Chevy G30 1995

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Coppertje

Re: Chevy G30 1995

Post by Coppertje »

💪🏻💪🏻

hemi

Post by hemi »

Gaat niet snel maar wel goed.
Velgen van de achteras laten poedercoaten en nieuwe General Grabbers AT3 banden besteld.
Maar ik moet wat dingen vervangen die ik nieuw niet kan vinden, misschien hebben jullie een idee.
Slangen en verdeelblok van de ruitensproeier, verdeelblok is gebroken en slangen verdroogd maar ik kan hier niks voor vinden.
Is er een andere wagen die dezelfde afmetingen gebruikt?
Een ander probleem is het 3e remlicht, de rubbers zijn verdroogd maar er is niks voor te vinden.
Zal ik zelf een pakking snijden of hebben jullie nog een andere optie?

Image

muddy bandit

Post by muddy bandit »

Dat ruitensproeierspul haal ik meestal bij een vijver-/aquarium speciaalzaak, die hebben dat soort slangetjes, verloop- en verdeelstukjes in allerlei soorten en maten... dat spul voor luchtpompjes werkt ook prima voor ruitensproeiers.

Die pakking kun je eventueel uit een stukje celrubber snijden wat ook gebruikt wordt als isolatie van airco's en dat soort apparaten, laatst nog een vergelijkbare afdichting gesneden uit een afvalstukje Armaflex wat ik gebruikt had als isolatie voor m'n campertje.

hemi

Post by hemi »

Image

Ik ben wel tevreden over de kleur, zandkleur met zwarte accenten.

hemi

Post by hemi »

Image

Bijna APK klaar.
Maar nu trap ik ineens m'n rempedaal naar de bodem.
Toevallig nadat ik m'n remklauwen heb vervangen.
Schijnbaar is de kans groot dat ik met het ontluchten m'n remcilinder lek heb getrapt omdat hij al vrij oud is en normaal nooit zo diep gaat.
Dus die ga ik laten reviseren.

Post Reply