1971 Oldmobile Custom Cruiser

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
harry_clamshell
Posts: 1521
Joined: Sun Feb 18, 2007 11:37 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by harry_clamshell »

:thumbs:
Ik heb hier nog een paar switches liggen.. zowel dash als die voor de achterkant...je kunt de cilinder van jouw wagen overzetten. PM maar eens als je weer in NL bent
Olds 88 Rocket
Posts: 227
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:19 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by Olds 88 Rocket »

Nou, ik hou me aanbevolen. Voorlopig doet hij het. Ik heb de kabel van de gate switch los hangen in het dashboard. Als mijn rear switch het begeeft, kan ik met een draadje een verbinding maken, en de zaak sluiten.

Vandaag de hele dag op de motorkap gepoetst. de lak is boven verwachting mooi opgeknapt. Het is niet als een verse spuitbeurd, maar goed toonbaar. ik heb geen 3 a 5 duizend euro liggen voor een spuitbeurt.

Morgen post ik wel wat foto;s van het resultaat van de poetsbeurt. Verder nog even lekker bij een drive in restaurant een burger gepakt, en wat yardsales of. toch nog een mooie snap-on moment sleutel gekocht. Verder lekker rond karren.

Image

Hier zie je dat rode dingetje van de schakelaar uit het dash hangen. Op de dash mijn lunch. die was prima. Aan de overkant zie je een chick op rolschaatsen een order opnemen.

Image

Hier mijn schoonzus achter het stuur na een wedstrijdje optrekken. Het boat gevoel, en de 455, ze ziet het wel zitten.
Olds 88 Rocket
Posts: 227
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:19 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by Olds 88 Rocket »

Hoi allemaal. hier weer een update: ik zit weer thuis. Na 6 weken zat het dan echt op. Ben gestopt met posten omdat er teveel tijd in ging zitten. Ik dacht: dat kan thuis ook wel. Ik heb wel veel foto's gemaakt. veel sloperijen afgeweest. Het was een mooie trip, die uitstekend is bevallen. De auto is ook prima bevallen. Rijd goed, en ziet er goed uit. Ik heb er wel uiteindelijk minder aan gedaan dan gedacht. Was ook niet nodig. Ik ben 8 okt naar San francisco gereden, en een paar dagen later naar LA. Was echt lekker weer, en de hele rit is zonder grote problemen verlopen.

Hier wat Americana
Image

Image

Image

Image

Image

En hier waar het om gaat: ouwe auto spullen die roest vrij zijn. Alles is te koop. Big M Automotive, www.bigmauto.com Telefoon 1 530-4732225, Wiliams CA. Er staan veel jaren 50 wagens. Veel van de merken van mopar en Edsel. Hij zij de grootste edsel onderdelen wagens te hebben. Toffe gast, die me toeliet tot de yard. Hij shipt ook naar NL toe.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Ik heb nog veel meer foto's, maar het geeft een aardig idee. Heb er lekker een tijdje rondgelopen. Hij had niks voor mijn wagen. Toen weer verder met de reis.

Image

Image

Ga zo weer verder met de volgende batch
Olds 88 Rocket
Posts: 227
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:19 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by Olds 88 Rocket »

Ik zal julie alle standaard touristen foto's besparen, en houd het beperkt. Toch was Hyde street wel leuk. Eerst ga je heel stijl omhoog. Tegen het enge aan. Ik kwam omhoog, maar motor en bak moesten hard werken. naar beneden weer dik op de rem. Je gaat dan in een parkje zig zaggend naar beneden. Ik had de wagen even geparkeerd. Je hebt het gevoel dat hij gaat omvallen, en ook oppassen met het open doen van de deur.

Image

Image

Verder ook een sloop ontdekt. die hadden wel een 1973 Olds staan waar ik wat af mocht halen. Toch nog wat kleine spullen eraf gehaald voor de tailgate. Verder was de wagen rot, en niet veel meer. Ook deze lui willen wel naar NL shippen.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Onderweg naar LA was warm. Wel een mooie rit. Daarna nog wat de tourist uitgehangen en de wagen afgeleverd in de haven. Als je ziet wat er in de loods staat... mooi hoor.

Image

holliwood sign
Image

capitol record building
Image

Holiwood Blvd
Image

in de haven
Image

Image

en toen zat het avontuur erop. De wagen word 26 okt afgescheept, en komt dan naar Rotterdam. Dan gaat het verhaal verder met de RDW en LPG inbouw. Tips zijn welkom.
riffraffmercury
Posts: 1116
Joined: Mon Jul 21, 2008 7:32 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by riffraffmercury »

mooie trip en foto's zeg.. die big M is :baby:
En die laatste foto is net een schilderij..

thanks for this post
Timmie
Posts: 773
Joined: Wed Mar 18, 2009 4:43 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by Timmie »

Foto van die straat heb ik ook :D En die zigzag weg is lombardstreet, deze heb ik afgefietst 8)

Mooie vakantie heb je gehad zo te zien, lekker hoor 6 weken.

Ik zou ook die kant wel weer opwillen, wat een machtig mooi land is het ook.
Frans455
Posts: 11812
Joined: Thu Apr 08, 2004 9:56 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by Frans455 »

Leuke plaatjes, en je hebt een mooie stationwagon aangeschaft inderdaad :thumbsup:
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by Funk »

mooie plaatjes man, kan niet wachten tot ik ook weer ns een trip ga maken 8)
zwam
Posts: 613
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:22 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by zwam »

echt super mooie trip! ik kom regelmatig in schagen dus zie je station wel eens!

danny
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by Supervaags »

wat een geweldige foto's om te zien zeg, mooie wagen ook :thumbs:
chevynova
Posts: 199
Joined: Thu Apr 03, 2008 12:03 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by chevynova »

zo te zien erg leuke trip geweest met een mooie wagen...

Laatste pic, daar staat inderdaad heel veel mooi spul tussen zo te zien
Olds 88 Rocket
Posts: 227
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:19 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by Olds 88 Rocket »

Thanks voor alle leuke reacties. Zit nu nog met mijn kop te tollen. Er was zoveel gebeurd. Tijd is te snel gegaan. Dit is me wel bevallen, en volgend jaar ga ik gewoon weer.
maartten
Posts: 2639
Joined: Sun Oct 31, 2004 10:55 am

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by maartten »

volgens mij heeft plint eastwood hiet nog met zijn smith op staan te oefenen ??

Image
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by Continental Kid »

Mooie reportage, en een schatkamer aan onderdelen! Thnx for sharing.

8)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: 1971 Oldmobile Custom Cruiser

Post by Texas Boy »

Mooie plaatjes en de sloop heb ik gelijk opgeslagen, zoek nog een voorruit van een Edsel. Mooie Olds by the way.
Post Reply