Hoe doe jij je burnout?
-
- Posts: 2982
- Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm
Re: Hoe doe jij je burnout?
Stevig op de rem en dan gas dr op
Althans, toen bij mij de achterste rem circuit er een maandje uitlag vanwege leidingbreuk, heb ik er div kunnen maken op de bovengenoemde manier
Twee setjes kale banden tot op de gordels opgerookt
Alleen toen eenmaal de staalgordels de wielkasten begonnen kaal te maken, was de lol dr snel weer af
Althans, toen bij mij de achterste rem circuit er een maandje uitlag vanwege leidingbreuk, heb ik er div kunnen maken op de bovengenoemde manier
Twee setjes kale banden tot op de gordels opgerookt
Alleen toen eenmaal de staalgordels de wielkasten begonnen kaal te maken, was de lol dr snel weer af
-
- Posts: 6596
- Joined: Mon Feb 02, 2004 6:19 pm
Re: Hoe doe jij je burnout?
Voor als niets meer helpt:
(Dan wel op de flexibele remslang naar de achteras zetten)
(Dan wel op de flexibele remslang naar de achteras zetten)
Re: Hoe doe jij je burnout?
Gewoon die linc gebruiken waar die voor gemaakt is...cruisen.
Te veel gewicht, te grote remmen achter en niet voldoende vermogen.
Heb dat burnen toch nooit zo begrepen, behalve bij dragrace waar het ook echt nut heeft. Voor de rest.......
Te veel gewicht, te grote remmen achter en niet voldoende vermogen.
Heb dat burnen toch nooit zo begrepen, behalve bij dragrace waar het ook echt nut heeft. Voor de rest.......
Re: Hoe doe jij je burnout?
Dat dacht ik ook altijd... tot ik een keer zo'n zelfde rondje als dit er bij in heb gezeten. Nou is dit wel niet helemaal burne maar t gaat ff om t idee.Jeroen_Sp wrote:Heb dat burnen toch nooit zo begrepen, behalve bij dragrace waar het ook echt nut heeft. Voor de rest.......
Re: Hoe doe jij je burnout?
Dat laatste filmpje is toch meer een mislukte drift poging?
Kijk, hard rijden snap ik,hard optrekken ook. Hard door de bocht gaan nog beter. Maar stil blijven staan met je banden draaien en zo alleen rubber verbranden en enorme krachten op je aandrijflijn laten komen....dat snap ik niet. Zeker niet als het voor de "fun" is. Waarom dan niet gewoon op de dyno die auto? Dan heb je er nog iets aan. Geen rook maar voor de rest is alles hetzelfde (veel herrie en draaiende wielen bij een stilstaande auto)
Kijk, hard rijden snap ik,hard optrekken ook. Hard door de bocht gaan nog beter. Maar stil blijven staan met je banden draaien en zo alleen rubber verbranden en enorme krachten op je aandrijflijn laten komen....dat snap ik niet. Zeker niet als het voor de "fun" is. Waarom dan niet gewoon op de dyno die auto? Dan heb je er nog iets aan. Geen rook maar voor de rest is alles hetzelfde (veel herrie en draaiende wielen bij een stilstaande auto)
-
- Posts: 524
- Joined: Fri Apr 16, 2010 10:18 am
Re: Hoe doe jij je burnout?
Dat is ook het zelfde dat als je bij een meetig weg wil rijden(na 5 uur stil staan) en er dan van die gastjes met petjes en een halve liter bier en zelf een opel kadet uit 1988 hebben, stom dronken "burnen, burnen" staat te schreeuwen.
Zeg je nog vriendelijk m'n blok is nog koud en ik heb een sper, roepen ze je nog na "Dat mietje durft niet te burnen" Stap je uit zijn ze ineens stil *zucht*
Mike
Zeg je nog vriendelijk m'n blok is nog koud en ik heb een sper, roepen ze je nog na "Dat mietje durft niet te burnen" Stap je uit zijn ze ineens stil *zucht*
Mike
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Hoe doe jij je burnout?
Je moet ook niet stilstaamd gaan rubberen maar eerst op toeren komen en dan de rem los en dan liefst zo snel mogelijk.
-
- Posts: 168
- Joined: Sat Jan 08, 2011 12:48 am
Re: Hoe doe jij je burnout?
was laatst een gozer op een meeting met een mustang.bluesfreak1975 wrote:Dat is ook het zelfde dat als je bij een meetig weg wil rijden(na 5 uur stil staan) en er dan van die gastjes met petjes en een halve liter bier en zelf een opel kadet uit 1988 hebben, stom dronken "burnen, burnen" staat te schreeuwen.
Zeg je nog vriendelijk m'n blok is nog koud en ik heb een sper, roepen ze je nog na "Dat mietje durft niet te burnen" Stap je uit zijn ze ineens stil *zucht*
Mike
start zn auto op het eind. geweldig geluid hoor daar niet van
trapt dat gas een paar keer in. motorkap omhoog allemaal kijken.
trapt zn gas in die motor brult het uit en knalt zo zn koppakkingen eruit.
geloof dat k wel een kwartier op de grond heb liggen laggen ahahah
Re: Hoe doe jij je burnout?
En dat doen we ook bij jou als jij met je lincoln een burnout probeert te maken maar er dan geen wiel draait en iets stuk gaat.gerschouten wrote:geloof dat k wel een kwartier op de grond heb liggen laggen ahahah
-
- Posts: 3038
- Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm
Re: Hoe doe jij je burnout?
Zeg dat eens 20 keer heel snel achter elkaar.....gerschouten wrote:liggen laggen
-
- Posts: 633
- Joined: Fri Apr 21, 2006 9:12 am
Re: Hoe doe jij je burnout?
+ 1 !!!Jeroen_Sp wrote:En dat doen we ook bij jou als jij met je lincoln een burnout probeert te maken maar er dan geen wiel draait en iets stuk gaat.
-
- Crowd control
- Posts: 13063
- Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm
Re: Hoe doe jij je burnout?
OK meteen getest, wel goed resultaat vind ik72 Hemi Chall wrote: Idem, maar dan in z'n 3 en eerst beetje rpm's maken voor ik de clutch dump
Bijna weer chiel!
-
- Posts: 466
- Joined: Sun Jun 19, 2011 12:46 pm
Re: Hoe doe jij je burnout?
burn alleen maar dvd 's
-
- Posts: 1611
- Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm
Re: Hoe doe jij je burnout?
tsss, dat is zo 2008, neem een ac ryan