Rockauto discount code
-
Re: Rockauto discount code
Wat ik niet begrijp met de korting codes, die gelden waarschijnlijk éénmalig !!
Want wanneer ik knip en plak bij Gift Certificate or Store Credit Rockauto krijg ik het volgende...
Gift Certificate or Store Credit 40969431369045 not found, expired, or has no remaining balance. Please verify that the code is entered correctly. If you are attempting to use a discount code, please be sure to enter it in the 'How Did You Hear About Us' field below.
Correct me when i am wrong.
Grtz,
Gert.
Want wanneer ik knip en plak bij Gift Certificate or Store Credit Rockauto krijg ik het volgende...
Gift Certificate or Store Credit 40969431369045 not found, expired, or has no remaining balance. Please verify that the code is entered correctly. If you are attempting to use a discount code, please be sure to enter it in the 'How Did You Hear About Us' field below.
Correct me when i am wrong.
Grtz,
Gert.
Codes gelden tot een bepaalde datum en zijn niet éénmalig of persoons gebonden.
Probeer eens een andere.......
Probeer eens een andere.......
-
-
Jullie hebben gelijk
Had de code in het verkeerde veld geplakt.
Thnx,
Gert.

Had de code in het verkeerde veld geplakt.
Thnx,
Gert.
Nu staat de uitleg ook in de topic
Ik zal zo nu en dan topic opschonen zodat verlopen codes verdwijnen.

Ik zal zo nu en dan topic opschonen zodat verlopen codes verdwijnen.
-
Als ik hier ga bestellen, kan ik dan beter onder de 150 euro blijven ivm de "bijtelling" of maakt dat geen fuck meer uit?
Ca. 4% invoerrechten. Maar ik zou het daar niet van laten afhangen, het voordeel op de verzendkosten is vele malen groter als je slim groot inkoopt.
Verschepen van Rockauto is veranderd of ben ik weer de enige ?
Normaal (alweer een half jaartje terug) bestelde ik wat en had ik het met 4 dagen in huis, geleverd door FedEx.
Nu wat besteld, kwam van 1 locatie af volgens de boodschappenkar.
Heeft er anderhalve week over gedaan en werd geleverd door TNT ?
Hmmmm, heeft het 1 met het ander te maken soms ?
Normaal (alweer een half jaartje terug) bestelde ik wat en had ik het met 4 dagen in huis, geleverd door FedEx.
Nu wat besteld, kwam van 1 locatie af volgens de boodschappenkar.
Heeft er anderhalve week over gedaan en werd geleverd door TNT ?
Hmmmm, heeft het 1 met het ander te maken soms ?
Je kan als het goed is uit een pull down menutje de shipping kiezen.
Ik had 3 opties, de duurste is Fedex priority mail.
Ik had 3 opties, de duurste is Fedex priority mail.
Yes, maar Hollander als ik ben deed ik altijd de goedkoopste optie.
En voorheen was dat Fedex, en nu dus niet meer .
(OF ik heb per ongeluk opeens iets anders aangeklikt, maar dat lijkt me niet...
)
Ik zal kijken, ik moet weer wat bestellen, ff zien hoe dat gaat ...
[edit:] trouwens wel weer een magneetstickertje erbij gekregen voor het eerst sinds tijden
...
En voorheen was dat Fedex, en nu dus niet meer .
(OF ik heb per ongeluk opeens iets anders aangeklikt, maar dat lijkt me niet...

Ik zal kijken, ik moet weer wat bestellen, ff zien hoe dat gaat ...
[edit:] trouwens wel weer een magneetstickertje erbij gekregen voor het eerst sinds tijden

-
RockAuto wrote:Using Your Discount Code
Enter the code above in the "How did you hear about us" line of the shopping cart.
If you are using our traditional HTML catalog, please click the "Apply" button to the right of the field.
Your discount will automatically appear, subtracted from your order total.
Please note:
We sometimes get calls from people who put the word "discount" in front of their code and do not get the discount.
Please enter ONLY the discount code, no other words or numbers.
The discount takes 5% off our already-low prices.
There's no limit on order size or the number of orders.
Use the code for your next order, and share the code with friends, neighbors, relatives, the guy at the corner garage--anyone you know who works on cars or trucks.
Heb topic ff opgeschoond, discussies over wat waar wel of niet te koop is horen niet in deze topic thuis.
Deze topic graag uitsluitend gebruiken voor de discount codes en eventueel over gebruik van de rockauto-site.
Voor andere onderwerpen graag andere topic openen, wel zo overzichtelijk
Deze topic graag uitsluitend gebruiken voor de discount codes en eventueel over gebruik van de rockauto-site.
Voor andere onderwerpen graag andere topic openen, wel zo overzichtelijk

-
Ik verstuurde jaren geleden regelmatig onderdelen vanuit hier in Amerika alwaar ik woon naar Nederland. Ik heb even een niew account aangemaakt want ik ben hier al jaren nie geweest 8)
Ik weet niet of dit hier al meer gezeg is maar als je een boel onderdelen besteld via Rockauto kan het zo zijn dat het in meerdere pakketten komt van verschillende warenhuizen door het hele land.
Cheerio
Ron van Velzen
Ik weet niet of dit hier al meer gezeg is maar als je een boel onderdelen besteld via Rockauto kan het zo zijn dat het in meerdere pakketten komt van verschillende warenhuizen door het hele land.
Cheerio
Ron van Velzen
Dit is bekend en wordt ook regelmatig naar voren gehaald. Wordt overigens ook aangegeven bij de aankoop.