AJ`s autobody - caprice lowrider

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by stef »

Tja, als dubbeltje geboren zal je niet snel een kwartje worden...
Eens een bezem, altijd een bezem.
Wellicht dat de omhoogwapperende rook van zijn joint zijn toch al troebele blik enigzins heeft beinvloed...
Misschien moeten we zijn "spuitwerk" eens nader bekijken.
Een dakkie volkalken is uiteraard veel complexer, laten we wel wezen.
Zal niet voor niets zijn dat ie zo ver van de bewoonde wereld woont :)
mikes
Posts: 658
Joined: Sat Jun 03, 2006 6:03 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by mikes »

Die Basezum moest eens weten,
hoeveel mensen hier in Nederland elke dag na het werk en in het weekend bezig zijn met hun wagen.
Keihard werken om droomwagens in elkaar te zetten. Of het nou Lowriding is of Hot-rods, Pro-street of wat dan ook mensen hier stoppen hier hart en ziel in de auto's. Je moest eens weten man ...

Mij maakt het verder niet uit wat je denkt, maar pas op met wat je zegt !
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Funk »

Image

Pot verwijt de ketel..
warriorair
Posts: 832
Joined: Sat Jul 19, 2008 7:56 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by warriorair »

. /\ x 2
:eek: Jah als je dit soort werk levert ,dan mag je inderdaad kritiek geven !! :lol:
8) Ik meen me ook iets te herinneren met een lap thinner op een pas gespoten dak dat is ook heel professioneel :lol:
donny
Posts: 1856
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:28 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by donny »

Funk wrote:Image

Pot verwijt de ketel..
Ik zie dat die "bruine" striping langs de chrome strip ook niet recht is gespoten en rechts in de hoek zie ik toch duidelijk kleurverschil... :?

:D :D :D :D
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Caddy_v8 »

Ik vind die minuscule oneffenheidjes ook juist de charme van handwerk.
Hetzelfde geldt voor pinstripes. Stickers kan iedereen plakken, maar zo'n handwerk leveren niet. Tuurlijk zijn er grenzen, maar die zijn hier beslist niet overschreden in mijn ogen. Ik vind het er super uitzien (niet mijn smaak, maar dat doet natuurlijk niks af aan de kwaliteit van het werk).
keessimpala65
Posts: 354
Joined: Thu Aug 31, 2006 12:41 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by keessimpala65 »

Ik heb deze man wel eens een pm gestuurd over het hoe en waarom van deze gefixeerdheid tegen Joost.
Hierbij maakt ik van de gelegenheid gebruik om een stuk van zijn reactie hier te posten. Ik heb niks aangepast. Is puur copy/paste:

Hey Kees.....

Neem mij met anti Joost en Lowridershit aub niet te serieus..
Ik houd van de style, tradities geschiedenis enz.
Ik Drink het, leef het en doe het allemaal op mijn eigen manier.

Ik kwam jaren gelden op Unity Forum terecht en dar was 18 jarige snotneus Joost. Die zou mij wel even vertellen wat ik wel en niet moet vinden. wat ik met mijn wagen moest doen enz...

Ik heb me toen wat op laten naaien door die ETTER...

Pak hem nu terug met zo af en toe es ff op zijn lange tenen te gaan staan.

Trek je er niets van aan, gaat niet om jouw, of andere lowriders of wat voor groepering er ook bij hoort. Joost beetje stangen, die gast neemt alles zo serieus, en hapt elke keer weer
zit ik met een dikke smile op mijn kop Forum te lezen. Mensen die mij kennen snappen het wel(Internet is leuk, maar in de ware wereld moet je het doen)



Zoals jullie kunnen zien is deze man nog net een klein kind. Misschien is een consult bij de psycholoog niet geheel onverstandig? :?:
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by perry »

keessimpala65 wrote:Internet is leuk, maar in de ware wereld moet je het doen
waarom hier dan al dat gebitch?? :?:
op internet zijn mense daar altijd een stuk makkelijker in,,
keessimpala65
Posts: 354
Joined: Thu Aug 31, 2006 12:41 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by keessimpala65 »

[quote="perry" Internet is leuk, maar in de ware wereld moet je het doen[/quote]

waarom hier dan al dat gebitch?? :?:
op internet zijn mense daar altijd een stuk makkelijker in,,[/quote]

Ja, da's een goeie. Het is niet mijn stelling he die je quote. :P Hij weet idd via pm's en fora het wel altijd te vertellen hoe relaxed hij is en respect bla,bla,bla en grijpt via deze wegen iedere gelegenheid aan om (achter de schermen) de confrontatie aan te gaan met iemand waar hij een persoonlijke hekel aan heeft, maar in de ware wereld moet je het doen idd ipv achter de pc blijven bitchen omdat je het leuk vind om iemand te stangen en ondertussen staat die wagon wortel te schieten met die mislukte lace paintjob. Als al die negatieve energie nou eens gestoken was in het aanpakken van die wagen ipv de wijsneus gaan uithangen en weer een reactie probeert uit te lokken.

