ford parts fairlane 1965

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
jack
Posts: 1
Joined: Sat May 16, 2020 6:24 pm

ford parts fairlane 1965

Post by jack »

ben al weken aan het zoeken waar verkopen ze ford onderdelen fairlane 1965 zonder dat ik afgezet wordt door constant verhalen van moeten we in amerika bestellen komt de helft aan geld erbij waanzin
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: ford parts fairlane 1965

Post by muddy bandit »

Wat een gemekker, als je een Nederlands bedrijf niets gunt ga dan zelf bestellen in USA... maar daar komt meestal ook een aanzienlijke portie vracht- en invoerkosten bij, en het risico is voor jezelf.
Dat spul ligt hier nu eenmaal niet op elke straathoek, je mag al blij zijn dat het merendeel van de onderdelen van 50 jaar oude yanks daar nog steeds vrij goed te verkrijgen zijn tegen aangename prijzen i.p.v. dat je ze heel duur na moet laten maken.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: ford parts fairlane 1965

Post by Wilf »

Als je het zelf besteld in de VS kan de prijs soms makkelijk x 2 of x 3 gaan met die absurde verzendkosten en invoer en douane en btw.

Soms ontkom je er niet aan. Maar kan je voor een fairlane niet veel gebruiken van een mustang? Die parts liggen overal.
rene74monte
Posts: 4622
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: ford parts fairlane 1965

Post by rene74monte »

gewoon naar rockauto
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: ford parts fairlane 1965

Post by 68 Cougar »

Kijk eens op www.adamscc.nl, of neem contact met ze op. Ze hebben veel generiek Ford spul op voorraad.
Mocht je specifiek Fairlane spul nodig hebben dan kunnen ze die vast wel voor je bestellen.
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: ford parts fairlane 1965

Post by 68 Cougar »

NB. Voor het meeste generiek Ford spul ga je naar "www.adamscc.nl/nl/ford-usa-onderdelen/f ... -1965-1973". :thumbs:
Jan Bee
Posts: 76
Joined: Tue Oct 08, 2013 8:43 am

Re: ford parts fairlane 1965

Post by Jan Bee »

Voor mijn 1960 Ford F500 oprijwagen en mijn 1960 Ford Comet bestel ik veel bij Rockauto en Shop ik bij Jambroes in Mookhoek/ s'gravendeel. Die heeft echt waanzinnig veel op voorrraad voor 50+ Amerikanen.
Image

Image
rene74monte
Posts: 4622
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: ford parts fairlane 1965

Post by rene74monte »

wat is dat toch waardeloos , van die mensen die hier binnen vallen , 1 bericht plaatsen en nooit meer terug komen , zal wel door dat asociale facebook komen denk ik
Jan Bee
Posts: 76
Joined: Tue Oct 08, 2013 8:43 am

Re: ford parts fairlane 1965

Post by Jan Bee »

Zo René.
Jammer deze reactie .
Ik ben inderdaad geen reageerverslaafde. Nooit een reactie van mijn kant met "gas is om te koken" wanneer iemand een probleem heeft met de lpg. Maar als ik denk een bijdrage te kunnen leveren, doe ik dat wel.
Voorlopig blijf ik maar weer even weg.
rene74monte
Posts: 4622
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: ford parts fairlane 1965

Post by rene74monte »

heet jij jack dan ? dit is niet jou topic of wel , dus heb ik het niet over jou
jelmoer
Posts: 298
Joined: Mon Mar 28, 2011 11:55 am

Re: ford parts fairlane 1965

Post by jelmoer »

rene74monte wrote: Thu Jul 23, 2020 5:25 pm heet jij jack dan ? dit is niet jou topic of wel , dus heb ik het niet over jou
Ik dacht steeds dat je het jammer vond dat het forum minder levendig was.
Misschien zou het helpen om een misverstand normaal op te lossen ipv zo'n reactie te plaatsen.
rene74monte wrote: Thu Jul 23, 2020 8:45 am wat is dat toch waardeloos , van die mensen die hier binnen vallen , 1 bericht plaatsen en nooit meer terug komen , zal wel door dat asociale facebook komen denk ik
Je geeft nergens aan voor wie het bedoelt is.(geen Jack of topic starter)
Laat Jan Bee net 1 bericht geplaatst te hebben dan lijkt het toch of je hem bedoeld?
Ik zie de logica ook wel.

Wordt een zuur Forum zo👎🏻
rene74monte
Posts: 4622
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: ford parts fairlane 1965

Post by rene74monte »

ik reageer in een topic van iemand dus gaat het over die persoon , lijkt me heel duidelijk toch , het gaat niet over jan bee , die reageert wel op dingen op het forum en is niet na 1 bericht weer weg , snap ook totaal niet waarom hij zich aangevallen voelt . en verder mag ik zeggen wat ik wil , en inderdaad , alle forums zijn vakkundig naar de kloten geholpen door mensen die niet begrijpen wat een forum is en er geen gevoel bij hebben , 1 keer komen en dan weer weg zijn , voorstellen is er ook niet meer bij , was in het verleden heel normaal , maar ik moet dat dan allemaal maar leuk vinden en het overal mee eens zijn en er niets van mogen zeggen , nou , ik zou zeggen zoek het uit
jelmoer
Posts: 298
Joined: Mon Mar 28, 2011 11:55 am

Re: ford parts fairlane 1965

Post by jelmoer »

Fijn om te lezen dat je er alsnog begrip voor hebt.
En ook dat je aangeeft dat het misschien wel verstandiger is in het vervolg om een bericht persoonlijker te maken door er een naam in te zetten of te quoten.

Erg tof dat je alles zou kunnen zeggen wat je wilt maar dat niet doet omdat je niet wilt lijken op dat soort facebook figuren.

Misschien kun je jezelf verplaatsen in al die mensen die met een hobby bezig zijn en vastlopen omdat ze de kennis missen en gaan zoeken naar antwoorden op hun vragen.
Ineens vinden ze dit forum en in hun enthousiasme stellen ze een vraag om af te tasten of het iets voor hun is.

Dan geef je een paar antwoorden in de hoop dat ze een klik voelen en misschien blijven hangen.
En daarna hun levensverhaal willen delen.

Of je pleurt ze allemaal in hetzelfde hokje en blaft ze meteen weer weg!

Er is geen vroeger om steeds weer op terug te komen
Pas je aan en motiveer iedere nieuwkomer om te blijven plakken wie weet stoppen ze zelfs met facebook als het hier vriendelijker en menselijker blijkt te zijn😉
grandmaster n
Posts: 392
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: ford parts fairlane 1965

Post by grandmaster n »

Way to go, Jelmoer!!

gr
rene74monte
Posts: 4622
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: ford parts fairlane 1965

Post by rene74monte »

tja , het zal allemaal wel , ik zal het wel niet begrijpen , maar dat er na1 reactie van mij dit allemaal gebeurt zegt ook wel weer genoeg , ik geef mijn mening en daar is niets mis mee , maar nee hoor , gelijk is iedereen ongesteld en begint me de les te lezen , flikker toch op man , de lol is er voor mij al heel erg lang af , in het verleden was het gewoon veel leuker op de forums , ik heb ook al meerdere keren gevraagd om mij hier te verwijderen met alle post en berichten die ik heb geplaatst maar dat schijnt niet mogelijk te zijn
Post Reply