het chevy C10 project gaat bijna van start

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by Pavement Pounder »

Wat een elende zeg
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by watahyahknow »

elcamino59 wrote::eek: dat is een triest verhaal . ik had verwacht dat je eerder dan mij klaar zou zijn . je had toen zulke wilde plannen. ik wilde juist wat spullen bij deeds bestellen , maar krijg nu gelijk een raar gevoel bij die dudes. mijn vrouw heeft ook een eigen zaak gehad .. en is in de loop van de tijd ,ook door dat het slechter ging gestopt met behoorlijke schulden .nou daar wordt je echt niet vrolijk van . dus weet er alles van :x gr jacco.
ik denk dat zelfs als ik had kunnen doorgaan ik nog niet sneller als jou klaar was geweest
goede raad : blijf weg bij deeds tenzij je ter plekke cash betaald en de spullen gelijk meeneemt , dan nog is het hopen dat er niks mee aan de hand is
als je trouwens gaat kijken op het adres van deeds performance zie je dat er zon 5 bedrijven op dat adres staan ingeschreven
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by basezum »

damn wat een verhaal, sterkte man!!

:oops:
elcamino59
Posts: 537
Joined: Sun May 13, 2007 1:07 pm

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by elcamino59 »

watahyahknow wrote:
ik denk dat zelfs als ik had kunnen doorgaan ik nog niet sneller als jou klaar was geweest
goede raad : blijf weg bij deeds tenzij je ter plekke cash betaald en de spullen gelijk meeneemt , dan nog is het hopen dat er niks mee aan de hand is
als je trouwens gaat kijken op het adres van deeds performance zie je dat er zon 5 bedrijven op dat adres staan ingeschreven
zulke projecten gaat zoveel tijd en geld in zitten ,ik begin er echt nooit meer aan. je kunt beter voor 50 ruggen een kant en klaar ding kopen . maarja dat is altijd achteraf gelul.en met deeds ga ik zeker geen zaken meer mee doen .
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by watahyahknow »

een auto is zon beetje de slechste investering die je maar kunt doen eigelijk tenzij je autos koopt tegen een bodemprijs en gelijk doorschuift zonder er ook maar een steeksleutel op te zetten of de autos voor de onderdelen te kopen
camarojo
Posts: 519
Joined: Fri Mar 06, 2009 8:36 pm

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by camarojo »

SPAM :x :hammer:
chevystan67
Posts: 1418
Joined: Thu Jan 17, 2008 8:51 pm

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by chevystan67 »

allemaal chinese imitatie rommel en ik kan het weten :x
cadillac666
Posts: 41
Joined: Sun Oct 22, 2006 7:07 pm

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by cadillac666 »

zijn die truck wielen toevallig te koop nu 8)
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by watahyahknow »

nee sorry , of je moet er echt veel geld voor willen geven , ik heb indertijd een vermogen aan de wielen en de import uitgegeven
ik ben nu wel weer op zoek naar hobbyruimte en heb een goeie fabricator gevonden voor een paar dingen die ik aan het frame gedaan wil hebben ik ga binnenkort eindelijk weer verder met mn trucks uiteindelijk wil ik er eentje overhouden
je kan ze zelf kopen bij tennessee wheel and tire in de states of kijken of mikeH nog weet waar hij zijn velgen hier in nederland heeft laten doen (hij had de adapters wel uit de states trouwens )
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by michiel »

Image
COOLLLLL, mijn droom om ook ooit eens te doen....
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by michiel »

@watahyahknow: Oeeee, shit..... :o :(
had je verhaal er onder niet gezien :( :(
Hopelijk breken er snel betere tijden voor je aan! heel erg jammer en zonde dat zaken soms zo lopen......
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by watahyahknow »

ik ben een aardige tijd ridder te voet geweest en heb een hoop american car bijeenkomsten in nederland moeten missen , er gloort wat licht in de verte nu en ik hoop volgend jaar in ieder geval weer naar muiden te kunnen

ik heb nog een idee over een chevy truck voor dagelijks gebruik , je kan in duitsland tegenwoordig complete mercedes 300TD's kopen voor rond de 700 euro met 200000km op de teller
de 6 cylinder motoren en schakel bakken uit die auto's en trucks zijn standaard al aardig sterk en onverwoestbaar , met een iets grotere turbo en wat aanpassingen aan de dieselpomp kun je tot 450 pk uit een verder standaard blok halen
het is geen amerikaanse motor maar de onderdelen voor deze motoren zijn ruimschoots verkrijgbaar en goedkoop , bovendien loopt deze motor goedkoper dan ieder andere amerikaanse motor , voor dagelijks gebruik issie perfect , ik moet alleen even kijken of het past , de oliepan zit zo'n beetje op de plek van de crosmember
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by watahyahknow »

newsflash :
ik heb weer een garage , er past een longbed pickup in , ik moet nog even kijken wanneer ik weer verder kan
pintor
Posts: 3701
Joined: Thu Aug 19, 2004 8:22 pm

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by pintor »

laat de foto's maar weer komen dan..
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: het chevy C10 project gaat bijna van start

Post by michiel »

dass pas een goed begin van het jaar!!! veel sleutel plezier!! :thumbs:
ben meer dan benieuwd naar de komende posts
Post Reply