68 Camaro pro-touring, van 2004 tot 2009...2010....2011
Posted: Fri Jun 26, 2009 11:04 pm
Het begon allemaal in 2004.
Tijdens mijn reis naar de USA heb ik een 68 camaro gekocht.
het was een mooie 10 footer met TTII wielen, cowl induction kap en flowmaster uitlaat.
in september 2004 had ik hem op nederlands kenteken. In oktober 2004 ben ik begonnen met hem uit elkaar te slopen. waarom? tsja, ik weet het zelf niet eens meer. Wat ik wel weet is dat ik het NOOIT had moeten doen.
in mijn garage hab ik hem helemaal kaal gemaakt met afbijt middel (daarna goed schoongemaakt)
en volledig gedemonteerd. Ik zag dat het voornamelijk slecht gerepareerde schades waren en natuurlijk hier en daar roest.
op sommige plekken zat meer dan 2cm plamuur. Achter het rechter achterwiel zat zelfs polyesther en geen metaal meer. volledig weggerot en gerepareerd met polyesther matjes..........
Aangezien ik niet kan lassen dacht ik een mooi plaatwerk adresje gevonden te hebben. De man had zelf ook 2 stuks 68 camaro's. In maart 2005 ging de camaro dus naar plaatwerker #1 in Noord Holland.
nieuwe Quarter panels, nieuwe rear panel, nieuwe floor boards, nieuwe door skins, smooth firewall en diverse andere laswerkzaamheden werden gedaan. Best wel veel uurtjes aan gelast in de rotisserie.
Tijdens mijn reis naar de USA heb ik een 68 camaro gekocht.
het was een mooie 10 footer met TTII wielen, cowl induction kap en flowmaster uitlaat.
in september 2004 had ik hem op nederlands kenteken. In oktober 2004 ben ik begonnen met hem uit elkaar te slopen. waarom? tsja, ik weet het zelf niet eens meer. Wat ik wel weet is dat ik het NOOIT had moeten doen.
in mijn garage hab ik hem helemaal kaal gemaakt met afbijt middel (daarna goed schoongemaakt)
en volledig gedemonteerd. Ik zag dat het voornamelijk slecht gerepareerde schades waren en natuurlijk hier en daar roest.
op sommige plekken zat meer dan 2cm plamuur. Achter het rechter achterwiel zat zelfs polyesther en geen metaal meer. volledig weggerot en gerepareerd met polyesther matjes..........
Aangezien ik niet kan lassen dacht ik een mooi plaatwerk adresje gevonden te hebben. De man had zelf ook 2 stuks 68 camaro's. In maart 2005 ging de camaro dus naar plaatwerker #1 in Noord Holland.
nieuwe Quarter panels, nieuwe rear panel, nieuwe floor boards, nieuwe door skins, smooth firewall en diverse andere laswerkzaamheden werden gedaan. Best wel veel uurtjes aan gelast in de rotisserie.