Beste ,
Wij zijn in het bezit van een oude auto, een Mercury cougar brougham uit 1977.
Een van de vorige eigenaren heeft rond 1985 een nieuw kenteken aangevraagd.
Reden, waarschijnlijk om de auto nieuwer te laten lijken. Gele kenteken platen i.p.v. oude blauwe.
Nu wil ik graag dat oorspronkelijke kenteken weer gaan voeren.
Met de oude blauwe platen. RDW bied hier een optie aan, via hun website kan je dat aanvragen.
Dat heb ik ook gedaan en exact de stappen uitgevoerd zoals die staan aangegeven op hun website.
13-1-2020
Wat opviel, dat kunt u misschien zelf testen is dat bij betaling de t.n.v. en rekening nummer niet klopt.
Bank geeft een waarschuwing. Dus na de beloofde 5 werkdagen geen reactie.
Na 10 werkdagen gebeld met het RDW.
Advies was om online-contact formulier in te vullen en bewijs van betaling als bijlage erbij te verzenden.
Dit heb ik gedaan. Wat gebeurd, de beloofde reactie E-mail, die na 15 minuten zou binnen moeten komen wordt niet ontvangen.
Dus volgende stap, voer nogmaals de stap contactformulier uit.
Gedaan, en ..........weer geen reactie E-mail.
27-1-2020
Gebeld, advies van Theo: stuur E-mail met betaal bewijs naar
info@rdw.nl t.a.v. Afd. VRD.
Gedaan, nu wel een reactie, een automatisch gegenereerd e-mailbericht :
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw bericht aan onze Klantenservice.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
We doen ons best uw e-mail binnen vijf werkdagen te beantwoorden.
Soms hebben we meer tijd nodig. Bijvoorbeeld omdat we extra informatie willen opzoeken of omdat we een collega van een andere afdeling inschakelen.
Hebben we meer tijd nodig? Dan laten we u dit ook binnen vijf werkdagen weten.
Met vriendelijke groet,
O. Hulsman
Unit manager Klant Contact Centrum RDW
Tip!
Op onze site vindt u veel informatie. Kijk bijvoorbeeld op
www.rdw.nl of kijk op veelgestelde vragen.
NB: dit is een automatisch gegenereerd e-mailbericht.
U kunt niet op dit e-mailbericht reageren
3-2-2020
Het kenteken ligt op de deurmat.
We kunnen de nummerplaten laten maken................
Hooeerrrraaaaaaa
Moraal van het verhaal, weer een overheids instelling met een haperend dienstverlening hobbels en bobbels.
En de aanhouder wint.
Prettig weekend