DM&ff stopt er mee

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by basezum »

ik praat alleen met Pontiac rijders....tot ik een ander merk heb wat me beter uitkomt :D

Mopar man + Furd vrouw = Hell ;)
poisonivy66
Posts: 4
Joined: Thu Jun 09, 2011 3:06 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by poisonivy66 »

Chief big ol'Cadillac wrote:Die Mustangrijders voelen zich wel erg superieur. Als je er een tegenkomt, net als Chevy Vans, die zwaaien nooit terug naar andere Yanken... :x Dat moeten we ze dan nog wel proberen bij brengen.... :?

Maar we hebben nog een hobby waar we wel eens Mustangs voor zoeken.... en Opels :lol:

Image
Wat een onzin.... als ik in mijn dagelijkse (duitse) auto rondrijd, dan zwaai ik toch ook niet naar elke andere duitse auto!
Jullie zijn toch geen bootjesmensen. :?
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Caddy_v8 »

Zeker zijn wij bootjesmensen, maar door de compacte afmetingen van een Mustang vallen Mustangrijders natuurlijk niet in de categorie "schippers". :D :lol: :D
poisonivy66
Posts: 4
Joined: Thu Jun 09, 2011 3:06 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by poisonivy66 »

Caddy_v8 wrote:Zeker zijn wij bootjesmensen, maar door de compacte afmetingen van een Mustang vallen Mustangrijders natuurlijk niet in de categorie "schippers". :D :lol: :D
hahaha... schuddebuiken! :|

*back to lurking-mode*
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Jeroen_Sp »

Dat zwaaien naar mekaar maakt het juist extra leuk.

Als je als VW rijder naar alle andere VW rijders moet zwaaien ben je nog wel ff bezig. Maar juist het kleine aantal amerikanen in nederland maakt het mogelijk elkaar wat respect te tonen door even te zwaaien. Gewoon omdat we allemaal weten hoeveel werk en dus tijd er in onze hobbies zit!
ThomVis
Posts: 321
Joined: Fri Oct 29, 2004 11:17 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by ThomVis »

Hmm, als ik dat forum zo bekijk is er 1 administrator en die heeft er geen zin meer in. (<- aannames, ik kan op dat forum niet lezen)
Tussen de overige 2507 leden zal er toch wel iemand zijn die het beheer van het forum over wil nemen?
Veel is er niet voor nodig om een forum te draaien, een beetje ADSL verbinding, een computer die 24/7 aan staat en de domein registratie. Plus de medewerking van de huidige beheerder om het spul over te zetten. Het technische gedeelte kan ik bij helpen indien nodig.
73mustang
Posts: 124
Joined: Sun Apr 18, 2010 11:53 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by 73mustang »

Jeroen_Sp wrote:Dat zwaaien naar mekaar maakt het juist extra leuk.

Als je als VW rijder naar alle andere VW rijders moet zwaaien ben je nog wel ff bezig. Maar juist het kleine aantal amerikanen in nederland maakt het mogelijk elkaar wat respect te tonen door even te zwaaien. Gewoon omdat we allemaal weten hoeveel werk en dus tijd er in onze hobbies zit!
Ja jongens het is wat, maar we hopen er uit te komen wat betreft zwaaien doe ik altijd wat jeroen zeg respect te tonen.
Maar we zien wel waar het schip strand :(

GR ROB
78 Firebird
Posts: 1715
Joined: Thu Feb 23, 2006 9:47 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by 78 Firebird »

Ik vind het zonde dat het forum waarschijnlijk verdwijnt,maar ja.
Wat betreft zwaaien,ik steek mijn klauwen ook altijd op,maar het zijn niet altijd Ford rijders die de pootjes aan het stuur houden.
Ook Chevy piloten,Pontiac,Dodge enz groeten niet altijd terug.
Ik weet dat Ford niet altijd even geliefd is onder US-car drivers,maar wanneer iedereen dezelfde smaak had,reden we allemaal in een bijv. rode chevy,pontiac,mopar of wat dan ook.
Het gaat erom dat we allemaal dezelfde liefhebberij hebben nl. US-CARS!!!!!!
Ook ik krijg met regelmaat grapjes te horen over mijn Edseltje,maar ik kan er tegen en als het maar leuk genoeg is,lach ik net zo hard mee.
(En niet als een boer met kiespijn)
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Caddy_v8 »

