SEMA 2014 fotos

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

SEMA 2014 fotos

Post by Martin71RS »

SEMA 2014 is weer achter de rug, geweldige trip en daar nog met andere Nederlanders op pad geweest, er stond ook dit jaar weer een hele dikke ride van een landgenoot, de Suburban van Rene gebouwd door Scott's Hot Rods......

Mustang convertible gehuurd, wel leuk om eens open te rijden...zeker met t weer daar is het geen straf!
Dit keer een mooi quick ratio AGR stuurhuis meegenomen voor de Camaro dus die moet er deze winter even ingezet worden.
Kan een heel lulverhaal houden over hoe en wat, maar je kan beter op t linkie klikken en fotos kijken :D

waarschuwing voor de eenkennigen: er staan ook niet-Amerikaanse autos tussen, dus niet huilebalken dat je niet gewaarschuwd bent :P

http://s810.photobucket.com/user/Martin ... egas_OUSCI
HEMI-SRT
Posts: 14
Joined: Tue Aug 21, 2012 7:31 pm

Re: SEMA 2014 fotos

Post by HEMI-SRT »

Ik was er ook met 6 vrienden en na veel praten en de hulp van Maikel is het toch gelukt met de kaarten 8) . Wij kwamen woensdag avond aan in Vegas na een roadtripje van san fransisco- LA - Vegas en zijn donderdags en vrijdags bij de SEMA geweest maar 2 dagen is gewoon te kort om alles te bekijken.. Allemachtig groot en allemachtig wat een materiaal!!! 1000% dat we er nog een keer heen gaan maar dan alle 4 de dagen! De uittocht vrijdags avonds was ook geweldig met al die dikke 8 klappers!! Super week gehad :thumbs: :thumbs:
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: SEMA 2014 fotos

Post by Pavement Pounder »

Mooie fotos bedankt.
Wat waren de meest innovatieve dingen die jullie zagen ?
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: SEMA 2014 fotos

Post by Martin71RS »

er was zoveel te zien, kan niet specifiek 1 ding noemen. Ik kijk eigenlijk overal naar, en wat de autos betreft vooral naar hoe dingen uitgevoerd zijn en zien of je daar wat van kan gebruiken.

was in ieder geval weer schitterend..maar je moet wel met beide benen op de grond blijven en beseffen dat veel daar (voor mij in ieder geval) niet haalbaar is.
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: SEMA 2014 fotos

Post by Stargazer »

Geweldig avontuur weer Martin.

Staat die Suburban erbij tussen de foto's?
Ik heb die Rene denk ik gesproken bij de meeting in Brielle.
Schijnt een bizarre Chevy te worden.

Er stonden weer veel 2e gen Camaro's bij he! Met fiberglass neusjes zo te zien.
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: SEMA 2014 fotos

Post by Martin71RS »

klopt, 2e gen wordt steeds populairder 8) Er staan fotos van de Suburban tussen, soort bruin metallic. Rene komt uit de buurt van 010 dus kan wel kloppen.
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: SEMA 2014 fotos

Post by Stargazer »

Oh ja, gevonden. Prachtig. Gaaf dat zoiets dadelijk in Nl is te bewonderen!
82SUB
Posts: 44
Joined: Thu Jul 14, 2011 9:55 am

Re: SEMA 2014 fotos

Post by 82SUB »

SEMA was super..........;-)
Post Reply