reserveband pontiac

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
Pica
Posts: 47
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:45 pm

reserveband pontiac

Post by Pica »

Vandaag naar de garage gereden om te vragen hoe het met mijn auto gaat. Goed nieuws, mijn Cadillac is over 2 dagen klaar. Maar op de weg terug kreeg ik een lekke band, rechts achter. ANWB gebeld, maar had niet een reserveband, dat wist ik wel. Wist dat ik een noodband heb. Hlas bleek dat de vorige eigenaar die ook eruit gesloopt heeft. Gelukkig was ik maar 5min verwijderd tot de garage. Dus die ANWB man heeft een andere band gehaald van de garage. Kon ik naar huis rijden na 2 uur. Maar ik wil in de toekomst wel een reserveband hebben. Is niet te makkelijk, kofferbak is klein. Weet iemand waar je een rerveband klijt raakt in een pontiac firebird
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: reserveband pontiac

Post by Bromgabber »

Zon "thuiskomertje" kan je ook niet kwijt in de achterbak of achter een stoel?
Pica
Posts: 47
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:45 pm

Re: reserveband pontiac

Post by Pica »

kan als je normaal bent. Ik ben gehandicapt en moet ook plaats hebben voor mijn rolstoel achterin. Dat kan nu ook niet meer, rolstoel achterin, de banden op de achterbank. Weet niet of ik ook een reserveband mee kan nemen.
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: reserveband pontiac

Post by Nick_nl »

Zo'n spuitbus met een 12v compressor. Kost niet veel ruimte of kracht om te gebruiken.
Pica
Posts: 47
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:45 pm

Re: reserveband pontiac

Post by Pica »

Vandaag naar de garage gegaan. Wilde uiteraard mijn velg terug. Met band. De garagehouder heeft mij een reserveband geschonken. Paste in het vak waar die noodband had gezeten ooit. Dus alles opgelost. Rijd een stuk geruster met een reserveband.
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: reserveband pontiac

Post by SRB12 »

:thumbs:
Post Reply