rollertje moet juist helemaal sappig zijn. Door en door. Dan krijg je geen luchtbellen (sinaasappel). Deuren doe je idd met de kwast. Maar koop een kwast met hele fijne haren. De kwaliteit van de kwast is heel belangrijk.
Rubol droogt op als of het gespoten is.
Ik ben mijn photobucketgegevens kwijt maar als ik het gevonden heb laat ik wel een paar fotoos zien. Het kan echt heel mooi worden.
Droevig om te lezen hoeveel mensen er verstand van hebben hoe je een wagen moet rollen.
Het belangrijkste voor een mooi resultaat is de voorbewerking. Dat kost veel energie en tijd.
De bedoeling van ff rollen is lijkt mij snel en goedkoop, daar gaat het bij de meesten dus sowieso al mis.
Bij rollen met 2K trage verharder gebruiken anders droogt de lak te snel.
Die blauwe kleur is een metallic of parelmoerkleur rollen gaat hem niet worden vrees ik.
Nee ik denk het niet. Gewoon netjes alle chrome sierlijstjes terug zetten.
Mijn Thunderbird past niet in mijn garage, vandaar dat zelf spuiten geen optie is.
Het zal gewoon buiten op straat moeten gebeuren. Ik doe het ook niet in een keer. Maar onderdeel voor onderdeel.
Dus eerst een spatbord dan een deur enz...
Kan ik ook gelijk testen of het wat wordt. De voorspatborden en motorkap zijn matzwart de rest blauw, dus ik kan mooi met de voorkant oefenen. Lukt het echt niet netjes dan word hij helemaal matzwart en zal ik moeten gaan sparen om hem later netjes te laten spuiten.
Ook red ik het niet om alles op een dag te doen als ik het goed doen wil. En halverwege het schuren er mee ophouden en de volgende dag verder gaan gaat natuurljik niet buiten.
Verder ben ik afhankelijk van het weer. Het moet natuurlijk droog zijn en minimaal 15 graden.
Dus het duurt nog wel even voordat ik begin.