wens

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
america dream
Posts: 1
Joined: Thu Jun 06, 2013 9:12 am

wens

Post by america dream »

wie kan mij helpen????
ik zoek iemand die tegen betaling op 3 juli om 11.30 mijn zoontje met een amerikaanse auto van school wilt halen als verassing voor zijn verjaardag .
hij is helemaal gek op amerikaanse auto,s en ik had wel wat adressen gevonden maar die vragen abnormale prijzen.
het is maar voor een rondritje voor 1 uurtje en wonen in bleiswijk.
wie kan mij helpen om zijn droom uit te laten komen.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: wens

Post by HarleyRob »

Er zal vast wel iemand zijn hier op het forum die in de buurt van Bleiswijk woont en die zijn zwaar gekoesterde hobby-mobiel voor een kleine bijdrage ter beschikking wil stellen.......

*/gaat effe popcorn halen/*
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: wens

Post by Texas Boy »

Denk dat even moet worden gemeld wat de betaling inhoud. Denk als er een verzoek komt voor een leuke dochter van een jaar of 16 het storm loopt met de PM's :P
themidnightcruiser
Posts: 4564
Joined: Wed Feb 25, 2004 8:35 pm

Re: wens

Post by themidnightcruiser »

Texas Boy wrote:Denk dat even moet worden gemeld wat de betaling inhoud. Denk als er een verzoek komt voor een leuke dochter van een jaar of 16 het storm loopt met de PM's :P
Mits er eerst een ongecencureerde naaktfoto geplaatst wordt natuurlijk..
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: wens

Post by Jeroen_Sp »

Inderdaad, wat wil je ervoor betalen?

Als iemand een dag moet vrijnemen (snel 150 euro om een dag te kopen), daarbij de brandstof en een beetje risicogeld zit je toch al vlot op de 200+ euro.

Daar huur je ze ook voor!
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: wens

Post by Crash »

Hmm tja het is juist die vrije dag die je moet nemen die kost geld.
En m'n vakantie dgn zijn op :(
Alwin
Posts: 186
Joined: Thu Apr 28, 2011 7:16 pm

Re: wens

Post by Alwin »

Crash wrote:Hmm tja het is juist die vrije dag die je moet nemen die kost geld.
En m'n vakantie dgn zijn op :(
Mazzelaar. Ik heb dagen zat. We hebben alleen de mensen niet meer om ze op te nemen. Maar één voordeel, vakantiedagen zijn nog anderhalf jaar houdbaar in plaats van vijf. Vervallen ze sneller en blijf ik tenminste niet zitten met bergen aan opgebouwd verlof.
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: wens

Post by Ranch73 »

america dream wrote:het is maar voor een rondritje voor 1 uurtje en wonen in bleiswijk.wie kan mij helpen om zijn droom uit te laten komen.
Hoe oud is uw zoontje?,en vanwaar een rondrit van een uur? ritje van school naar huis zou in principe voldoende kunnen zijn.
MotiV8
Posts: 1141
Joined: Thu Sep 08, 2005 9:25 pm

Re: wens

Post by MotiV8 »

Stef, kom er eens in......
Tis vlak om de hoek bij jou :D :D

Kom, gun dat jochie eens en pleziertje :thumbs:
rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: wens

Post by rene74monte »

wel goddomme , laat iemand die jongen gewoon een keer van school halen als je de tijd hebt , dat gezeik altijd bah
Ponti 73
Posts: 312
Joined: Wed Feb 18, 2004 11:28 pm

Re: wens

Post by Ponti 73 »

rene74monte wrote:wel goddomme , laat iemand die jongen gewoon een keer van school halen als je de tijd hebt , dat gezeik altijd bah
Zo is dat, alsof een amerikaanse bak alleen maar op de weg komt als het geld op gaat leveren.
Je kunt het ook voor je plezier doen..
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: wens

Post by HarleyRob »

Perfect! Ik zie dat er al twee kandidaten zijn! Dat valt me weer gigantisch mee! Had ik niet gedacht.....
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: wens

Post by RickyV8 »

Dit vind ik ook leuk, dit is wat anders dan een commerciële (geflopte) kalender ofzo.

Als je dat kind er blij mee kan maken is dat prachtig! Heb nu even geen wagen voorhanden, maar had dit graag gedaan!

Edit: gratis, want de glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft (mierzoet ik weet het bah :D )
sanders glas
Posts: 184
Joined: Mon Jan 19, 2009 2:03 pm

Re: wens

Post by sanders glas »

[quote="RickyV8"]Dit vind ik ook leuk, dit is wat anders dan een commerciële (geflopte) kalender ofzo.

Als je dat kind er blij mee kan maken is dat prachtig! Heb nu even geen wagen voorhanden, maar had dit graag gedaan!



je kan de mijne huren :lol:
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: wens

Post by Jeroen_Sp »

rene74monte wrote:wel goddomme , laat iemand die jongen gewoon een keer van school halen als je de tijd hebt , dat gezeik altijd bah
Als ik elke keer een ritje moet maken voor iemand die het leuk zou lijken opgehaald/weggebracht/mee te rijden/etc zou vinden in mijn auto, dan kan ik beter een taxibedrijf beginnen.

Voor echte vrienden doe ik dat, geen probleem. Voor onbekende...voor niks gaat de zon op.
Post Reply