Ik vind Edsel's echt coole wagens!!!
78 Firebird
Posts: 1715
Joined: Thu Feb 23, 2006 9:47 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by 78 Firebird »

Caddy_v8 wrote:Ik vind Edsel's echt coole wagens!!!
Dank u!!!die mening is niet iedereen toegedaan,maar dat geeft niet.
Wanneer er echt met humor een grap of opmerking geplaatst wordt,vind ik juist leuk.
Ik plaats ook wel eens een (goedbedoelde) grap of opmerking over een auto,maakt niet uit wat voor merk,zolang je maar geen mensen te kakken zet of krenkt.
Ik vind het verhaal erachter schitterend en het is een aparte verschijning,ook mooi meegenomen.
73mustang
Posts: 124
Joined: Sun Apr 18, 2010 11:53 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by 73mustang »

78 Firebird wrote:Ik vind het zonde dat het forum waarschijnlijk verdwijnt,maar ja.
Wat betreft zwaaien,ik steek mijn klauwen ook altijd op,maar het zijn niet altijd Ford rijders die de pootjes aan het stuur houden.
Ook Chevy piloten,Pontiac,Dodge enz groeten niet altijd terug.
Ik weet dat Ford niet altijd even geliefd is onder US-car drivers,maar wanneer iedereen dezelfde smaak had,reden we allemaal in een bijv. rode chevy,pontiac,mopar of wat dan ook.
Het gaat erom dat we allemaal dezelfde liefhebberij hebben nl. US-CARS!!!!!!
Ook ik krijg met regelmaat grapjes te horen over mijn Edseltje,maar ik kan er tegen en als het maar leuk genoeg is,lach ik net zo hard mee.
(En niet als een boer met kiespijn)
Ik sta vaak op zichtenburg te luisteren wat ieder zegt en daar staan vaak jongens bij die chevy,pontiac,mopar rijden en dan hoor je ze zeggen zo dat is mooi :)
En dat zeg ik ook als ik bij ander auto's staat te kijken :) en dat is respect tonen voor al US cars

GR ROB
Last edited by 73mustang on Fri Jun 10, 2011 12:05 pm, edited 1 time in total.
DR Olds
Posts: 8796
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:58 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by DR Olds »

Ik zwaai ook altijd, als er zoiets langsloopt.....
Image


Je denk toch niet dat ik naar een of andere lelijke vent in een auto ga zitten zwaaien. :lol:
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by roadrage david »

BBWWHahhahahhahahhahaha.
the1970mach1
Posts: 186
Joined: Mon Jun 07, 2010 4:31 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by the1970mach1 »

Die Mustangrijders voelen zich wel erg superieur. Als je er een tegenkomt, net als Chevy Vans, die zwaaien nooit terug naar andere Yanken...
Wat is dit voor kolder... net of alle Mustang rijders het zelfde zijn, net of alle Chevy Van rijders het zelfde zijn, trieste zaak is dat.
Misschien heeft het wel met een vorm van respect te maken wat je onderling hebt en dat als je in een lijken wagen met vlammen rijdt niet direct krijgt... wie weet ?

Het is toch wel lachwekkend als je het over zwaaien hebt als jullie je zelf zo gigantisch in de kaarten laat kijken haha :lol:
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by kn@pestaart »

the1970mach1 wrote:
Misschien heeft het wel met een vorm van respect te maken wat je onderling hebt en dat als je in een lijken wagen met vlammen rijdt niet direct krijgt... wie weet ?
Discriminatie?? :D
Post Reply