GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
73mustang
Posts: 124
Joined: Sun Apr 18, 2010 11:53 pm

GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by 73mustang »

Vandaag ontvingen wij deze mail op het T.M.C.N. secretariaat:

Beste heer/mevrouw,

ik zag op internet dat u een classic car vereniging bent; misschien een hele vreemde oproep, maar mijn geliefde Ford Mustang is vandaag (07jan2013) om 13.30uur gestolen, gewoon voor de deur van mijn huis in Steensel! (noord-brabant) Ben zojuist terug van het politiebureau, en heb aangifte gedaan. Helaas kunnen ze niet veel meer doen dan de aangifte noteren en dan maar hopen dat ze de auto tegenkomen! Volgens de agent was de kans klein dat hun de auto gaan vinden, maar we mochten er zelf wel alles aan doen om de auto te vinden! Dus bij deze een oproep/noodkreet om op te letten op een witte Ford Mustang uit 1969 met het kenteken 15-00-JS. (zie bijgevoegde foto) Ik ben er echt helemaal kapot van! Beelden van de diefstal zijn te zien op mijn facebook pagina; marga geerlings te Steensel. Mocht u de gehele auto of onderdelen te koop aangeboden krijgen; zou u dan zo vriendelijk willen zijn om dit te melden bij mij of de plaatselijke politie. U kunt mij eventueel bellen ivm chassienummers en de lokaties daarvan. met vriendelijke groet,

Marga Geerlings Tel: 06-54224377 ps elke tip wat ik kan doen om de zoektocht te bevorderen hoor ik graag!!!!

http://www.dmff.nl/viewtopic.php?t=23897&f=7

GR ROB
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by gerrutcamaro »

kunnen ze het oliespoor niet volgen? :P











zuur natuurlijk voor de eigenaar
73mustang
Posts: 124
Joined: Sun Apr 18, 2010 11:53 pm

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by 73mustang »

gerrutcamaro wrote:kunnen ze het oliespoor niet volgen? :P











zuur natuurlijk voor de eigenaar
Jammer genoeg niet, mustangs lekken niet ik weet niet hoe het met andere ford is :lol:

GR ROB
The Menace
Posts: 1210
Joined: Fri May 07, 2004 2:39 pm

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by The Menace »

krantenartikel MET videobeelden van diefstal............ :x
http://www.ed.nl/regio/eersel/ford-must ... -1.3599175
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by Jeroen_Sp »

Ik zeg opsporing verzocht inschakelen.

En zie ik het nu goed op de beelden dat de deur gewoon open was?
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by Remon. »

Jeroen_Sp wrote:Ik zeg opsporing verzocht inschakelen.

En zie ik het nu goed op de beelden dat de deur gewoon open was?
Rond minuut 2 zit die wel aardig te rommelen aan de deur. Misschien dat die er toen mee bezig was.
Wel fucked up! Niet getaxeerd en op klaarlichte dag gewoon voor je huis weggereden. Enorm cru, maar that's the way to do it denk.

Niet dat die der iets aan heeft, maar ik leef met de eigenaar!
M@ikel
Posts: 4293
Joined: Sat Jul 29, 2006 11:53 am

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by M@ikel »

fijn he sociale controle, dr wandelt gewoon iemand je dam op, trekt je auto zn pyama uit kloot het slot open en vertrekt...

niemand die iets opvalt

M@ik
evienna
Posts: 111
Joined: Sun Jun 27, 2010 5:13 pm

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by evienna »

zo als je ziet zijn ze nergens bang voor ...... het doet ze allemaal niks die dieven ....
aan de camera beelden heb je ook niet heel veel hij staat er niet herkenbaar op iig

zonde een in '69 ingevoerde wagen weg ....

hopelijk word hij terug gevonden maar ik vrees het ergste ...
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by HarleyRob »

Begrijp ik nou goed uit het filmpje dat de auto NIET verzekerd was? Omwille van het feit dat hij nog gekeurd moest worden? Sorry hoor, maar ik heb zelf twee voertuigen staan die niet gekeurd zijn, maar wel verzekerd! En die staan dan bovendien achter slot, grendel én camera-systeem.

Ik vind het jammer voor de eigenaresse, maar je verzekerd je spul toch, of niet soms?
willem
Posts: 1244
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:59 am

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by willem »

Ik zie alleen een irritant te lang durend reclamefilmpje en daarna helemaal niets.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by HarleyRob »

willem wrote:Ik zie alleen een irritant te lang durend reclamefilmpje en daarna helemaal niets.
AdBlock installeren, scheelt een hoop irritatie!
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by boyanka »

:x echt zuur, hopelijk wordt hij snel en heel terug gevonden. Misschien zelf maar eens een gps tracker aan schaffen.
M@ikel
Posts: 4293
Joined: Sat Jul 29, 2006 11:53 am

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by M@ikel »

HarleyRob wrote:Begrijp ik nou goed uit het filmpje dat de auto NIET verzekerd was? Omwille van het feit dat hij nog gekeurd moest worden? Sorry hoor, maar ik heb zelf twee voertuigen staan die niet gekeurd zijn, maar wel verzekerd! En die staan dan bovendien achter slot, grendel én camera-systeem.

Ik vind het jammer voor de eigenaresse, maar je verzekerd je spul toch, of niet soms?
hij was nog niet getaxeerd..

en verzekeren heb je je auto ook niet mee terug dus de hele relevantie ontgaat mij. Die kabouter staat er nota bene nog foto's bij te maken, vierendelen zou je'm, met fiat panda's dan duurt het langer

M@Ik
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by gerrutcamaro »

je steekt toch geen 20k in een wagen (aansch+verbouwing) en zet hem dan onverzekerd voor de deur? de buurtkinderen zouden hem afbranden tijdens oud & nieuw..... heb je ook niks
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: GESTOLEN 1969 Ford Mustang

Post by HarleyRob »

@Maik: niet getaxeerd betekent nog niet dat je je voertuig niet kunt verzekeren. Je kunt voor een geschatte waarde tijdelijk verzekeren, totdat de taxatie gedaan is en het getaxeerde bedrag in de polis wordt meegenomen. KKDWD.
Post Reply