welke automaatbak

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
David - 71 camaro
Posts: 1054
Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm

Re: welke automaatbak

Post by David - 71 camaro »

Lees mijn comment hierboven. 200-4r 's zijn gevoelige beestjes, als je ze gaat upgraden.

In mijn ogen 3 grote namen op het gebied van 200's:

David Husek @ Turbobuickperformance
Lonnie Diers @ Extreme automatics
Chris K(@#$%^& moeilijke Griekse naam) @ CKPerformance

Naar mijn mening ook in die volgorde. Heb de meeste kits van CK gekocht, maar hij laat steeds vaker steken vallen en kan het nauwelijks meer bijhouden.
Riviera Roy
Posts: 175
Joined: Fri Aug 16, 2019 5:32 pm

Re: welke automaatbak

Post by Riviera Roy »

David - 71 camaro wrote: Thu Feb 24, 2022 5:33 am Lees mijn comment hierboven. 200-4r 's zijn gevoelige beestjes, als je ze gaat upgraden.

In mijn ogen 3 grote namen op het gebied van 200's:

David Husek @ Turbobuickperformance
Lonnie Diers @ Extreme automatics
Chris K(@#$%^& moeilijke Griekse naam) @ CKPerformance

Naar mijn mening ook in die volgorde. Heb de meeste kits van CK gekocht, maar hij laat steeds vaker steken vallen en kan het nauwelijks meer bijhouden.
CK heb ik in het verleden een mail gestuurd maar nooit een reactie op ontvangen. Ik zal David Husek eens een mail sturen of die een kit heeft all in om te versterken.
Thanks.
David - 71 camaro
Posts: 1054
Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm

Re: welke automaatbak

Post by David - 71 camaro »

Riviera Roy wrote: Thu Feb 24, 2022 10:49 am CK heb ik in het verleden een mail gestuurd maar nooit een reactie op ontvangen.
Precies. Wordt heel vervelend als je niet allemaal correcte onderdelen hebt ontvangen of er zaken missen.... Zijn kits lijken ook vaker tot problemen te leiden, maar het kan ook zijn dat hij meer verkoopt dan de anderen. Zijn site is iig een stuk toegankelijker.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: welke automaatbak

Post by Pavement Pounder »

Chris aka maddog op ebay van ck ook meerdere keren onderdelen besteld en heeft mij ook een paar keer geholpen met technische problemen, ik geloof dat ie alles alleen doet, ja als het dan zo druk is ga je steken laten vallen
Post Reply