complimenten

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
CamaroZ28
Posts: 97
Joined: Sat Sep 11, 2010 6:08 pm

complimenten

Post by CamaroZ28 »

voor degenen die in omgeving zuidholland wonen.

ik had een flinke deuk in mijn auto gereden. rechtervoorscherm helemaal ka-pot. nieuwe besteld, uiteraart niet in dezelfde kleur als de auto zelf.

toen ben ik naar Schadenet Van As geweest op de Hamburg 11 in Barendrecht, met de vraag of zij misschien de auto konden bijspuiten. de bumper moest bijgewerkt worden, en er zat een roestplek in het zijportier.

hij kijken, foto's maken, ik zou een prijsopgaaf krijgen.
ik was 1280 excl. BTW kwijt voor:

- bumper bijwerken, grondverf & spuiten in kleur auto
- rechterzijscherm uitlijnen, spuiten, zijportier uitspuiten
- linker zijscherm klein deukje uitdeuken, spuiten,
- rechterportier roest verwijderen, spuiten & uitspuiten.

met BTW 1480 euro.

vooraf prijs afgesproken, het zou 1,5 week duren.

ik bracht donderdag weg, hij was woensdag klaar. ik kon hem echter pas de maandag erop ophalen, ik had niet eerder tijd.
ik vroeg: wat zijn de stallingskosten?
"geen", want wij waren eerder klaar, daar kan u als klant niet aan doen. ik werd netjes op de hoogte gehouden, en de service was werkelijk waren ongeloofelijk goed.

toen ik hem ging ophalen, bleek de auto gewassen, gewaxt, en stond te glimmen als een spiegel.
ik ben ondertussen een week verder, en nog steeds loop ik 4 rondjes rond de auto als ik er mee gereden heb. hij is echt strak geworden.

foto's werden nog gemaild, dus die zal ik vandeweek nog even posten (schade, spuiten, eindresultaat.)

ik vond dat zo'n service bij een bedrijf een flink compliment en een vermelding waard is.
http://www.vanasautoschade.nl/barendrecht.asp

dat was het wel weer :)

laters wijnand
karnivoor
Posts: 114
Joined: Wed Mar 30, 2011 10:32 pm

Re: complimenten

Post by karnivoor »

Sommige tenten weten nog wat service is! :)
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: complimenten

Post by Thing »

in mijn ogen niet anders dan normaal....
maichel
Posts: 322
Joined: Sun Mar 28, 2010 8:08 pm

Re: complimenten

Post by maichel »

Thing wrote:in mijn ogen niet anders dan normaal....

In jouw ogen misschien wel, maar helaas is dit niet vanzelfsprekend bij de meeste bedrijven.
Dit soort service is helaas niet meer zo vanzelfsprekend als het zou moeten zijn.
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: complimenten

Post by Thing »

idd... En daarom heb ik een fijne klantenkring die door mond op mond reclame alleen maar gestaag groeit....
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: complimenten

Post by sjak_brak »

Mooi :)

Klein vraagje, je post dit in de projecten-rubriek, wordt dit ook een project-topic van je wagen? Anders kan ik de boel ff verhuizen nl :)
Post Reply