tamara`s 66-er el camino

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by watahyahknow »

misschien heeft hij interesse in een camino als resto object michiel
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by Texas Boy »

ach in ieder geval 73 pagina's over een project, dat is al een prestatie :thumbs:
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by rulez »

tamara wrote: Ik heb tot augustus m te beslissen....dan gaat zowieso de stalling weg dus ook de carroserie

eerst een stalling zoeken waar je hem kunt stallen(heb je nog ruim tijd om hem te verkopen of tussendoor op te knappen). als ie voor augustus weg moet ga je er wellicht een berg geld op toeleggen of je kunt de helft in onderdelen verkopen.

en anders heb je nog 18 jaar om hem mooi te maken zodat je kids erin kunnen rijden........gaaf kadootje bij hun rijbewijs.
mohmie
Posts: 1241
Joined: Wed Jan 30, 2008 9:43 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by mohmie »

tamara wrote::cry: helaas...... na vele overwegingen, berekeningen en nog eens overwegen en berekenen heb ik besloten er mee te kappen. Helaas gaat dit project schaamtelijk stranden. Ik heb voorlopig simpelweg geen geld en tijd om dr af te maken. En als ze dan af zou komen heb ik een 3-zitter....... 12 jaar geleden zag ik daar absoluut geen belemmering in maarja...dingen veranderen.

Dus.... camino exit. Met heeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeel veel pijn in mn hart.
Maar de kids gaan voorlopig voor en ik hoop over een aantal jaartjes toch weer een yank aan te schaffen, maar dan 1 die ruimer is en rijdt. En waar geen fullbody resto aan vast hangt.

Ik heb er van genoten, geleerd en ook wel eens gehaat.


hier kan dus een slotteke op herman
Zoooooooooo herkenbaar... dacht met mijn kleine prima in de Camino te kunnen cruisen en dat gaat op zich prima maar eigenlijk is de Camino er net (nog) iets te klein voor, zeker als mijn vrouw ook nog meegaat :lol: . Ik ben ook al een tijdje op zoek naar wat anders (Caprice bij voorkeur, Malibu station) om toch lekker een Chevy te kunnen blijven rijden.

Succes met al je vervolgstappen, dank voor een supertof topic en geniet van je kleintjes!

gr.,
Jeroen
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by rulez »

Jeroen,

gaat op zich prima, we hebben vorig jaar richting us dag Mill de kleine in de kinderstoel in het midden gezet, zo eentje met eigen gordeltjes.
is ff geklooi met de riemen voor ons maar kan op zich wel.....alleen was het wel ff schrikken toen ze dur kleine teentjes tegen de lpg-benzine switch plaatste onder het rijden... :lol: :lol:
nummer 2 kan in de reiswieg achter de bank denk ik dan maar, al zal ik dan wel ff de zooi in het laadruim vastleggen... :P

en met 3 volwassenen is ook best knus.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by watahyahknow »

betaal iets van 500 euro per jaar voor een caravan stalling , mag er niet sleutelen maar het staat wel droog
als ie eenmaal in elkaar staat zou je hem kunnen inruilen op een malibu of iets dergelijks , kun je toch de meets weer mee af
mohmie
Posts: 1241
Joined: Wed Jan 30, 2008 9:43 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by mohmie »

rulez wrote: en met 3 volwassenen is ook best knus.
Dat zeker :lol: !
Post Reply