Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by boyanka »

:lol: iemand die zo in het bestuur met zulke uitspraken komt kan je toch niet serieus nemen, maak er maar een kleuter club van. t'zal wel zo'n oud oostblok communist zijn die hier probeerd zich te laten gelden.
country squire
Posts: 506
Joined: Mon Sep 15, 2008 9:44 pm

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by country squire »

boyanka wrote::lol: iemand die zo in het bestuur met zulke uitspraken komt kan je toch niet serieus nemen, maak er maar een kleuter club van. t'zal wel zo'n oud oostblok communist zijn die hier probeerd zich te laten gelden.
Ben blij dat ik met m'n Ford niet bij die club mag :D :D :D
Wat een randdebielen zitten in dat bestuur.
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by Caddy_v8 »

Echt niet te geloven wat een zielepieten dat zijn daar! Tjongejonge...die kunnen beter een connectie met het Mustang-forum aangaan als ik dat zo lees hahaha.
MercuryJeroen
Posts: 13
Joined: Sat Jun 11, 2011 1:01 am

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by MercuryJeroen »

Hallo,

Ik zal me even in het kort voorstellen ik ben Jeroen en kom uit Amersfoort, de reden dat ik me hier heb aangemeld en er op wil reageren is dat de twee laat ik het zo zeggen situaties bij het Mustang Forum en de SLCN doen overkomen over binnen de FoMoCo gerelateerde clubs en forums overal wat aan de hand is, en dat de overige FoMoCo clubs en forums er toch een knauw mee van krijgen.

Ik spreek nu even uit mijn functie als voorzitter van de Mercury Club Nederland (een club welke openstaat voor alle US FoMoCo, dit even ter verduidelijking) en ik ben hier niet om deze club te spammen of te promoten, maar alleen om aan te geven dat het ook anders kan en dat er ook clubs bestaan ongeacht welke die er wel zijn voor en door de leden, en onder leden vallen ook de bestuursleden, en waar mensen onderling op een normale en volwassen manier met elkaar omgaan.

Ik heb de beide discussies een beetje gevolgd ik heb mijn eigen mening daarover, ik vind niet dat ik die hier verder kenbaar hoeft te maken (Jeroen_Sp heb ik inmiddels mijn mening gegeven via een PM op het Mercury Club Forum) omdat ik vind dat we met z’n allen met een hobby bezig zijn en naar mijn mening allemaal verstandige en volwassen mensen zijn.

Het is wel zonde dat een forum om een dergelijke reden ophoudt te bestaan, en dat mensen met een hart voor een vereniging op een dergelijke manier bedankt worden, en dat was toch een mening en daar hou ik het bij.

Groet and keep on Cruizin’


Jeroen
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by Continental Kid »

MercuryJeroen wrote:dat er ook clubs bestaan ongeacht welke die er wel zijn voor en door de leden, en onder leden vallen ook de bestuursleden, en waar mensen onderling op een normale en volwassen manier met elkaar omgaan.
Goed gesproken, aan het einde van de dag gaat het erom dat de gemeenschappelijke hobby en/of passie voor een merk op een leuke manier in volwassen vrijheid en onafhankelijkheid - dus ook ieders gedeelde verantwoordelijkheid - met elkander wordt beleefd. Wat mij betreft geldt hiermee:

case closed.

:!: :thumbs:
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by BigBlockMopar »

Clubjes e.d zijn altijd wel leuk, maar zodra er mensen bij aan te pas komen dan gaat de lol er meestal snel vanaf... :D
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by lowrida »

+1 :P
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by Continental Kid »

BigBlockMopar wrote:Clubjes e.d zijn altijd wel leuk, maar zodra er mensen bij aan te pas komen dan gaat de lol er meestal snel vanaf... :D

Eensch. Maar daar noem je ook wat op, zeg. Mensen zijn immers geen liefhebbers. :D
The Menace
Posts: 1210
Joined: Fri May 07, 2004 2:39 pm

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by The Menace »

BigBlockMopar wrote:Clubjes e.d zijn altijd wel leuk, maar zodra er mensen bij aan te pas komen dan gaat de lol er meestal snel vanaf... :D
+2 8)
Image
akaQ
Posts: 322
Joined: Wed Jun 17, 2009 8:13 pm

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by akaQ »

Image
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by stef »

Mja...
dat "retard" slaat zo ondertussen ook wel op het posten van die foto.
Hij is al zooooooooo vaak voorbijgekomen dat ie ondertussen net zo irritant begint te worden als de onderwerpen waar ie voor gepost wordt... :?
reijer
Posts: 248
Joined: Tue Aug 22, 2006 4:33 pm

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by reijer »

Jeroen, ik heb mijn SLCN lidmaatschap opgezegd, evenals mijn lidmaatschap van het forum. Het is mijn eer te na om deel uit te maken van een club & forum waar leden op deze wijze worden behandeld.

Cheers,
Reijer
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by Jeroen_Sp »

Ik vind het oprecht jammer dat het zo moet lopen. Heb het tot einde vorig jaar altijd naar me zin gehad daar. Helaas dat deze rug recht mentaliteit alles heeft verpest.

Hopelijk zie ik een hoop van jullie nog voorbijkomen op andere (ford gerelateerde) forums. Waren altijd leuke contacten.

@ reijer, ik heb al begrepen dat er nog wel meer mensen hun lidmaatschap hebben opgezegd. Jammer dat een aantal mensen het toch voor een grote groep zo weten te verpesten.

@ MercuryJeroen, ik heb je pm inderdaad gezien. Moet je alleen nog wel even terug sturen.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by thunderbuick »

reijer wrote:Jeroen, ik heb mijn SLCN lidmaatschap opgezegd, evenals mijn lidmaatschap van het forum. Het is mijn eer te na om deel uit te maken van een club & forum waar leden op deze wijze worden behandeld.

Cheers,
Reijer
Gefeliciteerd, dan mag nu je enkelbandje wel af en kun je aan een ontspannen hobby beginnen.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Update Stichting Lincoln Club Nederland (SLCN)

Post by Jeroen_Sp »

Weer even een update, het bestuur laat tot nu toe niks van zich horen. De rug is dus nog steeds recht. Erg jammer. Want ik weet dat er ondertussen al wat leden hun forumaccount en lidmaatschap hebben opgezegd. Leden met veel kennis van bepaalde type voertuigen.

Jammer dat het bestuur dit liever ziet gebeuren, ipv toe te geven dat ze ergens fout hebben gezeten. Een mens maakt fouten en het zou van menselijkheid getuigen toe te kunnen geven als je fout hebt gezeten. Zo moeilijk is dat toch niet?
Post Reply