Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
dickdale
Posts: 105
Joined: Wed Jan 17, 2007 12:14 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by dickdale »

Detroitsteel wrote:Wtf is het voordeel dat die druiloren daar in de states denken te hebben als ze bedrijven zoals die van jullie de nek omdraaien...?! Daar kan ik met mijn verstand niet bij!
Lijkt wel afgunst of zoiets...

Ieder bedrijf, hoe klein ook, levert tenslotte belasting inkomen voor de staat op...

Ik krijg hoofdpijn van het niet begrijpen van dit...
Sommige dingen moet je ook niet willen begrijpen... slecht voor je gezondheid...
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

Detroitsteel wrote:Wtf is het voordeel dat die druiloren daar in de states denken te hebben als ze bedrijven zoals die van jullie de nek omdraaien...?! Daar kan ik met mijn verstand niet bij!
Lijkt wel afgunst of zoiets...

Ieder bedrijf, hoe klein ook, levert tenslotte belasting inkomen voor de staat op...

Ik krijg hoofdpijn van het niet begrijpen van dit...
Sommige dingen moet je ook niet willen begrijpen... slecht voor je gezondheid...
Klopt, en sommige dingen kan je weinig aan doen, vechten tegen de beer waarbij jij niets voorstelt, dit is niet typisch Amerikaans, kom je overal tegen. Vaak lijkt het wel als je afwijkt van het ideaal beeld van een regering ze je moeilijk maken tot je groot genoeg bent om politici te kunnen kopen, dan ben je hun vriend.
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by CVPI »

En al die tacovreters die illegaal het land binnenkomen, mogen die wel blijven t.o.v. jouw (bedrijf?)
Sneu zeg..
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

CVPI wrote:En al die tacovreters die illegaal het land binnenkomen, mogen die wel blijven t.o.v. jouw (bedrijf?)
Sneu zeg..

Officieel niet, maar de Latino's zijn erg belangrijk voor de Amerikaanse economie en zijn qua groep al groter dan de negers en halen de blanken ook in over een jaar of 20. Op het moment dat je illegaal bent heb je geen rijbewijs, die van mij verloopt in Februari, kan dus nu geen nieuwe aanvragen en ook voor de export heb je vergunningen nodig. In steden zoals als San Fransisco kunnen illegalen rijbewijzen krijgen, hypotheken etc, natuurlijk harstikke krom, want ze zijn illegaal, mag je trouwens niet zeggen, het zijn 'undocumented workers' ofzoiets. De politie mag ze eigenlijk geeneens aanhouden en om papieren vragen want dan ben je een rascist :P Toen de Mexicaanse President een paar jaar geleden in Washington was kreeg hij een staande ovatie, als je in Mexico illegaal bent ga je voor 10 jaar de bak in, maar Amerika is vroeger van Mexico geweest, dus ze hebben recht om hier te zijn, laat dat de Indianen maar niet horen :?
Dakloos
Posts: 24
Joined: Tue Jul 15, 2008 4:34 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Dakloos »

Wat een toestanden zeg! Schrok wel even van het mailtje van Bianca. Als ik dan toch weg zou moeten zou ik ten alle tijde Spanje verkiezen boven terugkeer naar Arnhem :) . Ik zou willen dat ik het lef had om uit dit koude overvolle land te vertrekken :oops:

Sterkte voor de toekomst.....gaat wel goedkomen denk ik....

Groette uut Huusse
pintor
Posts: 3701
Joined: Thu Aug 19, 2004 8:22 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by pintor »

is er in spanje wel werk dan? dat land ligt ook zowat op zijn gat.
rakkert
Posts: 398
Joined: Wed Jan 16, 2013 5:56 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by rakkert »

ik hoop dat jullie ogen eindelijk een beetje opengaan.
nu holland ranch geen pakketten meer kan samenstellen is hetgeen dat ze verder nog kunnen aanbieden niet meer zo interessant.
als je zo dom bent om te denken dat zij meer kunnen vanuit hun luie stoel in spanje dan jij vanuit jouw luie stoel in nederland.dan moet je lekker met ze in zee gaan om een auto naar nederland te halen.

maar ze laten zelf in deze thread vallen dat ze zaken doen via rinkers.dus waarom niet direkt kontakt opnemen met rinkers en op die manier de provisie van 'rancho holanda' omzeilen?
hier het adres: http://www.cfrrinkens.com

bij the weg:rinkers is de shipper van marlog.dus het is verstandig om meteen daar even een offerte op te vragen.
http://personal.marlog-car-handling.com/
rest mij nog te zeggen dat rinkers niet echt een goede naam heeft als het gaat om het schadevrij transporteren van auto,s.

we moeten allemaal op de kleintjes letten.dus waarom zou je hans nog langer spekken?
dit is geen persoonlijke aanval op die hans.maar gewoon een goede tip om geld te besparen.
precies hetzelfde als de tip die ik zo vaak lees hier, dat je bijvoorbeeld goedkoper bij rockauto kunt bestellen dan bij c en p.
dat is dan ook geen aanval op c en p.maar gewoon een goede tip voor hobbyisten onder elkaar.

laat je emoties je portomonee niet beheersen.leuk dat ze een service hadden die wij allemaal konden gebruiken.
maar die tijd is voorbij.
nu zijn ze niks meer of minder dan elke andere tussenpersoon voor een verscheper uit het buitenland.
en als er iets mis gaat.wie kun je dan aanspreken.ze gaan natuurlijk meteen met een vingertje naar rinkers wijzen.

m.vr.gr jacques
CM
Posts: 3247
Joined: Mon Mar 21, 2005 7:01 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by CM »

voor iemand die z'n emoties zo goed onder controle heeft klinkt dit toch wel erg als een huilberichtje :roll:
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by RickyV8 »

Zo dat is toevallig. Het eerste bericht hier en gelijk gericht op de werkzaamheden van Holland Ranch.. :D

Rakkert... bakker?
1967coupe
Posts: 344
Joined: Sat Apr 26, 2008 9:19 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by 1967coupe »

Concurrentje?
chevelletje70
Posts: 439
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:11 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by chevelletje70 »

En daar hebben we er weer 1 Onze nieuwe Rakkert.

Rakkert beetje triest hor.

Goeie service en vertrouwd adres holland ranch, en of ze t nou zittend of staan doen zal mij een worst wezen.

Top service hans en bianca :thumbs:
Pimpmeister
Posts: 1888
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:48 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Pimpmeister »

RickyV8 wrote:Zo dat is toevallig. Het eerste bericht hier en gelijk gericht op de werkzaamheden van Holland Ranch.. :D

Rakkert... bakker?
Heb ook een beetje een deja vu-gevoel. Eens in de zoveel tijd komt een jaloers menspersoon onder een nieuwe nickname ff z'n gal spuwen. Beetje jammer.


Edit: Die
m.vr.gr
komt mij bekend voor en zat volgens mij ook in Spanje....
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Rob Rules »

Nee die andere jojo, die tegen mij begon te blaffen.. dbakker333 :D
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by CVPI »

rakkert wrote:m.vr.gr jacques
- ques + k en je bent er. Trololololo!!!
krypto
Posts: 271
Joined: Sun Jul 03, 2011 11:45 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by krypto »

en daar gaan we weer. :x

De toegevoegde waarde van hans en bianca is er zeker en daar voor wil ik best hun ook een marge gunnen. Als we alleen maar zaken gaan doen om de beste prijs krijgen we een nog betere wereld.
Gunnen is de basis van goede handel.
Post Reply