AJ`s autobody - caprice lowrider

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Joost.... »

29er Hot Rod wrote: maar ik vind dat je die mensen wel eens wat vaker mag noemen, ZIJ maken immers de wagen zoals die nu is......

Ik maak de wagen zoals ie is, met mijn visie. Ik besteed bepaalde aspecten uit aan mensen die dat beter kunnen dan ik. Mijn dank uit ik dmv betaling voor hun diensten en mijn dankjewel in real life en op elke topic over het project. Voor de rest is en blijft het wel een AJ`s paintjob. Ik vind het erg ver gezocht deze kritiek...
rockatansky
Posts: 2391
Joined: Sat May 27, 2006 6:37 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by rockatansky »

Ik spuit zelf ook (airbrush) en ik vind de paintjob echt prachtig. Iedereen die dit afkraakt die weet niet wat het inhoudt om zo'n verflaagje op een auto te knallen. Het blijft handwerk!!

Echt diep respect (voor iedereen die aan deze auto gewerkt heeft)!! :thumbs:
DeVicEofHeLL
Posts: 748
Joined: Thu Dec 28, 2006 8:35 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by DeVicEofHeLL »

Ik als spuiter weet hoe bagger het is om lijnen te plakken, en als dat het enigste doorgestuifde/brokkel plekje is, petje af.

En airbrush probeer ik ook, maar het airbrushwerk op deze wagen is echt top.
Merk zelf dat het allemaal niet zo makkelijk is om te doen, en zeker niet om alle verhoudingen te laten kloppen, en hou maar op over het gepriegel.

al met al, het totaalplaatje ziet er geweldig uit, en ik vind dat een ieder die hier aan gewerkt heeft trots mag zijn, en de eigenaar ook.
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by 29er Hot Rod »

wil niet veel zeggen ,maar doe jij ook,,
kan me niet herinneren dat jij die 63 impala hebt gespoten of gestriped,,
maar hij staat wel overal op je site,,
kwestie van principe,,

geef jij e-dog dan ook eve wat credits ep voor het spuiten ,choppen ,stripen etc,, ;)[/quote]

waar staat op de site dat IK die wagen heb gespoten en gestriped heb dan ??????
had ik het maar gedaan ,het dak althans :D ....de rest was bagger,net als het snelle afwerken van de achterlichten etc....

en natuurlijk staat deze wagen op mijn site ! omdat hij opvalt ,zo weten ze ook van wie die is en wie ik ben !!...zo zie ik dat 8) !!!!
heb allang contact met de vorige eigenaars in de usa gehad ,al voordat ik de wagen had al ,dus alweer 2 jaar geleden ofzo ?? (La bella flower and gift shop in Kansas onder andere !!) en uiteraard ook verteld dat het dak super is en hem daar uiteraard een dikke pluim voor in zijn reet laten steken......heb ook foto's van ze gekregen voordat die gechopt was en in div. uitvoeringen met kleurcombo's etc...dus die credits hadden ze allang 8)

en je mag best weten, de Impala staat op het moment gestript en wel bij de spuiter omdat het geleverde werk wat erop zat gewoon bagger was/is !!! (behalve het dak !!)
,dus tsja.....straks wel credits voor mijn maat die hem fatsoenlijk spuit !!!

greetz Ep :D
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Joost.... »

...fijn voor je, maar wat heeft dat met deze topic te maken? Ik heb duidelijk credits gegeven waar due dus misschien moet je verder je eigen topic maken...
Björn
Posts: 571
Joined: Sun Mar 07, 2010 11:49 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Björn »

Joost.... wrote:Er hoeft niet speciaal iets georganiseerd te worden om langs te komen? Iedereen is welkom, we zijn geopend zowieso van maandags t/m vrijdags van 8:30 tot 17:30 en vaak ook zaterdags. Het adres staat op onze website: http://www.ajs-autobody.nl
Even kort hierop reageren ,als ierdereen door de weeks langs gaat komen word je niet blij van,
je hebt zelf ook werk te doen ,en als iedereen op visite komt gaat het niet hard.

Verder ziet de wagen er gelikt uit.
Mooi aantal verschillende technieken toegepast.
Altijd mooi om zulke topics te lezen, vooral als er veel fotos in voor komen (lezen is niet me sterkste punt )
Goed bezig mannen (joost je ken mijn exwagen wel de celica me airbrush erop)
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by perry »

waar staat op de site dat IK die wagen heb gespoten en gestriped heb dan ??????
had ik het maar gedaan ,het dak althans :D ....de rest was bagger,net als het snelle afwerken van de achterlichten etc....


staat er niet,, maar dat staat ook niet bij hetgene wat je wel hebt gedaan,,
je site is een promotie-tool voor jezelf,,
waneer ik op joost zn site kijk neem ik aan dat alles wat erop staat ook door hem is gemaakt,,
en zo zie ik het,,
en over de netheid van de auto hoor je me niks zeggen,, weet ik zelf maar al te goed,,
dat ie maar snel opnieuw gespoten is dan,, kun je meteen laten zien hoe het wel moet,,
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Joost.... »

Björn wrote:

Even kort hierop reageren ,als ierdereen door de weeks langs gaat komen word je niet blij van,
je hebt zelf ook werk te doen ,en als iedereen op visite komt gaat het niet hard.

