LPG tank certificaat

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Chucky
Posts: 3468
Joined: Fri Nov 19, 2004 9:35 pm

LPG tank certificaat

Post by Chucky »

Is er hier iemand die een voorbeeld heeft van een LPG-tank certificaat.
Ik had er 1 van vogels gevonden op een site.

Na 3 kwartier etteren en emmeren heeft de RDW keurmeester het dan toch maar goed gekeurd maar het ging niet van harte.
Ik heb nog een auto die (LPG)gekeurd moet worden en ik heb weer zo'n zelfde document bij de tank gekregen.........
Hij had het over een klein stukje papier te grootte van een envelop ongeveer waar ook weer wat gegevens opstaan.

Iemand die me kan helpen?
Alvast dank!
Chucky
Posts: 3468
Joined: Fri Nov 19, 2004 9:35 pm

Re: LPG tank certificaat

Post by Chucky »

O ja met de rest van de installatie was hij binnen 5 minuten klaar..... :?:
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: LPG tank certificaat

Post by sjak_brak »

Bij de nieuwe tank van mn maat krgen we naast het "download-papiertje" ook een individueel tankcertificaat met daarop het serienummer e.d. van de individuele tank.
alie-r
Posts: 599
Joined: Thu Oct 27, 2005 7:16 pm

Re: LPG tank certificaat

Post by alie-r »

heb in zwolle bij de rdw al een paar auto's voor gas laten keuren en alle keren was het gedownloadde formulier wat bij vogels van de site afkomt voldoende.
zal wel een keurmeester met een wat minder humeur geweest zijn of de regeltjes zijn weer veranderd.
heb vorig jaar juni de laatste laten keuren.

andre
donny
Posts: 1856
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:28 pm

Re: LPG tank certificaat

Post by donny »

PM me maar even je email adres, ik heb ze hier van stako en gzwm....(pdf)
Chucky
Posts: 3468
Joined: Fri Nov 19, 2004 9:35 pm

Re: LPG tank certificaat

Post by Chucky »

Zal waarschijlijk wel wat nieuws zijn, diverse mensen zeggen me dat ze zo naar de RDw zijn gegaan met alleen dat download pdf-je.

@ donny u heeft een PM en alvast bedankt. Misschien is het handig om dit in de technische database te zetten :)
donny
Posts: 1856
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:28 pm

Re: LPG tank certificaat

Post by donny »

Chucky wrote:Zal waarschijlijk wel wat nieuws zijn, diverse mensen zeggen me dat ze zo naar de RDw zijn gegaan met alleen dat download pdf-je.

@ donny u heeft een PM en alvast bedankt. Misschien is het handig om dit in de technische database te zetten :)
De mail is onderweg hoor :)

En uh, hoe krijg je een pdf in de tech. database? Of doe jij dat even regelen... 8)

Donny
Post Reply