1955 Ford Panel

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Björn
Posts: 571
Joined: Sun Mar 07, 2010 11:49 pm

Re: 1955 Ford Panel

Post by Björn »

ja gaat lekker henk
Heb even topic bij gewerkt voor jou
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: 1955 Ford Panel

Post by watahyahknow »

ben benieuwd hoe die word , chip foose heeft een pickup versie van deze truck voor zichzelf laten bouwen indertijd
hetgeen wat me daar het meeste van bijstaat is dat ze de complete voorophanging een stuk naar voren hebben geschoven en daarna de wielopeningen in de wielkasten hebben aangepast (geloof A-symetries uitgezaagd en links met rechts gewisseld )
ook had hij iets met de motorkap en het stuk onder de voorruit gedaan


het zou erg helpen als het dak wat vlakker werd misschien samen met de driprail vervangen door een moderner dakje (dodge caravan?)
kruiwagen
Posts: 518
Joined: Mon Feb 02, 2009 5:48 pm

Re: 1955 Ford Panel

Post by kruiwagen »

watahyahknow wrote:ben benieuwd hoe die word , chip foose heeft een pickup versie van deze truck voor zichzelf laten bouwen indertijd
hetgeen wat me daar het meeste van bijstaat is dat ze de complete voorophanging een stuk naar voren hebben geschoven en daarna de wielopeningen in de wielkasten hebben aangepast (geloof A-symetries uitgezaagd en links met rechts gewisseld )
ook had hij iets met de motorkap en het stuk onder de voorruit gedaan


het zou erg helpen als het dak wat vlakker werd misschien samen met de driprail vervangen door een moderner dakje (dodge caravan?)
Ja die ken ik wel, hij had ook wat met het dak gedaan of zo.

Ik wil het verder gewoon een busje laten, wel wat dingen veranderen en aanpassen maar geen heel ander dak of top chop.
Post Reply