Chevy 3100 bj 1950.
-
Re: Chevy 3100 bj 1950.
Hoi allemaal,
En welkom terug op mijn blog. Er zijn weer vorderingen met de vooras. De remschijven zijn gemonteerd

Ook zijn er metalen schijven op gemonteerd om alles makkelijker uit te kunnen meten en uit te lijnen.

Bij de volgende voderingen horen jullie het weer.
Tot de volgende en laterrrrrrr!!!
En welkom terug op mijn blog. Er zijn weer vorderingen met de vooras. De remschijven zijn gemonteerd

Ook zijn er metalen schijven op gemonteerd om alles makkelijker uit te kunnen meten en uit te lijnen.

Bij de volgende voderingen horen jullie het weer.
Tot de volgende en laterrrrrrr!!!
Wat een klus zeg. Kosten nog moeite gespaard. Je zit weer in de opbouwende fase hoop dat dat ook geld op persoonlijk vlak. Is de keuken al gestyld in de Amerikaanse look?
Idd een hele klus. Maar wel in de opbouwende fase aan de voorkant. Keuken is verder nog weinig aan gebeurt. Wel twee andere ruimtes aangepakt en zo goed als klaar. Op persoonlijk vlak ben ik nog steeds het zelfde. Maar gelukkig wel stabiel.
Mooi project, weet niet hoe laag je wil komen met je airride? Ik wilde met mijn sub toen treeplanken op de grond, mijn oud project is hier nog wel terug te vinden 1950 chevy sub of zo iets hete het. Zou ik het nog eens bouwen zou ik zeker geen camaro gebruiken. Dan zou ik een heidts of crown vic of jaguar gebruiken, ben nu met een crown vic bezig. Ga zo door zal dit ook weer eens volgen