AJ`s autobody - C10 Customcar

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by perry »

diesel truck wrote:ik geef een mening over een auto en het word meteen persoonlijk.JAMMER!!!!!!!!!!!!!!





grtz dino

welkom op het aap forum :lol:
elcamino59
Posts: 537
Joined: Sun May 13, 2007 1:07 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by elcamino59 »

[quote="diesel truck"]ik geef een mening over een auto en het word meteen persoonlijk.JAMMER!!!!!!!!!!!!!!


je mening geven moet toch kunnen ,ik heb hier ook ook een mening over maar die hou ik maar voor me 8)
kan je dr nog een beetje in zitten vraag ik mij af met dat dak , ik zit in mijn camino bijna met mn hol op de grond en mijn kop tegen de hemel .

maar knappe paintjob weer Joost daar valt niets van te zeggen.ik vind de tonau cover ook zeer geslaagt .
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by Joost.... »

Hij zit goed met de custom bucket seats, raak het plafond net niet. Thanks voor de props
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by watahyahknow »

ik ben op het amerikaanse forum een andere truck aan het volgen , een ouder type , hij heeft deze ook gechopt maar het voorruit naar achteren gelegt zodat het een standaard ruit blijft , hij heeft de cabine ook een 3 cm langer gemaakt (overdwars door de deuren doorgezaagt en een strip ertussen) , dat ziet er echt netjes uit en je kan er wat meer achterover inzitten dan heb je van de verlaging niet zo'n last
http://67-72chevytrucks.com/vboard/show ... 322&page=2
eleanor
Posts: 347
Joined: Thu Sep 10, 2009 10:44 am

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by eleanor »

chevystan67 wrote: als ik me niet vergis was de chop eral toen de auto nog geel was,
dus ik denk dat joost er niks mee te maken heeft.
Ja, dat weet ik en ik wijs ook AJ niet aan als verantwoordelijke... Ik zeg gewoon dat AJ er wel nog iets van kan gaan maken...

Topchop vind ik sowieso lelijk op dit model. Dit ziet er echt verkeerd uit... Paint enzo kan veel doen dus hopelijk komt alles goed
CM
Posts: 3247
Joined: Mon Mar 21, 2005 7:01 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by CM »

Verdomd lekker bakje thee.
chevystan67
Posts: 1418
Joined: Thu Jan 17, 2008 8:51 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by chevystan67 »

eleanor wrote: Ja, dat weet ik en ik wijs ook AJ niet aan als verantwoordelijke... Ik zeg gewoon dat AJ er wel nog iets van kan gaan maken...

Topchop vind ik sowieso lelijk op dit model. Dit ziet er echt verkeerd uit... Paint enzo kan veel doen dus hopelijk komt alles goed
waarschijnlijk pak je het verkeerd op, ik bedoelde er echt niks mee hoor ik dacht alleen dat je misschien niet wist dat de chop er al was voor de auto gespoten werd.
Mobart
Posts: 662
Joined: Sun Nov 05, 2006 9:54 am

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by Mobart »

Mooi of niet? Daar heeft iedereen zijn mening over... Het gaat erom dat de eigenaar er blij van wordt!!
Ik hou persoonlijk wel van wat anders... :D

Mooi werk jongens!! :thumbs:
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by rulez »

Joost.... wrote: De truuk bij het spuiten is een zachte verneveling waardoor je de best mogelijke verlopen krijgt zonder echt verfdruppeltjes te zien. Eerst wordt alles wit, daarna wordt geel vanuit de punten naar voren geneveld, daarover het oranje en uiteindelijk het rood. Oververdunning van geel, oranje en rood is aan te raden:

Image
oververdunning...?? is dit het mengen van de verf of het de volgende kleurlaag die langzaam "uitnevelt" op de onderliggende kleur?
Tony
Posts: 194
Joined: Sun Apr 25, 2010 8:03 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by Tony »

Persoonlijk vind ik de chop bij deze wagen zeker wel geslaagd, en zeker met deze paintjob
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by Funk »

Image

Zoiets zou 'm al goed doen, komt de chop wellicht ook nog wat meer tot z'n recht.
Maar volgens mij is 'ie nog niet klaar toch ?
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by watahyahknow »

rulez wrote: oververdunning...?? is dit het mengen van de verf of het de volgende kleurlaag die langzaam "uitnevelt" op de onderliggende kleur?
het is aanlengen van de verf met steeds een beetje meer blanke lak zodat hij doorzichtig word
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by rulez »

ziet er in ieder geval een stuk gaver uit dan de originele kleur. topwerk.

ben benieuwd hoe zo een projectje zou zijn als er een dichte kap achterop zou zitten........ :?
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by Erik64SS »

CM wrote:Verdomd lekker bakje thee.

Nou inderdaad zeg....wil je nog een koekje?? :lol:
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by Joost.... »

*edit*
Last edited by Joost.... on Sun Apr 03, 2011 9:54 pm, edited 1 time in total.
Post Reply