project oldsmobile cutlass 71

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
ROCKETMAN
Posts: 385
Joined: Thu Feb 05, 2004 9:20 am

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by ROCKETMAN »

:eek: :o ............ohh mijn god

deze ga ik volgen....en ook maar ff een vraagje, waarom niet gelijk nieuwe floorpans? dat scheelt toch een hoop gebak aan de oude vloer....en ben het wel gedeeltelijk met corp eens....buiten is echt geen optie hoor....

ik hoop wel dat je zo enthousiast blijft, de tijd zal het leren
chevynova
Posts: 199
Joined: Thu Apr 03, 2008 12:03 pm

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by chevynova »

Ben ook benieuwd hoe het gaat worden. Niets is onmogelijk, alleen wordt t wel steeds kouder & natter buiten :?

suc6 iig,

Frank
bozo
Posts: 1805
Joined: Sun Jul 20, 2008 1:13 pm

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by bozo »

Roeien met de riemen die je hebt heet zoiets :thumbsup:
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by morpheus »

update, bij het achterraam zat aardig wat roest, nu verwijderd, voor de mensen die nu beter kunnen slapen, de olds staat nu BINNEN :D :D :D WAS OOK DE BEDOELING, vondt de reacties wel leuk

Image

Image

Image

Image

gr morpheus
ROCKETMAN
Posts: 385
Joined: Thu Feb 05, 2004 9:20 am

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by ROCKETMAN »

morpheus wrote:voor de mensen die nu beter kunnen slapen, de olds staat nu BINNEN :D :D :D WAS OOK DE BEDOELING, vondt de reacties wel leuk


gr morpheus
lul :D
kruiwagen
Posts: 518
Joined: Mon Feb 02, 2009 5:48 pm

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by kruiwagen »

:thumbsup: :D Als je het nog even volgehouden had, wilde iemand je vast ook nog wel sponseren. :P
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by morpheus »

kruiwagen wrote::thumbsup: :D Als je het nog even volgehouden had, wilde iemand je vast ook nog wel sponseren. :P

sponseren mag altijd wel :D of moet ik hem dan weer even buiten zetten :lol: :lol:


gr morpheus
kruiwagen
Posts: 518
Joined: Mon Feb 02, 2009 5:48 pm

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by kruiwagen »

Ik zou hem weer buiten zetten en een beetje zielig doen, misschien helpt dat :D
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by morpheus »

nou ben BINNEN aan het laswerk begonnen, geen makelijke klus

Image

Image

Image

Image

gr morpheus
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by 29er Hot Rod »

had je bijna al aangeboden om hem naast mijn maat zijn 71er Cutlass in de schuur te zetten....(dus ja, je had eigenlijk nog ff moeten wachten :D ......nu de Lowrider er maar dwars ingezet,lijkt de schuur iig een beetje gevuld 8)

greetz Ep
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by morpheus »

29er Hot Rod wrote:had je bijna al aangeboden om hem naast mijn maat zijn 71er Cutlass in de schuur te zetten....(dus ja, je had eigenlijk nog ff moeten wachten :D ......nu de Lowrider er maar dwars ingezet,lijkt de schuur iig een beetje gevuld 8)

greetz Ep
jammer heb nog wel een roze kever te stallen :D :D

gr morpheus
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by 29er Hot Rod »

ahahah nee GEEN roze kevers in de schuur......das heiligschennis onder de usa flag :D

de olds van mijn maatje word misschien mat zwart met hooglans zwart,daarbij striping voorzien van flames en skulls oid....hij is nu bezig met het hele frame te ontroesten en zijn 405 blokkie is alweer in de opbouwfase.
exact hetzelfde model....rete mooi model !!!

zeker ook een easy paint job waard,als die daar goed mee blijft en niet gaat roesten blijft die zijn geld echt wel waard !

greetz Ep
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by Funk »

pas je op met die touwtjes aan je kofferbak scharnieren ? Als ze naar beneden zijn kan je er ook een pin door duwen a/d achterkant. Beetje jammer als je een mep krijgt terwijl je staat te slijpen bijv.
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by perry »

[quote="morpheus"]update, bij het achterraam zat aardig wat roest, nu verwijderd, voor de mensen die nu beter kunnen slapen, de olds staat nu BINNEN :D :D :D WAS OOK DE BEDOELING, vondt de reacties wel leuk



grappig toch hoe mense zich altijd op kunne fokke op zon forum,,
laat iedereen het lekker op zn eige manier doen,,
en kwaliteits gereedschap mag dan het halve werk zijn,, echte vakmannen kunnen zonder!!
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: project oldsmobile cutlass 71

Post by Caddy_v8 »

Wat een gezeik idd. Dat hij het gewoon op ZIJN manier doet! Het is zijn auto en zijn geld. Ik heb er alle vertrouwen in dat het resultaat heel leuk wordt. En hoezo is het gebruikte gereedschap niks? Ik kan op de foto niet zien of het Kinzo is hoor!
Post Reply