Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
olds 88 1956
Posts: 316
Joined: Mon Sep 14, 2009 10:48 pm

Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by olds 88 1956 »

Voordat ik straks weer een hoop tijd steek in een of andere marktplaats nigeriaan....Deed meerdere biedingen op mijn auto maar ik zie die naam regelmatig voorbij komen
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by Wilf »

Ik zou iemand met twee verschillende bedrijfsnamen samengevoegd als één naam nooit vertrouwen op mp en gelijke sites.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by sjak_brak »

Gewoon ff een mailtje sturen of ie zn bod kan toelichten.

Als je het verhaal krijgt van de in londen gestationeerde us-marine die in irak zit maar in een scheiding ligt en nu op zee is, dan weet je genoeg.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by Texas Boy »

sjak_brak wrote:Als je het verhaal krijgt van de in londen gestationeerde us-marine die in irak zit maar in een scheiding ligt en nu op zee is, dan weet je genoeg.

Sommige zit alles tegen :lol:
willem
Posts: 1244
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:59 am

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by willem »

En dat ie de vraagprijs betaalt, of meer zelfs, en zijn shipper langs stuurt om hem op te halen dan weet je hoe laat het is.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by watahyahknow »

geen check aannemen betaling in euro's voor het overschrijven
ik had er eens eentje die een check voor 1000 euro bovenop de waarde van de auto wilde betalen dan moest ik die check inwisselen en degene die hem ophaalde het extra geld geven
mijn antwoord : laat degene die hem ophaalt de check innen zijn 1000 euro op zak steken en mij gewoon betalen wat de auto moet kosten , na wat heen en weer gemail over waarom dat absoluut onmogelijk was heeft hij opgegeven
het viel mij op dat zijn ip adress in nederland zat terwijl hij naar eigen zeggen als docter ergens in afrika zou zitten

de truuk die ze gebruiken : ze hebben een cheque van een x bedrag en het geld staat op de bankrekening in het buitenland als ze de cheque aanschaffen
zodra de cheque word afgegeven aan de verkoper trekt de koper of zijn companion het geld van zijn bankrekening af deze opname word niet meteen verwerkt zoals in nederland
de nederlandse bank die de cheque aanneemt en uitbetaald geeft eigelijk een lening voor het bedag van de cheque en gebruikt de bankrekening van de verkoper daarvoor als onderpand
als die bank geen geld van de buitenlandse rekening van de koper kan halen dan haald deze die lening dus gewoon teug van de rekening van de verkoper / inner van de cheque die dan dus de auto en zn geld kwijt is

dethief lijkt trouwens verdacht veel op the thief oftewel de dief
olds 88 1956
Posts: 316
Joined: Mon Sep 14, 2009 10:48 pm

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by olds 88 1956 »

Ik krijg steeds meer het idee dat marktplaats een team bieders in dienst heeft om mensen hun advertenties maar opnieuw te laten promoten.Krijg regelmatig via mail en ook via de site goede biedingen die vervolgens op niets uitdraaien.....of zit half nederland gewoon op de Ai pet lukraak op alles te bieden voor de fun....
Chucky
Posts: 3468
Joined: Fri Nov 19, 2004 9:35 pm

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by Chucky »

^^^^ dat laatste geloof ik ook weleens in ja.
Het lijkt wel of mensen het alleen maar doen om het bieden.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by watahyahknow »

moet ook de andere kant even bekijken er word soms ook een maand niet gereageerd op een bod omdat ze hopen dat er overheen word geboden
en dan zijn ze kwaad als je ondertussen al iets anders gekocht hebt
ik trek zelf als ik iets gevonden heb bij de andere items waarop ik heb geboden het bod weer in soms mis ik daarbij iets
igor
Posts: 1215
Joined: Fri Jun 25, 2004 1:56 am

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by igor »

dethlef verzorgt in ieder geval zijn haar goed.
https://www.google.nl/search?q=guhl&saf ... 02&bih=526
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by Wilf »

My name is Caravan Shampoo and I am interested in your car.

Please contact me on RandomOtherName@gmail.com
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by 29er Hot Rod »

Dethlef is al jaren actief op marktplaats met bieden, hij is jaren terug eens wezen kijken na een bod, wel een dikke week later, maar hij kwam opdagen, zijn bod trok die in en begon geheel opnieuw met bieden.....wel zo idioot laag dat ik hem de uitgang heb gewezen.......

mijn mening, tijdsverspilling 8)
olds 88 1956
Posts: 316
Joined: Mon Sep 14, 2009 10:48 pm

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by olds 88 1956 »

Ja volgens mij is Cadillac 59 zijn tweelingbroer...zelfde biedingen etc etc...ik ben weer klaar met marktplaats
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Dethlef (ted) guhl... iemand bekend mee?

Post by Crash »

Ook een paar keer zo'n imbeciel gehad eerst werd ik er pissig op omdat men iets van 3000 euro voor 500 wilt kopen.
Tegenwoordig ga ik akkoord met het bod en stuur ze naar een huisnr op Schiphol die niet bestaat.
Enkele mailen ze boos terug alleen maar nog meer leedvermaak
Post Reply