Ford LTd 77 coupe 400 ci Phoenix Az

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
Onne Ford
Posts: 65
Joined: Wed Nov 25, 2020 8:14 pm

Ford LTd 77 coupe 400 ci Phoenix Az

Post by Onne Ford »

2013 dit slagschip bij Bert Zijlstra in Damwoude gekocht altijd al een droom geweest om in een dikke Amerikaanse 8 cilinder te rijden toen het kon mijn droom verwezenlijkt :)

Keiharde en roestvrije originele auto afkomstig uit Phoenix Arizona... lange tijd ook nog in Mexico onderhouden, Door Bert netjes en in goede staat afgeleverd begin 2014... toen eigenlijk nog niet een auto voor ernaast en in 2014 reed ik hem in lente en zomer nog gewoon voor woon-werk😉 zeker 10000 km gewoon na 14 jaar stilstand...

Later meer een hobbyauto geworden en geleidelijk aan dingen laten aanpakken (geen 2 rechterhanden) 👍 O.a de fmx Ford cruise matic laten reviseren in 2017 door transmissie service Friesland, nieuwe carb, vriesdoppen, distributie, verdeler, bougies, kabels, Accu, dynamo, startrelais, spanningsregelaar, spruitstuk en kleppendekselpakkingen, poelies, Carter, gehele remsysteem, verlichting reparatie(knipperde na 30 min rijden), uitlaat gelast, nieuw differentieel in 2019/2020 eerder al in 2015 nieuwe banden en stuurbekrachtiging en nieuwe benzineleiding erop.

Mooie tourauto waar ik in zomer en voorjaar lekker blokje mee omga en soms gaat ie nog eens mee naar het werk😜 volgend
Jaar kijken wat ik met motor wil... en een rvs uitlaat eronder knallen!!

Groetjes

Image
Onne Ford
Posts: 65
Joined: Wed Nov 25, 2020 8:14 pm

Re: Ford LTd 77 coupe 400 ci Phoenix Az

Post by Onne Ford »

Bakrevisie Schakelt weer mooi smooth
Image
JoeyNova
Posts: 54
Joined: Wed Mar 04, 2015 12:45 am

Re: Ford LTd 77 coupe 400 ci Phoenix Az

Post by JoeyNova »

dikke slee
Post Reply