Verder ziet de wagen er gelikt uit.
Mooi aantal verschillende technieken toegepast.
Altijd mooi om zulke topics te lezen, vooral als er veel fotos in voor komen (lezen is niet me sterkste punt )
Goed bezig mannen (joost je ken mijn exwagen wel de celica me airbrush erop)

Thanks, ik ken je celica inderdaad, heftig gespoten!
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by 29er Hot Rod »

Als je een beetje goed kijkt Perry,staat er toch duidelijk beschreven wat ik En mijn maat Tjeerd zoal hebben gedaan......Daar staat de 63er NIET tussen :D DUS OOK NIET GEDAAN !!
en ja, daarom heb ik een site, ALS PROMOTIE,raar he :o

maar goed, het is mij duidelijk, ik zal je geen kritiek meer geven hier, zelfs niet eens meer naar je projecten kijken,want stel je voor dat ik je weer een kritiekpuntje geef 8) .........

JOOST jongen je bent DE BESTE !!!!!!

greetz Ep

BTW Joost heeft ook een groot aantal foto's van wat hijzelf niet heeft gedaan op de site ....ga je hem nu ook aanvallen Perry ???? ACH LAAT OOK MAAR
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by perry »

29er Hot Rod wrote:
BTW Joost heeft ook een groot aantal foto's van wat hijzelf niet heeft gedaan op de site ....ga je hem nu ook aanvallen Perry ???? ACH LAAT OOK MAAR
eppie eppie,, rustig maar jongen,,
ik val je helemaal niet aan,,
jij zit joost af te zeiken om iets wat je zelf ook doet,,
ik wijs je daar aleen maar op,,
ga er verder ook niet meer op,,
jammer dat je wel kritiek kan geve ,maar niet ontvangen,,
had dan niks gezegd in dit topic,,
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by 29er Hot Rod »

Perry,nog 1 x maal om het duidelijk te zeggen dan :

1 ik gaf geen kritiek, vind het alleen JAMMER dat de jongens die meewerken zo weinig daglicht zien. (als dat al als kritiek word gezien of afzeiken :? )

2 En ik dat geen namen op mijn site zetten van E-dog oid. omdat ik niet tevreden ben met het gedane werk (dikke druipers in de blanke lak,onder het gootje niet afgewerkt etc etc.) en dus ook overnieuw gedaan word.....zo stoot ik dus geen grote meester tegen zijn benen.....

3 als iemand mijn werk niet mooi vind mag die ook kritiek geven, zo simpel ben ik ook nog wel.

4. mijn maatje is voor ca. 5-10 % maar voor ons bezig, toch krijgt hij de volle 50 % credits van mij.
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by perry »

duidelijk,, terug naar de caprice,,

komt er nog een mooie fotoshoot? oid :)
mikes
Posts: 658
Joined: Sat Jun 03, 2006 6:03 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by mikes »

perry wrote:duidelijk,, terug naar de caprice,,

komt er nog een mooie fotoshoot? oid :)
Ja dat ga ik doen.

Aangezien dat mijn sleutelkunsten basis zijn spring ik graag extra bij als het aankomt op foto's maken.

8)
GMC RP
Posts: 541
Joined: Wed Feb 04, 2004 6:14 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by GMC RP »

kijk eigenlijk zelden op projectenforum, maar alles wat er staat is door iedereen met passie op zijn nivo gedaan. Jammer dat zo'n topic dan verziekt wordt door met modder naar elkaar te gooien. Er zitten hier blijkbaar veel ego's die het beter weten/kunnen dan een ander. Ik wens iedereen veel succes met al zijn projecten :)
glenn-c-78
Posts: 28
Joined: Sun Sep 17, 2006 10:25 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by glenn-c-78 »

Aangezien ik de eigenaar ben van de caprice,

En weet hoeveel tijd en energie er in dit project is gestoken
Vind ik het erg triest dat er zo gesproken over een bedrijf ’persoon’

Ook al werken er 100 mensen aan me auto,
Hij is bij AJ’s de shop binnen gereden, daar de cabine ingegaan, en weer bij AJ’s eruit gereden.
Constant stond er boven het pand AJ’s ongeacht wie er nog meer aan hebben gewerkt.
Is dit bij één een AJ’s build.

Joost heeft hier serieus wat uren inzitten,
Naast de pinstriper, en de airbrush stond Joost voor de grote uitdaging,
het ontwerp maken, desings leggen, schetsen, preppen enzovoorts.

De mensen die hieraan mee hebben geholpen ben ik en Joost erg dankbaar,
Ik ben hun met geld tegemoet gekomen, en weet zeker dat AJ’s een latere samen werking met de desbetreffende personen tegemoet ziet.

Voor de haters die vallen over minuscule oneffenheden.
Nou het was mij nog niet eens op gevallen, in reallife zie je er ook echt niks van gewoon.

laat mij maar eens zien wat jullie ooit hebben neergezet?
Hier word het tenmiste gedaan!
Ik kom je persoonlijk de hand schudden, als je zelf ook zoiets gelijks kan neerzetten.
Tot nu toe heb ik ook nog niks gezien dat kan evenaren als deze paintjob
Gelukkig weten we wie het zeggen , en uit welke hoeken het komen.


Ik ben zelf erg tevreden over het eind resultaat.
Heb er nu al erg veel zin in de zomer. Bbq en cruisen met de homies.
Bedank nogmaals, AJ’s voor dit super werk en de service.
En de pinstriper FUNK / airbrusher Margriet.
Bedank mike S voor het maken van de super gave foto’s.

Image
Post Reply