Een cobra die bijt

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: Een cobra die bijt

Post by Joost.... »

roadrage david wrote:Super Dikke wagen heeft hij hydra boost rem systeem, en of sollid roller motor??.

Daar vraag je me dingen die mijn tehcnische know-how voorbij gaan :lol: Ik zou het niet weten David
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Een cobra die bijt

Post by roadrage david »

Ok! dat vraag ik omdat een 550pk 383ci chevy nogal een tall order is om mee op straat te rijden. qua vacuum die de motor leverd om te remmen en compressie!! verhouding voor het vermogen en brandstof octaan.
ik heb daarom ook mijn twijfels of de motor daadwerkelijk dat vermogen heeft. ""tenzij"" de motor een sollid rollor cam heeft. Het is in iedergeval wel een DIK ding. wou er vroeger ook een , maar mijn vrouw zij geen wagen zonder dak boven je hooft Bwahahahah

ps Joost 0 naar 100 in 4 sec word moeilijk met zo,n ding 1 te licht voor grip(wel met drag banden en onderstel) .. probleem is dat waneer de km teller in de bak zit en de auto ""spint"" de teller al gauw 100kmh aan geeft terwijl de daadwerkelijke snelheid een stuk lager ligt :eek: hangt dan ook weer van de juiste banden diameter af ecetera..
. Geld bijna voor alle super car fabrikanten die 0 naar 100kmh tijden aan geven, die kloppen allemaal teoreties. practijk is anders!!..
Post Reply