Oliedruk meter
-
Oliedruk meter
Hoi, ik heb zo een after market setje gekocht ,wilde ze vandaag inbouwe ,temp zit er al in evenals amp
Maar wil dus de olie druk aansluiten laat ik zo een klein fitting vallen (eentje die om het slangetje heen gaat en dan in de behuizing ) niet meer terug te vinden is ook zo klein ,weet iemand waar je deze kun kopen of heb je er een liggen hoor het graag
Maar wil dus de olie druk aansluiten laat ik zo een klein fitting vallen (eentje die om het slangetje heen gaat en dan in de behuizing ) niet meer terug te vinden is ook zo klein ,weet iemand waar je deze kun kopen of heb je er een liggen hoor het graag
-
Re: Oliedruk meter
Hoi ja dat zijn die kleine dingetje wat om het slangetje heen zit zie hem zitten op het doorzichtige slangetje
-
Hoi dat wist ik niet dat je ze maar eenkeer kan gebruiken ,die van mij was nog nieuw heb deze laten vallen in het gras nooit meer terug te vinden
Ben nu al tig auto zaken afgeweest en gemaild niemand heeft ze
Ben nu al tig auto zaken afgeweest en gemaild niemand heeft ze
Ik denk dat het deze is:
https://ancotech.nl/nl/lincoln-snijring ... iding.html
Wat ik begrijp is dat het een 1/8 inch slang is.
https://ancotech.nl/nl/lincoln-snijring ... iding.html
Wat ik begrijp is dat het een 1/8 inch slang is.
-
wil je laten weten als het past, ik heb hetzelfde, ook nog zon setje liggen en de knelring kwijtspeeddemon wrote: โFri Oct 06, 2023 7:59 pmHoi bedankt voor de link ga hem morgen effe bestellen kijken of fuse past![]()
-
-
Ik had hetzelfde, en heb bij aliexpress voor een paar euro wat knelkoppelingetjes besteld.
Bedrag boven de 10 euro, word binnen 10 dagen bezorgd.
Heb er dus wel 1 voor je

Bedrag boven de 10 euro, word binnen 10 dagen bezorgd.

Heb er dus wel 1 voor je

-
-