platsrally echt 27 sept 2020

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Post Reply
Pica
Posts: 47
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:45 pm

platsrally echt 27 sept 2020

Post by Pica »

Zijn ook nog startplaatsen bij de platsrally echt. Zondag 27 september. Oldtimer tocht van 100 km door limburg. oldtimerclubecht@gmail.com
Pica
Posts: 47
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:45 pm

verslag platsrally echt 27 sept 2020

Post by Pica »

Ben iets te laat, maar ben niet de enigste, stond een rij. Maar na 10 min hadden we de rallyplaat en de routebeschrijving. Leuke tocht, vooral door zuid-limburg. Dus holle wegen, smalle wegen, bochten en heuvels. Vele carreeboederijen, vele oude huizen. landbouw, veel mais gezien, prei en suikerbieten. heb een probreem met loslopende honden. de eerste keer zag ik, 2 labodors op een heuvel, ik remde al. maar alle 2 honden besloten op de weg te rennen. ik noodstop, geen hond aangereden. dus verder, in een bocht naar de volgende dorp weer een hond, liep voor mijn auto maar baasje riep hem terug. Weer goed gegaan. paar dorpen verder zei mijn man, stop. stop. ik stopte en zag een krielkip op de straat lopen. Een witte auto die tegemoet kwam was ook gestopt. kwam een vrouw uit die die kip weggeleid heb
van de weg.
Al met al een mooie toertocht, goede routebeschrijving. Doe ik volgende jaar weer
Post Reply