Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Supreme

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by Wolfman »

Gave wagen en ruige uitstraling.
Ben benieuwd naar het geluid.
karnivoor
Posts: 114
Joined: Wed Mar 30, 2011 10:32 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by karnivoor »

Ik moet geen politiemeting tegenkomen, laten we het daar op houden. ;) Heerlijk zwaar geluid!
69GTO-jr
Posts: 445
Joined: Mon Mar 21, 2005 10:10 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by 69GTO-jr »

Heey Jaap welkom!

Jij woont in Orden ofniet?

ik zag die Firebird al vaker staan achter dat flatgebouw en vanmiddag zag ik dat er een zwarte Olds stond dus kan niet missen dan dat jij het bent! :D

groeten Ramon

Image
karnivoor
Posts: 114
Joined: Wed Mar 30, 2011 10:32 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by karnivoor »

Ja klopt! Jij woont ook in de buurt? Ik heb jouw Camaro (helaas) nog niet gezien. Mooie wagen! Van welk jaar is hij?

De Olds staat nu even stil, gisteren is de radiateur gescheurd/lek geslagen, nog even uitzoeken wat er aan de hand is maar hij loopt in een enorm tempo leeg...
69GTO-jr
Posts: 445
Joined: Mon Mar 21, 2005 10:10 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by 69GTO-jr »

karnivoor wrote:Ja klopt! Jij woont ook in de buurt? Ik heb jouw Camaro (helaas) nog niet gezien. Mooie wagen! Van welk jaar is hij?

De Olds staat nu even stil, gisteren is de radiateur gescheurd/lek geslagen, nog even uitzoeken wat er aan de hand is maar hij loopt in een enorm tempo leeg...

Nee ik woon in Amersfoort maar ben "bijna" elke dag in Apeldoorn mijn vriendin woont in Componistenkwartier dus kom al 7jaar in Apeldoorn ofzo :thumbs: kan bijna wel zeggen dat ik dr woon ja haha ;) maar dankjewel hij is van '79 :)

maar das wel ff balen ofniet zeker met dit mooie weer! :? maar gelukkig weet je wat het is en kan je er wat aan doen zonder al te veel moeite (hoop ik! ;)) nou suc6 ermee en we komen elkaar vast nog wel een keer tegen in Apeldoorn! :D
karnivoor
Posts: 114
Joined: Wed Mar 30, 2011 10:32 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by karnivoor »

Ah ja, dan zullen we elkaar ongetwijfeld eens tegen komen!

Voorlopig staat hij nog even stil, ben nog even een nieuwe radiateur aan het fixen en ga hem er hopelijk zsm inzetten. Tot die tijd lekker op de fiets. :lol: Maar met zo'n dag als vandaag was het wel balen, was met m'n vriendin richting Arnhem gegaan om een stukje te wandelen, overal oldtimers...
69GTO-jr
Posts: 445
Joined: Mon Mar 21, 2005 10:10 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by 69GTO-jr »

:thumbs: Image
karnivoor
Posts: 114
Joined: Wed Mar 30, 2011 10:32 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by karnivoor »

Je bent wezen buurten, zag het al in het gespot topic. ;)

Toch echt maar snel eens een radiateur zien te fixen want hij staat alweer een week stil. :(
69GTO-jr
Posts: 445
Joined: Mon Mar 21, 2005 10:10 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by 69GTO-jr »

karnivoor wrote:Je bent wezen buurten, zag het al in het gespot topic. ;)

Toch echt maar snel eens een radiateur zien te fixen want hij staat alweer een week stil. :(

ja ik reed in de buurt en d8: oh ff daar langs om hem te spotten :P haha

maar idd. snel even de radiateur fixen en knallen met dat ding! :lol:

Groeten!!
karnivoor
Posts: 114
Joined: Wed Mar 30, 2011 10:32 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by karnivoor »

Tijd om even te testen of er inderdaad een elektrisch lek is (daar had de verkoper het over, had te maken met metertjes die je niet moet vergeten uit te zetten), dan zou hij na 3 weken stilstand niet meer moeten starten lijkt me. No problem. :) Ik had wel gehoopt wat beter het geluid vast te kunnen leggen maar dat viel tegen met m'n camera. Maar goed, hij werkt nog. Wel heb ik de motor maar meteen weer uitgezet want de radiateur is nog steeds kapoet. En over hopelijk twee weken zit die nieuwe radiateur dan erin en kan ik weer cruisen! En hopelijk is het mooie weer er dan nog...



Witte benen! :lol:
Last edited by karnivoor on Fri Apr 29, 2011 1:45 pm, edited 2 times in total.
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by Wolfman »

Krijg toch een aardige indicatie zo hoor.
Klinkt prima!
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by Supervaags »

met de multi meter tussen de pool en de accu meten.. dan weet je toch ook meteen of er een lek is?
karnivoor
Posts: 114
Joined: Wed Mar 30, 2011 10:32 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by karnivoor »

Jep, maar even testen is leuker. ;) Maar echt een lek is het trouwens niet, het is meer dat er een aantal metertjes (oa voltmeter) zo aangesloten zijn dat je ze niet moet vergeten uit te zetten. Ze gaan niet automatisch uit als je het contact uit zet. Ik heb ze standaard uitstaan maar toch zie ik mezelf nog wel in staat een keer deze aan te zetten en te vergeten. Ik heb zo ook deze hele week met de achterruitverwarming van m'n daily rondgereden zonder het door te hebben (kon geen kwaad omdat die wel automatisch uitgaat met contact maar het gaat meer om mijn vergeetachtigheid in dit punt ;)).
karnivoor
Posts: 114
Joined: Wed Mar 30, 2011 10:32 pm

Re: Even voorstellen: een Apeldoorner met een 74 Cutlass Sup

Post by karnivoor »

Zo, nieuwe radiateur was binnen, vanmiddag heeft een maat van me hem erin gezet (ik ben zelf niet zo technisch helaas maar probeer zoveel mogelijk mee te kijken en helpen). Alles goed en wel, tijdje stationair laten lopen en alles leek goed te zijn.

Toch maar even een stukje gereden, want als we hem toch checken, kunnen we gelijk even kijken of er nog iets op zou vallen mocht er wat mis zijn. En uiteindelijk maar goed ook want zo'n 800m van m'n huis knalde de leiding rechtsboven er finaal af! Op één of andere manier bouwt hij enorm druk op. We hebben geen idee wat het zou kunnen zijn maar alles in/bij/van/naar de radiateur zit goed aangesloten, hij is goed afgevuld en goed ontlucht. M'n maat had het over dat misschien de thermostaat niet goed functioneerde. We'll see. Nu staat hij zo'n 400m van m'n huis, hij was te warm om zonder problemen thuis te krijgen dus morgen halen we hem op voor het laatste stukje. Wordt vervolgd.

Edit: waarschijnlijk is het gewoon een stomme fout... :oops: Te snel weggereden, te weinig tijd genomen om hem goed door te laten lopen.
Post Reply