Zo kom ik tot het punt dat hij altijd een internet dreamer zal blijven en WIJ doen het in de ware wereld mbt het bouwen van nette lowriders. En dat is wat steekt denk ik. Iemand waar ie een hekel aan heeft weet wat neer te zetten in de ware wereld (qua bedrijf en lowriderpaintjobs) en zet een nette lowriderpaintjob neer en hij zit met die auto in de garage waarvan de paintjob niet naar behoren gelukt is. Frusty, frusty :P
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by michiel »

Ik had al iets neer gezet en weer weggehaald om dat het hier waarschijnlijk geen zin heeft.......

dat die 2 met elkaar overhoop liggen is algemeen bekend..... hebben er wel meer hier.....

PMetjes die persoonlijk bedoeld zijn op het forum gooien is naar mijn bescheide mening niet zo netjes om niet in andere woorden te vervallen......

Dat iemand een PM commentaar (terrecht of onterecht doet niet zo ter zaken nu) zo in z'n topic zet zegt meer over hem denk ik....


:barf:

ik hoop dat de moderator ff gaat snoeien hier......
keessimpala65
Posts: 354
Joined: Thu Aug 31, 2006 12:41 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by keessimpala65 »

michiel wrote:Ik had al iets neer gezet en weer weggehaald om dat het hier waarschijnlijk geen zin heeft.......

dat die 2 met elkaar overhoop liggen is algemeen bekend..... hebben er wel meer hier.....

PMetjes die persoonlijk bedoeld zijn op het forum gooien is naar mijn bescheide mening niet zo netjes om niet in andere woorden te vervallen......

Dat iemand een PM commentaar (terrecht of onterecht doet niet zo ter zaken nu) zo in z'n topic zet zegt meer over hem denk ik....


:barf:

ik hoop dat de moderator ff gaat snoeien hier......
Ja, ik had je eerdere reactie al gezien en al op gereageerd ook, maar je had em weggehaald, dus ik ook. Prima dat jij dat vind, maar ik heb dit expres gedaan om dat schijnheilige eens aan het licht te brengen, want het is blijkbaar leuk om achter de pc iedere keer weer iemand uit de tent proberen te lokken en vervolgens bij de rest van de forumgebruikers mooi weer te spelen.

Ik ben absoluut niet de eerste en zeker niet de laatste die zoiets doet. Jij vind het niet kunnen, ik wel. Ieder z'n mening en dat respecteer ik. Ik zie niet in waarom dit verwijdert zou moeten worden. Maar wat zegt het meer over mij dan? Ben wel nieuwsgierig nu.
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Joost.... »

Ik heb dat kansloze gewauwel van m hier gepost om iedereen te laten zien hoe ie achter de schermen is. Hier altijd mooi weer spelen, maar ondertussen. Als ie mij zo`n kankerlijer vind, zo`n hekel aan mn bedrijf heeft en weet ik veel wat allemaal, moet ie gewoon lekker zn eigen ding doen en me verder met rust laten. Ik zoek de confrontatie niet, het interesseert me namelijk niks wat hij doet.
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by basezum »

Joost geeft met zijn gedrag keurig netjes antwoord op wie hij is en hoe hij doet.

Laat ik het daar maar bij houden.

Misselijk ventje!

@ Kees, mooie lul ben je, eerst info vragen en dan prive shit hier neergooien KLOOTZAK! geld ook voor de rest van je commentaar! Ook jij kent mij niet oordeel niet.


Geld ook voor Stef, geen hulp weer vragen.

Dan mijn eigen wagen, ja.....laat ook maar :D

Aap is steeds meer een zeik plek voor losers en dromers met matzwarte bakken, die meer tijd besteden om anderen af te zeiken en te misgunnen.
Dacht dat we de zelfde hobby`s delen hier.

Dat ASO stigma blijkt helaas wel aardig te kloppen.
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by michiel »

om dat het niets met dit forumonderwerp te maken heeft..... maar dat gaat wel vaker zo hier waardor er meer en meer afhaken hier.

en ja, wellicht had Teunis er handiger aan gedaan geen PMetje te sturen.....

Ik ken de beweegredenen van Teunis (daar laat ik het bij, het hoe, wat en waarom is verder niet aan mij)

Maar in zijn algemeenheid schiet je niets met dit soort gezevel op.... het heeft niet zo veel met de gedeelde hobby/lifestyle te maken

ik had er beter aan gedaan er niet te reageren..... vandaar dat ik m'n eerste opmerking heb weggehaald, intussen doe ik toch vrolijk mee met het geneuzel..... dat gezegd hebbende wil ik het er verder bij laten
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Joost.... »

basezum wrote:Aap is steeds meer een zeik plek voor losers en dromers met matzwarte bakken, die meer tijd besteden om anderen af te zeiken en te misgunnen.
Dacht dat we de zelfde hobby`s delen hier.


Inderdaad, daar heb je zelf dus ook een aandeel in met je constante aanvallen naar mij toe. Ik behoor niet tot de groep die jij aankaart. Ik post mijn werk en geef adviezen aan mensen die daarom vragen. Als je het daar allemaal niet mee eens bent, fijn voor je, mij kan het niet minder interesseren.

Je loopt constant te preken hoe niemand je zou kennen en dat ze niet mogen oordelen? Kijk eens naar jezelf, met je eeuwige negatieve geoordeel over mij. Je hebt me nooit ontmoet, je bent nooit bij AJ`s geweest, je hebt mn werk nooit in het echt gezien.....
Last edited by Joost.... on Thu Mar 11, 2010 5:07 pm, edited 1 time in total.
Post Reply