Oops...... Te hard gereden....

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Oops...... Te hard gereden....

Post by HarleyRob »

66sportfury.com
Posts: 6596
Joined: Mon Feb 02, 2004 6:19 pm

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by 66sportfury.com »

Met Roger achter het stuur?
stuiffy
Posts: 200
Joined: Tue Jan 03, 2006 9:29 pm

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by stuiffy »

HarleyRob wrote:Kwam ik vanochtend tegen:

http://nos.nl/artikel/264413-man-rijdt- ... r-a16.html



Maaslander rijdt 240 km per uur

De politie heeft op de A16 een 53-jarige inwoner van Maasland aangehouden die met 240 kilometer per uur over de snelweg reed. Op het stuk tussen Dordrecht en Breda mag 130 worden gereden.

Een motoragent zag de man voorbij scheuren met zijn Corvette. Luid toeterend en met lichtsignalen reed hij rond.

Toen de politie hem staande hield bij een rood stoplicht, zei de man dat hij zin had om eens hard te rijden en dat iedereen maar aan de kant moest voor hem. Behalve dat de man zijn rijbewijs voorlopig kwijt is, heeft hij ook zijn auto moeten inleveren.
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by gerrutcamaro »

en terecht, aan de kant slome duikelaars :lol:
harry_clamshell
Posts: 1521
Joined: Sun Feb 18, 2007 11:37 pm

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by harry_clamshell »

Gelukkig hebben we nog wat agenten over om deze vorm van levensgevaarlijk gedrag uit te roeien.... want hopelijk zijn de andere collega's allemaal bezig om te voorkomen dat er fietsen op snelweg terecht komen / stenen van viaducten gegooid worden / auto ruiten met luchtbuksen worden kapot geschoten :arrow: :arrow: :arrow:
Dinant MK III
Posts: 1181
Joined: Tue Aug 24, 2004 6:43 pm

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by Dinant MK III »

NOS Nieuws wrote:De 53-jarige bestuurder verklaarde tegenover de politie dat hij zin had om eens hard te rijden en dat iedereen "maar aan de kant moest". ...
:eek: wat een zak hooi joh ...
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by silentchaos »

Wat een malloot :o
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by thunderbuick »

silentchaos wrote:Wat een malloot :o
Ja, je zal zo'n agent tegenkomen.
Je mag tegenwoordig ook niks meer.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by Thompson »

Zulke idioten moeten echt nooit meer op de weg mogen. Ga dan naar de Nurburgring als je zonodig 240km/u wilt rijden :x
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by Funk »

harry_clamshell wrote:Gelukkig hebben we nog wat agenten over om deze vorm van levensgevaarlijk gedrag uit te roeien.... want hopelijk zijn de andere collega's allemaal bezig om te voorkomen dat er fietsen op snelweg terecht komen / stenen van viaducten gegooid worden / auto ruiten met luchtbuksen worden kapot geschoten :arrow: :arrow: :arrow:
alsof ze daar niet mee bezig zijn :arrow:
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by rulez »

stuiffy wrote: zei de man dat hij zin had om eens hard te rijden en dat iedereen maar aan de kant moest voor hem.
ik zou weleens willen zien bij hoeveel bar iemand uit elkaar spat....wellicht heb ik al een vrijwilliger ... :lol: :lol:
Maurice
Posts: 1814
Joined: Tue Mar 15, 2005 8:26 am

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by Maurice »

Je zal er rijden met je gezinnetje en zo'n klootzak komt er aan..... :x
Net als die homo's die 308 km/u reden met die Nissan. Ga lekker op een circuit rijden!

Stond een tijdje geleden een kort verhaal in het ANWB blad over een motorrijder die lekker aan het stunten was op de openbare weg, hij reed zichzelf helemaal kapot en een gezin met drie kleine kinderen komt als eerste op de plaats van het ongeluk.
Ik geloof niet dat de kindertjes het leuk gevonden hebben om die vent helemaal verspreid over het asvalt te hebben zien liggen...........
Dus die vent veroorzaakt in dat geval meer dan alleen maar irritatie maar dus ook een trauma aan onschuldige mensen.
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by roadrage david »

PF stelletje wankers!!!!!!!!.. laat die man lekker knallen . En sins waneer geloven we wat er in de krant staat. hebben jullie nog steeds niet in de gaten dat sensatie pers en zeker de KRANTEN in deze tijd het moeten hebben van mega aangedikte verhalen om te verkopen. ik heb ook 300+kmh gereden. wil niet zeggen dat we dat gevaarlijk hebben gedaan..val me trouwens op dat de meeste racties van full sizers zijn BBwwhahahhahahahahah
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by SplitWindow »

roadrage david wrote:PFval me trouwens op dat de meeste racties van full sizers zijn BBwwhahahhahahahahah
Nee, jij bent lekker slank :lol:
Catalina 1954
Posts: 51
Joined: Wed Jun 29, 2011 10:05 pm

Re: Oops...... Te hard gereden....

Post by Catalina 1954 »

Image
Post Reply