[quote="diesel truck"]ik geef een mening over een auto en het word meteen persoonlijk.JAMMER!!!!!!!!!!!!!!
je mening geven moet toch kunnen ,ik heb hier ook ook een mening over maar die hou ik maar voor me 8)
kan je dr nog een beetje in zitten vraag ik mij af met dat dak , ik zit in mijn camino bijna met mn hol op de grond en mijn kop tegen de hemel .
maar knappe paintjob weer Joost daar valt niets van te zeggen.ik vind de tonau cover ook zeer geslaagt .
ik ben op het amerikaanse forum een andere truck aan het volgen , een ouder type , hij heeft deze ook gechopt maar het voorruit naar achteren gelegt zodat het een standaard ruit blijft , hij heeft de cabine ook een 3 cm langer gemaakt (overdwars door de deuren doorgezaagt en een strip ertussen) , dat ziet er echt netjes uit en je kan er wat meer achterover inzitten dan heb je van de verlaging niet zo'n last http://67-72chevytrucks.com/vboard/show ... 322&page=2
eleanor wrote:
Ja, dat weet ik en ik wijs ook AJ niet aan als verantwoordelijke... Ik zeg gewoon dat AJ er wel nog iets van kan gaan maken...
Topchop vind ik sowieso lelijk op dit model. Dit ziet er echt verkeerd uit... Paint enzo kan veel doen dus hopelijk komt alles goed
waarschijnlijk pak je het verkeerd op, ik bedoelde er echt niks mee hoor ik dacht alleen dat je misschien niet wist dat de chop er al was voor de auto gespoten werd.
Joost.... wrote:
De truuk bij het spuiten is een zachte verneveling waardoor je de best mogelijke verlopen krijgt zonder echt verfdruppeltjes te zien. Eerst wordt alles wit, daarna wordt geel vanuit de punten naar voren geneveld, daarover het oranje en uiteindelijk het rood. Oververdunning van geel, oranje en rood is aan te raden:
oververdunning...?? is dit het mengen van de verf of het de volgende kleurlaag die langzaam "uitnevelt" op de onderliggende kleur?