ergernis

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
gert
Posts: 3742
Joined: Sun Mar 28, 2004 7:03 pm

Re: ergernis

Post by gert »

is voor verwende kinderen.
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: ergernis

Post by Robin_Chevelle »

je krijgt zo'n gevoel dat veel mensen in het moment leven... zie je 1 foto, geselecteerd uit de 30 die er gemaakt zijn en ohw kijk is hoe mooi. Dat is facebook en al dat spul. Nooit een terugkoppeling of fatsoenlijke uitleg. Kritiek is helemaal uit den boze met ruzie en dreigen tot gevolg.
Vind het erg irritant dat je op facebook niets terug kan vinden, de volgorde nooit gelijk is en ga zo maar door.
Doe mij maar een forum, veel logischer en er is historie. Facebook is een mooi verkoop platform, om iets onder de aandacht te krijgen bij veel mensen. Echter schrik niet van de grote hoeveelheid reacties zonder enige inhoud of niveau.
grandmaster n
Posts: 392
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: ergernis

Post by grandmaster n »

Nog nooit op fecesbook gezeten en zal het ook nooit doen.
Ook om de redenen die hierboven zijn genoemd, alles voor de show...

gr
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: ergernis

Post by Wilf »

Wat ik zei: zit sinds 4 jaar weer op fb omdat Marktplaats tot niks leidt, maar je krijgt vooral veel duimpjes en mensen die reageren met een lijst namen van anderen, dus of je daar nou zoveel wijzer van wordt :lol:

Ik heb echt geen behoefte om daar ook maar meer dan alleen iets aan te bieden. Het is inderdaad een soort verkoopplatform voor óf je prachtige ideale leventje, óf voor spulletjes. Dus lang leve fora waar het uiteindelijk gaat om elkaar te helpen ipv elkaar de ogen uit te steken :)
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: ergernis

Post by MarkV »

Ik kom pas sinds een paar weken op facebook (omdat er vaak links worden gegeven en die kon ik dan niet zien) en ik ben verbaasd hoeveel groepen daar zijn, voor elke dingetje bestaat er wel een groep. Leuk maar chaotisch, moet m'n weg er nog in vinden. Hier op AAP is het de laatste tijd zo rustig, wel jammer want kwam en kom hier regelmatig, sfeer en mensen spreken me aan, ook discussies gebeuren meestal in goed fatsoen, het is een kleine moeite een beetje beleefd te blijven nietwaar.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: ergernis

Post by Texas Boy »

Facebook is in basis echt leuk en voor bedrijven een uitkomst, word echt veel zaken gedaan en ook particulieren kunnen spullen aanbieden in de velen vaak lokale groepen, nadeel is wel al de foute info die verspreid word, kwestie van goede groepen zoeken en lid worden of liken
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: ergernis

Post by Nick_nl »

Misschien moeten we een AAP Facebookpagina maken :)
Zelf maak ik best veel gebruik van FB, de oldtimeragenda staat er op met de actuele status. En de diverse verkoopgroepen, daar is vaak meer te vinden als op marktplaats. Voor technische kennis is het lastig, zoveel berichten en vind dan maar eens de nuttige. Of even zoeken is helemaal lastig. Maar alles heeft zijn plek.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: ergernis

Post by Wilf »

FB is hapklare brokken; nu iets delen en straks is het zoek. Dat is ook het idee; je deelt steeds kleine brokjes van je leven zodat FB een compleet beeld van je krijgt.

Ik heb overigens via FB maar één reactie gehad op mijn advertentie en dat is nog een oplichter ook. Mobile.de blijft koning.
rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: ergernis

Post by rene74monte »

Nick_nl wrote: Mon May 04, 2020 6:03 pm Misschien moeten we een AAP Facebookpagina maken :)
Zelf maak ik best veel gebruik van FB, de oldtimeragenda staat er op met de actuele status. En de diverse verkoopgroepen, daar is vaak meer te vinden als op marktplaats. Voor technische kennis is het lastig, zoveel berichten en vind dan maar eens de nuttige. Of even zoeken is helemaal lastig. Maar alles heeft zijn plek.
deze ? :-) https://www.facebook.com/Amerikaanse-Au ... tn-str=k*F
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: ergernis

Post by Nick_nl »

Ja, idd die is er al.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: ergernis

Post by Texas Boy »

AAP pagina is net gemaakt ;)
Post Reply