tamara`s 66-er el camino

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by Krultang72 »

you're going at it the right way!! 8)
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by 29er Hot Rod »

ik zou zeggen :

mat zwart , paar mooie witten strepen erover en in die strepen dikke vette flames van voor naar achter incl. de laadbak !!!
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by michiel »

:D dat zou ik wel willen ja....
Chassis word zowieso gestraald, geschoopeert en in de epoxy gezet. En dan wil ik het misschien in kleur laten spuiten. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit hoe of wat.
Je bent zowiezo al 10 X beter bezig dan ik :oops: :oops: ik ben nog steeds geen stap verder gekomen dan m'n achterruit er uit halen :oops:
maar ik heb ook erg zitten twijfelen of ik er nog verder mee wilde/kon.... m'n Caminietje is toch wel erg slecht, slechter dan ik dacht eigenlijk......
Ik wilde eerst de oude ('69er) er uit doen en voorlopig in m'n '78er blijven rijden en die verder helemaal netjes maken en dan verkopen om een nette '69er terug te kunnen kopen..... maar ik zt op het moment weer helemaal het tegenovergestelde te denken...

Ik rij de '78er echt als daily en dat kost me aardig doekoe zonder LPG er in.... ik krijg maar 19 cent vergoed en dat schiet niet echt op......

Ik durf het hier bijna niet te zeggen maar ik denk er over om de '78er in te ruilen voor een :oops: mini :oops: en dan toch m'n '69er echt als hobby auto te gebruiken...... in april krijg ik eindelijk een auto van de zaak maar die kan ik echt alleen zakelijk rijden als ik geen bijtelling wil..... met m'n '78er camino brand ik 3 volle tanken per week weg en dat trek ik echt niet langer meer..... hellaas iets te veel uitgegeven afgelopen jaar (aan huisie 'versleuteld')

maar misschien past m'n minitej dan wel gezellig bij de 2 Italiaanse koekblikjes.... :D
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by Ed »

8) Heerlijk die projecten die een beetje doorlopen......hij gaat lekker :thumbsup:
cees
Posts: 2581
Joined: Sun Mar 19, 2006 12:20 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by cees »

Ga zo door tamara diep respeckt voor je bij de way waar ga je het laten stralen? ik zoek nog wat in de buurt.

Image
bees
Posts: 2084
Joined: Fri May 26, 2006 7:12 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by bees »

cees wrote:Ga zo door tamara diep respeckt voor je bij de way waar ga je het laten stralen? ik zoek nog wat in de buurt.

Image
wist niet dat die hooiwagens zo'n hoog dak hadden :holy:
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by tamara »

ik laat m`n chassis stralen bij http://www.vdkerkhofcv.nl/

(thanks ronnie voor de tip)

Ik heb daar heel veel positieve verhalen van gelezen en het was ook 1 van de weinige die mij serieus te woord stond aan de telefoon.
D`r zit er ook 1 in rotterdam op de Hoofdweg bij al die sloperijen, maar dat was zo`n onbeschofte en ongeinteresseerde vent aan de telefoon dat ik bedankt heb.
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by tamara »

afspraak bij straler staat.... 22 April is het zover. Dan word m`n chassis gestraald, geschoopeert (ofzoiets) en in de epoxy gezet.

I can`t wait :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by michiel »

tamara wrote: geschoopeert (ofzoiets)
is een soort zinkverf, een alternatief voor thermisch verzinken...... met thermischverzinken kan het op dunnen delen waar roest zat nog wel eens fout gaan..... schopperen word ook veel in de restauratie(bouw) toegepast om staal/smeedijzer te verdurzamen.
met schopperen en epoxy blijft je chasis voor de eeuwigheid bewaard.....

gr,

mchiel
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by tamara »

ohja maar ik wist wel wat het was,....alleen niet hoe je het schreef :oops:
Cartman
Posts: 381
Joined: Sun Nov 25, 2007 12:56 am

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by Cartman »

scoperen
arnout
Posts: 192
Joined: Tue Feb 10, 2004 9:11 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by arnout »

erg knap tamara! respect hoe je doorgaat. toppie :smoke:
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by tamara »

thanks guys
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by michiel »

tamara wrote:ohja maar ik wist wel wat het was,....alleen niet hoe je het schreef :oops:
zo lang je en anderen maar weten wat je bedoeld..... ik ben (ook) dislectisch..... :smoke:
bees
Posts: 2084
Joined: Fri May 26, 2006 7:12 pm

Re: tamara`s 66-er el camino

Post by bees »

michiel wrote: zo lang je en anderen maar weten wat je bedoeld..... ik ben (ook) dislectisch..... :smoke:
dan doe je het best goed, respect :thumbsup:
Post Reply