C20, 1971 point of no return
Re: C20, 1971 point of no return
Ik had het wel gebruikt, maar toen ik nog wat aan wilde passen zat het redelijk vast.
Denk dat ik het niet weer ga gebruiken. Met voldoende klemmen gaat het ook goed.
Denk dat ik het niet weer ga gebruiken. Met voldoende klemmen gaat het ook goed.
Re: C20, 1971 point of no return
Was wel even een zooitje ! Heb ik gehad met de versnellingsbak. Afgekoppeld en in de bak van de pickup gelegd. Was toen daarna omgevallen en alles onder de olie. Maar idd daar leer je van. Bij mij gaat het ook niet altijd van het leien dakje.
Succes met dit project
Succes met dit project
Re: C20, 1971 point of no return
Langzaam maar gestaag gaan we verder.
Bak heeft al eerste laagje kleur. Ik krijg niet elk deukje en butsje er uit geplamuurd, maar vind ik ook niet erg.
Gewoon netjes en technisch prima vind ik meer dan voldoende.
Ik kan geen achteras vinden, dus nu maar een paar bedrijven gemaild met de vraag of de as gericht kan worden
Bak heeft al eerste laagje kleur. Ik krijg niet elk deukje en butsje er uit geplamuurd, maar vind ik ook niet erg.
Gewoon netjes en technisch prima vind ik meer dan voldoende.
Ik kan geen achteras vinden, dus nu maar een paar bedrijven gemaild met de vraag of de as gericht kan worden
-
- Posts: 4631
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: C20, 1971 point of no return
mooie kleur zo
Re: C20, 1971 point of no return
ziet er netjes uit zo !
heb je voor een as toevallig al willems usa cars geprobeerd in lopik ?
die doen regelmatig amerikanen die te ver zijn om op te knappen in onderdelen verkopen.
maar een 8 gaats as is inderdaad lastig verkrijgbaar in nederland.
succes nog!
heb je voor een as toevallig al willems usa cars geprobeerd in lopik ?
die doen regelmatig amerikanen die te ver zijn om op te knappen in onderdelen verkopen.
maar een 8 gaats as is inderdaad lastig verkrijgbaar in nederland.
succes nog!
Re: C20, 1971 point of no return
Na veel gedoe heb ik de as er onder gehangen die onder de geleverde chevy hing. Ik wilde die er niet onder hangen omdat de banden dan 35 mm uitsteken.
Maar het blijkt een goede 14 bolt 10.5 inch GM achteras te zijn.
Als het me straks niet bevalt kijk ik wel voor velgen met een andere ET waarde
Maar het blijkt een goede 14 bolt 10.5 inch GM achteras te zijn.
Als het me straks niet bevalt kijk ik wel voor velgen met een andere ET waarde
Re: C20, 1971 point of no return
Of een kijken of je een spatbord verbreder kunt vinden die bij het model past.
Of de as versmallen.
Of de as versmallen.
Re: C20, 1971 point of no return
-
- Posts: 394
- Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm
Re: C20, 1971 point of no return
Mooi, die two-tone paintjob!
gr
gr
-
- Posts: 214
- Joined: Sun May 09, 2021 3:27 pm
Re: C20, 1971 point of no return
Heel netjes