32er "RAZOR" 01/04 picz from the back

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
COOLCUSTOMS
Posts: 508
Joined: Tue May 22, 2007 11:04 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by COOLCUSTOMS »

ik krijg photobucket niet aan de gang, is er iets anders wat ik kan gebruiken???
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by watahyahknow »

tis alleen maar een beetje lastig navigeren kijk nog maar eens het zou gewoon moeten werken
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by basezum »

COOLCUSTOMS wrote:ik krijg photobucket niet aan de gang, is er iets anders wat ik kan gebruiken???
http://www.imageshack.us
COOLCUSTOMS
Posts: 508
Joined: Tue May 22, 2007 11:04 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by COOLCUSTOMS »

http://img369.imageshack.us/img369/7246 ... xg0.th.jpg

http://img149.imageshack.us/img149/7213 ... nc9.th.jpg

DIT IS M MOMENTEEL, even in mekaar gepuzzeld.......afwerking volgt......heb m 12cm gechopt 8)
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by basezum »

netjes!!!
COOLCUSTOMS
Posts: 508
Joined: Tue May 22, 2007 11:04 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by COOLCUSTOMS »

:) vandaag wezen shoppen , een nieuw remsysteem voor vooraan op de juiste steek en bijhorende as.....

maandag begint mijn "vakantie" en dan vlieg ik er nog eens in, de razor moet op de wielen komen.....binnen de 14dagen....... :o

eerder had ik geen tijd aangezien t erg druk is op de zaak met alle lopende projecten.....(51buick:chop, carson top, special lights, langere flanken, airride, nieuwe bodem, kortom volledig nieuwe wagen,v8 ipv l8, alles clean, nieuwe firewall) (71 suburban: airride, avalanche lights, veel laswerk, cleane firewall, geen kabels meer zichtbaar, ombouw chassis dat auto heel diep kan, 396ss totaal vernieuwd blok)(34ford coupe: poly body, nieuw gemaakt chassis, rover 215 v8 totaal vernieuwd, alles gelakt)(goggomobil coupé: totaalombouw, brede alu quad velgen, moet helemaal verbreed en verbouwd worden, motorblok van yamaha R1!!, komt in John Player Special uitvoering)
dit alles buiten de losse werken tussendoor hé....dus werk ZAT!!!!

ben toe aan "vakantie" zoveel is duidelijk hé, en dan bouw je je eigen wagen, niet?

8)
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by transam-400 »

leuk dat je weer even tijd maakt voor je eigen projectje 8)

ik zie de foto's wel verschijnen als je wat gedaan hebt :lol:

succen alvast :P

greetz michel.....
COOLCUSTOMS
Posts: 508
Joined: Tue May 22, 2007 11:04 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by COOLCUSTOMS »

vol goede moed ga ik er vandaag aan beginnen 8) wil vandaag de voorkant van de chassis aanpassen zodat de as eronder zit.......dan een en ander voor de airride uitdokteren..... achteraan is alles al voorzien maar vooraan nog niet........straks post ik weer pics!!!
Marchel
Posts: 468
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:31 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by Marchel »

we krijgen nu elke avond een up-date? :jump:
COOLCUSTOMS
Posts: 508
Joined: Tue May 22, 2007 11:04 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by COOLCUSTOMS »

even een UPDATE.......

ben de afgelopen week druk in de weer geweest met de vooras en de airride.......

nu staat ie toch alweer op de wielen en kan omhoog en omlaag......

eerst heb ik de vooras uitgemeten en geplaatst, een hele klus om t netjes te doen.... 8)

maar goed, dat staat eronder evenals het airridesysteem wat verzonken is in de voorst dwarsliggen van de chassis (dit is niet meer zichtbaar later, nu ook eigenlijk al niet)

achteraan was t eenvoudiger, dat stelt niet veel voor......

morgen nog vooraan een panhard stangetje aanpasssen en monteren en dan is het ergste geleden....

bijgaand enkele fotos.....

Image

Image

lekker laag, net 2.5cm bodemspeling :) (eigenlijk nog teveel!!!)

Image

Image

even vermelden, de achterste velgen monteer in binnenstebuiten, anders is ie wel erg breed.... :D
flathead
Posts: 10
Joined: Mon Dec 15, 2008 7:16 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by flathead »

mooi gedaan!

ik vind het mooi hoe je die airride hebt weggewerkt!

:thumbsup:
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by transam-400 »

dat heb ik vaker ergens gezien zo, die airbags :D

leuk dat er weer wat aan je projectje gebeurt :)


alleen beetje jammer dat ie zo hoog boven de weg ligt :holy:

haha, succes verder !!!!

greetz michel.....
COOLCUSTOMS
Posts: 508
Joined: Tue May 22, 2007 11:04 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by COOLCUSTOMS »

[quote="transam-400"]dat heb ik vaker ergens gezien zo, die airbags :D

welke oplossing is er anders? het is de enige mooie oplossing, zet jij ook nog een panhard stang?
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by transam-400 »

welke oplossing is er anders? het is de enige mooie oplossing, zet jij ook nog een panhard stang?[/quote]


andere mooie oplossingen zijn er ook niet nee, maar je hebt me nogeens letterlijk gemailt :P :


ik ga een heel anders onzichtbaar systeem maken.....

dus ik was wel nieuwsgierig wat jij dan ging maken 8) maar hoe het nu is lijkt mij het optimaal.

en er komt bij mij idd ook nog een panhard-rod onder de grill te hangen, zodat je die ook bijna niet meer ziet zitten :)

we zullen t zien als ze naast elkaar staan, als ze klaar zijn 8) hehe

succes verder, ben nieuwsgierig :)
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: 32er PROJECT "RAZOR"

Post by watahyahknow »

wat je kan doen is een wattslink aan de voorkant maken maar een kwart slag gedraait (plat) en onder dezelfde balk als waar de balgen inzitten met 1 stang voor de balg en de ander achter de balg langs .
dat of een lange triangel vanaf de bevestigingspunten van de 4 link naar het midden van de as . zo te zien zakt de as niet lager als de balk waar de balgen inzitten dus het zou moeten werken , zo'n triangel had je ook achter de achteras kunnen monteren met een glijstuk op het middenpunt (een gesmeerde pijp in een pijp ) waardoor hij wel korter en langer maar niet naar links en rechts kan , deze triangel had niet echt lang hoeven te zijn als hij maar genoeg in en uit kon schuiven
Post Reply