tamara`s 66-er el camino

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

@ thunderbabe... i`m really sorry :cry: :wink: :P
Tom
Posts: 8092
Joined: Thu Jul 08, 2004 7:54 pm

Post by Tom »

goed bezig tamara! had het me nog niet bekeken, maar als ik dit zo lees/zie zeg ik: petje af!

succes ermee!



owhja, misschien is het totaal overbodig dat ik het zeg, maar dat plaatje wat je voor die hoek van je wielkast had laten maken, de roest die daar nog onder zat zou ik ook weghalen als ik jou was ;)
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

Tom wrote: owhja, misschien is het totaal overbodig dat ik het zeg, maar dat plaatje wat je voor die hoek van je wielkast had laten maken, de roest die daar nog onder zat zou ik ook weghalen als ik jou was ;)
ja dat gaan we ook doen.... hij doet eerst de buitenkant erin lassen en dan de achterkant eruit slijpen...heeft te maken met vorm geloof ik
akkemie
Posts: 5126
Joined: Thu Apr 29, 2004 9:52 pm

Post by akkemie »

Super Tamara...een meid met ballen :lol:

Jammer genoeg heben ook wij niet de gelegenheid om te sleutelen...tjah...randstad :?
Alles moet hier voor de deur gebeuren...achter het politie bureau :D

Ik vind het klasse van je hoor :thumbsup:
Tom
Posts: 8092
Joined: Thu Jul 08, 2004 7:54 pm

Post by Tom »

tamara wrote:[..]


ja dat gaan we ook doen.... hij doet eerst de buitenkant erin lassen en dan de achterkant eruit slijpen...heeft te maken met vorm geloof ik

okej, zoveel verstand heb ik er zelf (nog) niet van, maar ik ben er van overtuigd dat degene die jou hiermee helpt dat wel heeft ;)

succes! :)
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

dat hoop ik dan maar ja....is zowat het enige wat ik tot nu toe uitbesteed
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

akkemie wrote:Alles moet hier voor de deur gebeuren...achter het politie bureau :D
beter van niet dan nee
:P :P
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

laswerk

Post by mercury1970 »

tamara wrote:[..]


ja dat gaan we ook doen.... hij doet eerst de buitenkant erin lassen en dan de achterkant eruit slijpen...heeft te maken met vorm geloof ik
Dat valt me tegen dat je het laswerk niet zelf doet Tamara :D
Dodge-mamma
Posts: 313
Joined: Mon May 23, 2005 10:55 pm

Post by Dodge-mamma »

Klasse Tamara!!!

Dit vind ik echt leuk. Ik ben sinds de SNC ook al de hele week (wel samen met mijn man hoor) aan het sleutelen. Maar inmiddels hebben we een nieuwe dynamo en hij loopt weer als een zonnetje. Groot deel van de bedrading vervangen enz. Er gaat altijd meer tijd in zitten dan je eigenlijk zou willen. Je komt iedere keer weer iets nieuws tegen. Ik lees je topic met veel plezier!!

Groetjes,
Angélique (Pontiac-mamma)
Sergio Z28
Posts: 1698
Joined: Mon May 23, 2005 11:54 am

Post by Sergio Z28 »

Da's 1 voordeel van het defect raken van iets, als je het zelf oplost heb je weer wat geleerd en later doe je daar vrijwel altijd je voordeel mee.
Tevens wordt je soms geforceerd om iets anders meteen ook te vervangen/corrigeren wat je anders niet gedaan had, dus ook weer een voordeel.
Buggyman

Post by Buggyman »

Nou je bent lekker bezig meissie :thumbsup: Keep up the good work...Als je hulp nodig heb hoor ik het wel. :!:
Mr. Highway Man
Posts: 292
Joined: Sat Nov 06, 2004 7:03 pm

Post by Mr. Highway Man »

Hey Tamara, goed bezig :thumbsup:
enneh mooie wagen :wink:

groet,
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Re: laswerk

Post by tamara »

mercury1970 wrote:[..]

Dat valt me tegen dat je het laswerk niet zelf doet Tamara :D
:D :D :D
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

Mr. Highway Man wrote:Hey Tamara, goed bezig :thumbsup:
enneh mooie wagen :wink:

groet,

dank je dank je..... die van jou mag er zeker ook zijn...blijft toch een topperiode he...die 60-er jaren :P
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

helaas helaas heb ik m`n schatje weer naar de stalling moeten brengen :cry:
Donderdag aanstaande gaan ze beginnen met bouwen dus over een maand of twee kan ik echt te werk gaan. Dan hoeft ze niet meer verrijdbaar te zijn. Dus dan gaat het stuurhuis eraf...radiateur eruit enz enz. Alleen ff twee maanden geduld hebben :x :x :x :x
Post Reply