Ontstaan door verveling

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: Ontstaan door verveling

Post by enrique »

Roel wrote:
of heb je je 'gewone' knipperlicht er nog parallel op aangesloten? Dat zou het wel kunnen verklaren
Nee,nee dat heb ik niet :) de oude zijn gewoon verwijderd en enkel de leds terug geplaatst 8)
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: Ontstaan door verveling

Post by enrique »

Update :lol: :lol: ja gaat als een speer hier :lol:


Hopa Nu voor de GMC drivers onder ons ;)

Image



Image

Denk dat het zo blijft 8)
Mustangmiep
Posts: 93
Joined: Sun Jan 10, 2010 5:52 pm

Re: Ontstaan door verveling

Post by Mustangmiep »

Knap gedaan hoor :thumbsup:
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: Ontstaan door verveling

Post by enrique »

Dank je

En weer even verder gestoeid 8)

Mijn zijkanten zijn klaar dus naar achter :wink:

Rem licht

Image

Gewoon licht

Image

Gewoon licht met remlicht

Image


Hier moet dan ook nog even de knippers onder gemaakt worden maar dat komt later,

Dit is ook een voordeel van een Van :lol:


Groeten
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Ontstaan door verveling

Post by watahyahknow »

mooi gedaan mischien zit er wel handel in
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: Ontstaan door verveling

Post by enrique »

Had de zijknippers op mp staan maar de mensen die reageren snappen niet dat ik dit met de hand maak en maar €27,50 per stuk wil hebben, kost me aardig wat Ledjes en zeker 1.5 uur en dan zijn ze weer waterdicht,vinden ze al te duur> Dus handel,,,nee helaas niet maar ze zijn nog gewoon te koop hoor en als er belang bij is maak ik ze gewoon weer 8)

De achter lichten zijn nog niet klaar,,,zit een beetje met mijn tijd te knooien,,kom te kort :?
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: Ontstaan door verveling

Post by SuperSport »

Ziet er zeer mooi uit 8)
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Ontstaan door verveling

Post by Wilf »

MP-zeikerds komen nooit in een winkel zeker? Een Philips moodlight kost 130 euro, een LED-vervanger voor een peertje of halogeen iets van 25 euro (met maar één LEDje erin) en dan gaan ze lopen zeiken over de prijs van handgemaakte vlijt? Pfffff... Als ze het te duur vinden moeten ze zelf maar gaan bakken en braden :?
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Ontstaan door verveling

Post by silentchaos »

lange wrote:
Maar waarom dan nog die 18 ohm ervoor???

groeten Twan
Omdat je anders je LEDjes naar de klote helpt...Met LED's heb je altijd iets van stroombegrenzing nodig!

Verder Wilf, als elektrotechneut begrijp ik je gedachte wel, maar het is een beetje nutteloos, bovendien is het alleen maar extra werk op de hals halen :D
Het zou pas nut hebben als je er ooit een rij van ledjes bij wil zetten, maar dan nog, die 18 ohm loshalen en vervangen door iets kleiners kan natuurlijk ook nog :D


Ik hoop wel dat't een goede weerstand is met het juiste wattage, anders wordt't een stookhok in die lamp :D

Verder ERG gaaf :thumbsup: mijn complimenten! Vind't erg tof dit soort custom dingen!
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: Ontstaan door verveling

Post by enrique »

Wilf wrote:MP-zeikerds komen nooit in een winkel zeker? Een Philips moodlight kost 130 euro, een LED-vervanger voor een peertje of halogeen iets van 25 euro (met maar één LEDje erin) en dan gaan ze lopen zeiken over de prijs van handgemaakte vlijt? Pfffff... Als ze het te duur vinden moeten ze zelf maar gaan bakken en braden :?

Ja precies dat vindt ik ook,,enne de meeste die mij een mail stuurde dachten ook meteen dat het een prijs was voor alle vier de knippers :eek: Nee MP is hopeloos

Iemand van hier nog geintreseerd voor mooie unieke knippers :thumbsup: Dan kosten ze €25 per stuk excl opsturen ;)
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Ontstaan door verveling

Post by watahyahknow »

wat kosten die originele knipperlichten voor chevrolet eigelijk........ volgens mij meer als 25 euro per 4 , beetje zielig om dan de ledlichtjes duur te noemen
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: Ontstaan door verveling

Post by enrique »

Ik meende dat nieuwe €10 per stuk waren maar dat weet ik niet zeker meer.
Post Reply