Dax Cobra
-
- Posts: 97
- Joined: Mon May 10, 2010 7:57 pm
Re: Dax Cobra
was nieuwsgierig hihihihihihi maar thanks voor de link
stuur me nog een een fotootje van die wagen hier tijdelijk komt
wil er iemand mee pesten hi
wel even prive mailen want deze topic van van ary
stuur me nog een een fotootje van die wagen hier tijdelijk komt
wil er iemand mee pesten hi
wel even prive mailen want deze topic van van ary
Re: Dax Cobra
Hoi Corp,
Bedankt, fijn om te weten.
Rijdt inderdaad super, nogal wat trillingen in het stuur tussen de 80 en de 100 km. Ook na balanceren, dat moet er nog uit.
Waar ik wel aan moest wennen was de automaat, wat schakelt dat bruusk.
Denk dat je met rijden in de regen met je kleine teen gas moet geven.
Ary
Bedankt, fijn om te weten.
Rijdt inderdaad super, nogal wat trillingen in het stuur tussen de 80 en de 100 km. Ook na balanceren, dat moet er nog uit.
Waar ik wel aan moest wennen was de automaat, wat schakelt dat bruusk.
Denk dat je met rijden in de regen met je kleine teen gas moet geven.
Ary
-
- Posts: 97
- Joined: Mon May 10, 2010 7:57 pm
Re: Dax Cobra
wat voor bak heb je er onder zitten ary ?
Re: Dax Cobra
Ary wrote:nogal wat trillingen in het stuur tussen de 80 en de 100 km. Ook na balanceren, dat moet er nog uit.
Komt dat niet door de spaakvelgen? Die dingen zijn mooi maar helaas ook niet altijd even recht..
Re: Dax Cobra
Hoi Rob,
Zit een TH700R4 bak onder.
Takel,
ja dat zou best kunnen, volgens mij zit er in 1 band ook iets hoogte verschil. Helpt ook niet mee
Ze balanceren de banden zonder die centrale wielmoer en zetten daarna die wielmoer er weer op. Kan natuurlijk ook niet anders.
Denk dat de beste oplossing is om de wielen op de auto te laten balanceren, of heeft er iemand een beter idee.
Ary
Zit een TH700R4 bak onder.
Takel,
ja dat zou best kunnen, volgens mij zit er in 1 band ook iets hoogte verschil. Helpt ook niet mee
Ze balanceren de banden zonder die centrale wielmoer en zetten daarna die wielmoer er weer op. Kan natuurlijk ook niet anders.
Denk dat de beste oplossing is om de wielen op de auto te laten balanceren, of heeft er iemand een beter idee.
Ary
-
- Posts: 97
- Joined: Mon May 10, 2010 7:57 pm
Re: Dax Cobra
zelfde bak als hier 4 bak
die centrale moer is die fake met 3 inbussen of heb je ook daarwerkelijk velgen met 1 grote moer
anders kan je eens kijken wat het doet zonder de fake centrale moer
die centrale moer is die fake met 3 inbussen of heb je ook daarwerkelijk velgen met 1 grote moer
anders kan je eens kijken wat het doet zonder de fake centrale moer
Re: Dax Cobra
Hoi Rob
Dat is een goeie tip, stom dat ik er zelf niet op gekomen ben.
Dat is een goeie tip, stom dat ik er zelf niet op gekomen ben.
-
- Posts: 97
- Joined: Mon May 10, 2010 7:57 pm
Re: Dax Cobra
maar een losse spaak kan ook vervelend doen inderdaat zoals ook beschreven is door <takel dacht ik>
zelf moet ik nog eens kijken hoe dat ik de lockup automatisch kan maken want die module normaal in een chevy zat heb ik niet
in mijn chevy g20 zat ook de zelfde bak namelijk
maar ok die antwoorden vind ik nog wel een keer op het forum is tenslotten een gangbare bak
maar ok we horen het wel als de trilling nog steeds is als je zonder de siernaven erop hebt
groetjes rob en sa van der ende
zelf moet ik nog eens kijken hoe dat ik de lockup automatisch kan maken want die module normaal in een chevy zat heb ik niet
in mijn chevy g20 zat ook de zelfde bak namelijk
maar ok die antwoorden vind ik nog wel een keer op het forum is tenslotten een gangbare bak
maar ok we horen het wel als de trilling nog steeds is als je zonder de siernaven erop hebt
groetjes rob en sa van der ende
Re: Dax Cobra
Zal ik ook maar een foto neer zetten
Met een Ford M 400 er in motor gaat er nog uit andere koppen Closed Chamber er op en een 351c inlaat AP-30 351M/400M Block, 351 Cleveland 4V Heads,
351 Cleveland 4V Intake
http://www.pricemotorsport.com/ andere nokenas 750 dubbel pomper en MSD
Met een Ford M 400 er in motor gaat er nog uit andere koppen Closed Chamber er op en een 351c inlaat AP-30 351M/400M Block, 351 Cleveland 4V Heads,
351 Cleveland 4V Intake
http://www.pricemotorsport.com/ andere nokenas 750 dubbel pomper en MSD
Re: Dax Cobra
Dat ziet er bijzonder fraai uit en met die motor wordt het wel supersnel. Hoeveel PK gaat dat opleveren denk je?
Wat voor bak en ophanging zit eronder?
Wat voor bak en ophanging zit eronder?
Re: Dax Cobra
Als ik jou was vergat ik die 4v koppen op die 400 motor, maar zou ik kijken voor een setje Australische 302 koppen, dan heb je dezelfde CR als met de closed chamber 4v koppen, maar je hebt die adapterplaten voor de intake niet meer nodig, en een legio aan mogelijkheden voor intakes... Daarbij heb je veel meer koppel onderin met die 302 koppen, want daar ontbreekt het bij de 4v koppen nogal aan.
-
- Posts: 97
- Joined: Mon May 10, 2010 7:57 pm
Re: Dax Cobra
zeker mooie foto's en opgeruimt vergeken met mijn werkplekje
die oprijsteunen kan ik nog wel gebruiken voor de andere wagens
wat voor type cobra heb je eigenlijk want het valt me op dat je andere soort deur scharnieren hebt?
groetjes rob en sa
die oprijsteunen kan ik nog wel gebruiken voor de andere wagens
wat voor type cobra heb je eigenlijk want het valt me op dat je andere soort deur scharnieren hebt?
groetjes rob en sa
Re: Dax Cobra
DAX'srvanderende wrote:zeker mooie foto's en opgeruimt vergeken met mijn werkplekje
die oprijsteunen kan ik nog wel gebruiken voor de andere wagens
wat voor type cobra heb je eigenlijk want het valt me op dat je andere soort deur scharnieren hebt?
groetjes rob en sa
Re: Dax Cobra
Laat ik maar zegen genoeg,hij is nu al snel dus zo meteen rond de 450 denkAry wrote:Dat ziet er bijzonder fraai uit en met die motor wordt het wel supersnel. Hoeveel PK gaat dat opleveren denk je?
Wat voor bak en ophanging zit eronder?
-
- Posts: 97
- Joined: Mon May 10, 2010 7:57 pm
Re: Dax Cobra
mooie wagen maar die scharnieren vielen me op vandaar de vraag even
dus hier al 3 cobra's op deze topic
dus hier al 3 cobra's op deze topic