Gezocht Dodge Challenger voor videoshoot

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
tfrankhuijzen
Posts: 1
Joined: Sun Feb 23, 2020 5:28 pm

Gezocht Dodge Challenger voor videoshoot

Post by tfrankhuijzen »

In verband met een video-opname voor een clip zoek ik een (old school) Dodge Challenger om 1 dag te huren.

De opnames vinden plaats binnen in een studio. De auto wordt gefilmd voor een scherm om bewust een oude James Bond film/ Tarantino vibe te creëren. Er wordt dus NIET met de auto gereden. De auto kan worden opgehaald en teruggebracht worden met een autoambulance indien nodig.
Uiteraard wordt er netjes met de auto omgegaan en zou het mogelijk/wenselijk zijn als u zelf bij de opnames aanwezig bent, om toezicht te houden. Ook staat er een financiële vergoeding tegenover.

Vind u het leuk om een band uit de brand te helpen en uw Challenger in een videoclip te zien, of kent u iemand met een Dodge Challenger, aarzel dan niet!! U kunt reageren via dit forum, of via de mail: thomas.frankhuijzen@gmail.com
Het gaat om een clip voor de band MARCH (http://www.marchofficial.com), uit Breda.

Alvast bedankt!

Groeten
Thomas Frankhuijzen
rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Gezocht Dodge Challenger voor videoshoot

Post by rene74monte »

hahaha , succes
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: Gezocht Dodge Challenger voor videoshoot

Post by MarkV »

Nou, itt sommige ''verzoeken'' uit het verleden (''we zijn 40 jaar getrouwd, wie leent zijn 300PK Corvette C3 een dag uit, je krijgt een paar mooie foto's!'') is dit toch een keurig voorstel; fin.vergoeding, autoambulance, etc. Alleen...Challengers zijn behoorlijk zeldzaam en de eigenaren zijn (terecht) huiverig om 'm uit te lenen.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Gezocht Dodge Challenger voor videoshoot

Post by boyanka »

Ik ken iemand die er een heeft, maar voor een paar centen doet hij dat gewoon niet. Tevens is de auto enkel op zijn naam volledig verzekerd. Dus kwa kosten komt er nog aardig wat bij.
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: Gezocht Dodge Challenger voor videoshoot

Post by Ton »

Als het wat meer in de buurt was geweest had ik hem er wel even neergezet.
Post Reply