Guus(cruise brothers) overleden

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Guus(cruise brothers) overleden

Post by chevyed »

hierbij een bericht

Hierbij een triest bericht van Lina..... en op verzoek geplaatst...
--------------------------------
Hoi allemaal,

De afgelopen 24 uur zijn hectisch en bijna niet voor te stellen verlopen.

Guus had afgelopen nacht ontzettende pijn in zijn bovenbeen, hij zei dat hij nog nooit zo'n pijn had gevoeld.

Voor een ieder die Guus goed kende, wist dat hij allesbehalve een "aansteller" was en nooit klaagde. Ook nu mocht ik de dokter aanvankelijk niet bellen. Totdat Guus s 'middags om 13.30 uur opeens naar adem begon te snakken en ik wel 1-1-2 mocht gaan bellen. Ik dacht aanvankelijk aan een hartaanval want hij snakte opeens zo naar zuurstof.

Met de ambulance zijn we naar het ziekenhuis gegaan, en na een half uur en 1 dozijn artsen werd ons medegedeeld afscheid van elkaar te nemen. Guus moest met spoed geopereerd worden aan een "vleesetende" bacterie aan zijn been en de kans dat hij uit de narcose zou komen, werd minimaal geacht. Ook was er sprake van evt. amputatie van zijn been, maar zelfs dan zag het er niet rooskleurig aan. De bacterie tast bindweefsel bovenop spieren aan alsmede organen e.d. Toch heeft Guus te kennen gegeven nog steeds te willen leven, ook als zou hij afhankelijker worden (wat hij haatte). Helaas was Guus erg verzwakt door zijn nierfunctie stoornis. Guus heeft het uiteindelijk helaas niet gered. De huid met de bacterie leek succesvol te zijn verwijderd door de operatie maar de nodige nabehandelingen hadden geen gunstig effect. 5 minuten nadat de behandeling is gestopt door de machines met alle infuus en beademing te stoppen, is Guus overleden.

Guus heeft zovele kennissen en vrienden. Dit is natuurlijk niet de manier om zijn overlijden kenbaar te maken. Ik wil veel vrienden en kennissen persoonlijk informeren, maar ik ben totaal de kluts kwijt. Ik wist natuurlijk wel, dat Guus het bejaardentehuis nooit zou halen, maar dit had ik vanochtend niet zien aankomen. Ik was me aan het voorbereiden, dat het allemaal niet zo goed ging met Guus, maar dan wel op "termijn".. Ik zei ook vaak "vanaf nu gaan we alleen nog maar leuke dingen doen". Ik ben blij.dat we dat ook vaak gedaan hebben. Guus was echt mijn maatje en heeft mij geleerd van veel dingen te genieten.

Ik ben dus thuis en deze 1e nacht zonder Guus valt me erg zwaar. Ik hoop op begrip en kan eigenlijk wel alle steun gebruiken.

Ik hoop dat jullie begrijpen, dat ik dit bericht per email verstuur. Misschien weten jullie kennissen van Guus of mij, die dit bericht van zijn overlijden ook op prijs zullen stellen en die ik in mijn hectiek "vergeet". Wil je dan uit mijn naam deze mail doorsturen?

Guus hield van bloemen en vrolijkheid.

Vriendelijke groeten,

Lina Geeve

----------------------------

De rouwkaart zal later geplaatst gaan worden.
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by Renev »

Gecondoleerd met je verlies en sterkte de komende tijd.
sanders glas
Posts: 184
Joined: Mon Jan 19, 2009 2:03 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by sanders glas »

Gecondoleerd en veel sterkte
Mean Lean
Posts: 259
Joined: Mon Apr 12, 2004 9:38 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by Mean Lean »

Triest, weer een markant persoon die je nooit meer tegenkomt. Heel veel sterkte.
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by Nick_nl »

Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Tiki God
Posts: 6221
Joined: Mon Nov 01, 2004 11:06 am

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by Tiki God »

Lina, verdere fam en vrienden. Gecondoleerd.
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by smokey »

Rest in peace Guus. Rock & Roll upstairs!
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by Phatkees »

Gecondoleerd....
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by gerrutcamaro »

gecondoleerd
73mustang
Posts: 124
Joined: Sun Apr 18, 2010 11:53 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by 73mustang »

Gecondoleerd R.I.P Guus .....
rednas
Posts: 172
Joined: Fri Nov 10, 2006 9:02 am

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by rednas »

Gecondoleerd
TikiRalf
Posts: 385
Joined: Tue Apr 06, 2010 9:58 am

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by TikiRalf »

Sterkte en gecondoleerd
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by CVPI »

Sterkte gewenst.
unclechevy
Posts: 95
Joined: Sat Nov 17, 2007 12:00 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by unclechevy »

Gecondoleerd, en heel veel sterkte.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by chevyed »

NIEUW EMAIL ADRES -> uitvaart@cruisebrothers.nl voor aanmelden van de uitvaartstoet. as woensdag 1230


Hierbij een verzoek, in een eerdere email die is verzonden door Lina zelf. Staat een het email adres van Lina. S.v.p. niet gebruiken voor de aanmelding!

Nu is gebleken dat er vragen komen op dit email adres. Lina is druk met het verwerken van haar verdriet. En heeft niet de gelegenheid om hierop in te gaan. Daarom is er een nieuw email adres aangemaakt (zie hierboven). ... Meer weergeven
Post Reply