Marktplaats oplichters

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by rene74monte »

boyanka wrote:8) doe ik ook, eerst een bedrag overeen komen en er dan om gaan. Laatst ook zo gedaan en naar groningen geweest om dat ding op te halen, daar aangekomen blijkt dat de man nog al wat had verzwegen dus met lege handen weer terug. Een hele dag in de auto en 790km op de teller erbij gezet. :x
was dan door gereden naar mij , had je mijn monte carlo kunnen kopen , ik verzwijg niets :D
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by Texas Boy »

boyanka wrote:8) doe ik ook, eerst een bedrag overeen komen en er dan om gaan. Laatst ook zo gedaan en naar groningen geweest om dat ding op te halen, daar aangekomen blijkt dat de man nog al wat had verzwegen dus met lege handen weer terug. Een hele dag in de auto en 790km op de teller erbij gezet. :x
Kan dat in Nederland :P
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by Texas Boy »

thunderbuick wrote:Kopers die, zeg maar, de Nederlandse taal niet beheersen sla ik ook over wegens diverse ervaringen, jammer voor de correcte mensen die daar ook tussen zitten maar ik ben volledig klaar met dat ge-eikel wat in 80% van de gevallen gebeurd.

Is wel een belediging voor de Brabanders en Limburger en Friesen en Twentenaren en .............. :D
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by boyanka »

:? ik heb het zelfs eens gehad dat men op de adv een foto had staan van ca 5 jaar terug, daar aangekomen was het inmiddels 1 bonk rottigheid geworden dus ik vraag nu ook of de foto actueel is.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by boyanka »

Kan dat in Nederland :P[/quote]

:D zelfs in nederland kan je een eindje rijden, maar ik moet wel zeggen dat het bij jullie iets langer duurd. Ik ben eens van houston naar michigan gereden en terug met een ford lynx
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by Caddy_v8 »

Thing wrote:nEgerianen :x :x :x :x
Niggerianen hahaha...
Danny442
Posts: 127
Joined: Fri Oct 10, 2008 5:00 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by Danny442 »

Als je interesse hebt wil ik de volgende mail wel ff doorsturen, ik heb er nog geen zin in :lol: Kan er ook niet veel van maken :?:
Beste vriend,

Gelieve Ik zal graag willen weten als je nog wilt dat ik om advies ANZ Bank in Londen Engeland naar de som van £ 12,500.000.00 GBP (Twaalf miljoen vijf honderd duizend pond) op uw rekening draad voor u en ik om te delen. Om dit, Ik voel me als u eraan te herinneren er nogmaals op dat de ANZ Bank had gesloten om het bovengenoemde bedrag draad in uw account.

Gelieve uw huidige adres en telefoonnummer opnieuw te bevestigen aan mij om ons in staat stellen snel te verplaatsen, ook contact met mij opnemen via mijn e-mail adres dus: mglarsen1@live.com

Met vriendelijke groet,

De heer Larsen Morgaji.
Dinant MK III
Posts: 1181
Joined: Tue Aug 24, 2004 6:43 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by Dinant MK III »

Texas Boy wrote:Is wel een belediging voor de Brabanders en Limburger en Friesen en Twentenaren en .............. :D
En amsterdammers, rotterdammers, hagenezen ... :D
ow, en mensen zonder hun gebit in ... :lol:
64Redneck
Posts: 1652
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:19 am

Re: Marktplaats oplichters

Post by 64Redneck »

Daarom heb ik mijn Chevy Blazer niet op MP staan maar op AAP en het Chevy Forum.

Andere zaken gaan wel via marktplaats maar dat gaat om 10 euro gedoe. Auto's doe ik nooit via MP. ben het zat die biedingen van allochtonen die auto kopen snel goed ja, mee naar turkije, is goed? roepen.

Ik heb niets tegen die mensen , maar sommige verpesten het voor hun medelanders.
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by 29er Hot Rod »

zelfs al bedreigingen via M.P. gehad..... :D :D

(in het engels en sluit af met xxx.......goh wie zou dat nou zijn :lol: :lol: )
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by 29er Hot Rod »

btw wel hele goede ervaringen met export auto's en Polen.....

netjes en correct alles afgehandeld ,ik mijn papiertjes voor de verz. en hun de auto mee...
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Marktplaats oplichters

Post by Jeroen_Sp »

Inderdaad met polen goede ervaringen. Komen kijken, bieden een bedrag. Mee akkoord en ze geven het geld en zorgen zelf voor exportkenteken en ik krijg vrijwaring. Paar keer al gehad.

Kwamen zelfs een keer met zo een grote vrachtenwagen in de straat om een golfje op te halen (zo een ding waar tig autos op kunnen)

Naffers alleen slechte ervaringen mee. Altijd zeiken om de kleinste dingen. Kleppendekselpakking welke wat zweet zou een hele motorrevisie zijn etc. En dan ook nog eens echt weinig beiden. BAH...
Ergste is gewoon dat gezeur van die gasten. Als ik wordt gebeld en hoor dat het een naffer is zeg ik altijd, sorry is net verkocht.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by thunderbuick »

29er Hot Rod wrote:zelfs al bedreigingen via M.P. gehad..... :D :D
Je bent de enigste niet.
Niet iedereen beheerst de taal hier 100%, maar begrijpend lezen gaat dan wel weer optimaal dus :lol:
Homer
Posts: 1318
Joined: Thu Oct 07, 2004 10:53 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by Homer »

Ook nederlanders kunnen er wat van, ik bied op een auto op MP krijg een mailtje dat ik kan komen kijken, ik rij er naar toe blijkt wat de man vertelde in de adv en per mail te kloppen, alleen mijn bod werd niet serieus genomen en zijn min prijs blijkt ineens 4000 euro meer te zijn als mijn bod oke, even goede vrienden, maar uit en thuis 450 Km plus een zaterdag naar de klote. Daar wordt ik dus niet vrolijk van :x
Pontiacfanatic
Posts: 263
Joined: Fri Sep 11, 2009 1:34 pm

Re: Marktplaats oplichters

Post by Pontiacfanatic »

Ik kreeg laatst een bod van 2000 euro op mn Mondeo.. moest ik em wel ff brengen naar schubbekutteveen en als hij em dan goed vond moest ik maar zien hoe ik terug kwam.

helaas is de vraagprijs 3500 euries en ga ik em niet voor handelsprijzen wegdoen.
Die Dodge 1500 komt vanzelf wel.
Post Reply