even voorstellen..

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
69GTO-jr
Posts: 445
Joined: Mon Mar 21, 2005 10:10 pm

Re: even voorstellen..

Post by 69GTO-jr »

coupe77 wrote:thanks for the replies manne!
altijd leuk om ergens welkom geheten te worden.
ik zal proberen om eens wat pics op het forum te smurfen.
ramon,strakke camaro heb je daar! mooie kleur,mooie wielen. body ziet er gezond uit zo op de foto.
ik heb je nooit zien rijden hierzo. meeste us cars in de omgeving heb ik wel eens gezien dacht ik. deze dus nog niet.
jaren geleden reed ik met een goudkleurige 69-er grand prix in amersfoort. (randenbroek).
nog niemand een idee wat de 350 rocket kan mankeren? ikzelf heb toch een beetje het idee dat het einde oefening is en zo.

patrick...

Dankjewel! :thumbs: maar das wel raar ik heb hem al 3jaar en rijd er regelmatig mee maar hij was eerst totaal anders verlaagd en nog groen ook.. ;) maar die Grand prix ken ik nog wel ja volgens mij had hij een zwart vinyl dak ofniet? ;) nou suc6 met je Rocket!

Groeten Ramon
coupe77
Posts: 33
Joined: Mon Apr 11, 2011 9:38 am

Re: even voorstellen..

Post by coupe77 »

klopt! goudkleur body,zwart dak.
auto heb ik toen door omstandigheden helaas moeten verkopen. was wel jammer,want het was een orig. black plate auto. alleen wat vliegroest op liggende delen,en verder knetterhard. na de verkoop nooit meer ergens terug gezien.
ik heb je trouwens wel zien rijden bedenk ik me ineens. recent zelfs. amsterdamseweg voor de gamma geloof ik.

nou,succes!
volgende keer sein ik ff bij het voorbijrijden...

patrick..
coupe77
Posts: 33
Joined: Mon Apr 11, 2011 9:38 am

Re: even voorstellen..

Post by coupe77 »

bezerk wrote:leakdown tester kun je zo maken, pak een oude bougie sla de zooi eruit, en ff een nippel op lassen die weer op je compressor past
yep,kan ik maken. no prolemo.
vervolgens zet je dat ding op de cilinder die je wil meten. je zet er lucht op en dan?
hoe meet je het lekpercentage? er zal altijd iets weglopen denk ik.
bezerk
Posts: 791
Joined: Tue Apr 01, 2008 12:22 pm

Re: even voorstellen..

Post by bezerk »

coupe77 wrote: yep,kan ik maken. no prolemo.
vervolgens zet je dat ding op de cilinder die je wil meten. je zet er lucht op en dan?
hoe meet je het lekpercentage? er zal altijd iets weglopen denk ik.
normaal gespoken als je kleppen dicht zijn mag hij na genoeg geen lek hebben, heeft ie het wel, luisteren aan de uitlaat, inlaat of carter.

je schoeft hem idd in de cilinder en perslucht erop. en dan kun je de motor draaien netzolang dat ie zo min mogelijk lekt, of je trekt de kleppendeksel eraf en draait de tuimelaars los
Post Reply