Schade bij veel Chrysler 300 auto.s
Schade bij veel Chrysler 300 auto.s
Dag allen,
Dit vraag ik mij na vele ritten in mijn auto af, ook deze Chrysler heeft (in 16 jaar) 2x in elkaar gezeten keer zijkant bijrijder en 1 x achter. Merk er in principe niets van en is goed gerepareerd. Zo ga je toch wat rond googelen want vond dit in eerste instantie wel bijzonder want vond toch aardig wat Chryslers die schade hadden gehad. Is dit dan puur combi van veel pk jonge bestuurder ( toch zijn ze vergeleken met AMG en bijv bmw m niet heel snel)
Of is bijv remmen, beveiliging minder goed dan op eerder genoemde auto. Is in de basis toch een auto die aardig in de opties zit ook met veiligheid e.d
Viel me zelf al wel op dat het koppel van de hemi (terwijl ik wel al vele jaren veel km rijd) me volgas wel verraste eerste keren maar toch ook weer niet zo dat je hem kwijt bent ofzo..
Wat denken jullie...?
Groet Onne
Dit vraag ik mij na vele ritten in mijn auto af, ook deze Chrysler heeft (in 16 jaar) 2x in elkaar gezeten keer zijkant bijrijder en 1 x achter. Merk er in principe niets van en is goed gerepareerd. Zo ga je toch wat rond googelen want vond dit in eerste instantie wel bijzonder want vond toch aardig wat Chryslers die schade hadden gehad. Is dit dan puur combi van veel pk jonge bestuurder ( toch zijn ze vergeleken met AMG en bijv bmw m niet heel snel)
Of is bijv remmen, beveiliging minder goed dan op eerder genoemde auto. Is in de basis toch een auto die aardig in de opties zit ook met veiligheid e.d
Viel me zelf al wel op dat het koppel van de hemi (terwijl ik wel al vele jaren veel km rijd) me volgas wel verraste eerste keren maar toch ook weer niet zo dat je hem kwijt bent ofzo..
Wat denken jullie...?
Groet Onne
Re: Schade bij veel Chrysler 300 auto.s
Qua wegligging en remkracht lopen de wagens uit de USA nog ver achter bij de rest.
Pas geleden zag ik een video waar ze een dodge demon tegenover een BMW M5 zette.
BMW is veel veiliger met alles, demon is gewoon brute kracht op de achteras en dan maar hopen dat je op tijd stil staat.
De funfactor van de demon is wel vele malen hoger
Pas geleden zag ik een video waar ze een dodge demon tegenover een BMW M5 zette.
BMW is veel veiliger met alles, demon is gewoon brute kracht op de achteras en dan maar hopen dat je op tijd stil staat.
De funfactor van de demon is wel vele malen hoger
Re: Schade bij veel Chrysler 300 auto.s
Mooie luxe cruiser zo zie ik hem het liefst mooi tussen de 2000/3000 toeren en als het kan meer maar helaas is de ruimte hier vaak niet om dat vaak te doen en motor moet ook beetje warm zijn. En idd remmen zijn minder en je gaat wel gewoon zeer snel te snel in zware auto
-
- Posts: 394
- Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm
Re: Schade bij veel Chrysler 300 auto.s
Ik denk dat er veel mensen het brute van de V8 willen uitproberen en dan vergeten dat het geen europese auto is....(qua wegligging)
gr
gr
Re: Schade bij veel Chrysler 300 auto.s
Klopt is ook eerste wat mensen zeggen: mag ik er ff een blokje mee om kijken hoe snel die gaat... no way... zo werkt dat dus wel vaak...
Re: Schade bij veel Chrysler 300 auto.s
Wegligging , onderstel is toch Mercedes ?
Re: Schade bij veel Chrysler 300 auto.s
Ja nu je het zegt e-klasse zelfde platform
-
- Posts: 3060
- Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm
Re: Schade bij veel Chrysler 300 auto.s
Onderstel lijkt op die van een E-klasse maar is niet indentiek.
Persoonlijk vind ik die Chrysler's ook niet heel overzichtelijk waardoor je ook sneller iets over het hoofd ziet.
Persoonlijk vind ik die Chrysler's ook niet heel overzichtelijk waardoor je ook sneller iets over het hoofd ziet.
-
- Posts: 394
- Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm
Re: Schade bij veel Chrysler 300 auto.s
Volgens mij is de 300c op het Chrysler LX platform gebouwd.
gr
gr
Re: Schade bij veel Chrysler 300 auto.s
Dag, mijn ervaring is dat de 300C super strak rijdt, het heeft de zelfde basis als een E klasse Mercedes. Geen gedweil.
Het is denk ik de combinatie van een forse auto, achterwielaandrijving en veel koppel. Als je uit je Golf stapt, is dat wel even wennen. Hij nodigt uit tot offensief rijden, maar dat is niet handig.
Adam
Het is denk ik de combinatie van een forse auto, achterwielaandrijving en veel koppel. Als je uit je Golf stapt, is dat wel even wennen. Hij nodigt uit tot offensief rijden, maar dat is niet handig.
Adam
Re: Schade bij veel Chrysler 300 auto.s
Klopt je gaat te makkelijk snel en dat nodigt uit, niet te gek dus