1940 Willys Streetrod

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Torinosaurus
Posts: 339
Joined: Sat Oct 15, 2005 5:56 pm

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by Torinosaurus »

eleanor wrote:Ja, goede vraag... Uiteraard is het de bedoeling om hem toch op de baan te krijgen en met dat doel heb ik hem ook gekocht, toch wist ik wel al op voorhand dat de keuring een hele klus ging worden.
Denk hem eerst eens zo aan te bieden in Wallonie (zijn ze wel nog laks en zien ze graag speciale wagens passeren, ben ik indertijd met mijn opgebouwde Eleanor ook zonder enig probleem doorgekomen). Gewoon eens zien wat ze zeggen... Anders probeer ik eens met de truccendoos... En mocht dat nu ook niet lukken, bouw ik hem op naar full dragrace en begin ik daar mee, lijkt me ook altijd fijn...

Ik vind wel iets :lol:
Thats the Spirit.... :thumbs:
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by Thing »

714pk... das niet mis... zal ook niet meer op gewone regular of super zijn...

kennen ze bio ethanol in belgie??? zou ik lekker daarop gaan rijden... met wat meer blowerdruk en naar de 800 gaan..
Cougar67
Posts: 27
Joined: Thu Jan 21, 2010 8:58 am

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by Cougar67 »

Wat een Killer , eindelijk eens een vette Willy's in Belgenland hier , ze gaan je graag zien komen naar de keuring denk ik met zo'n ketel , hopelijk lukt je het in Wallonie , staat hij eigenlijk op een Willy's 40 Title of ....?

Fotootje van het interieur mogelijk ? Zit er een rolkooi in , welke meters ?

Thumbs up :hammer: de MAX
eleanor
Posts: 347
Joined: Thu Sep 10, 2009 10:44 am

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by eleanor »

Wheel wrote:Daar is de jury nog niet uit....
Wil je wel vrienden zijn met een arme kunstenaar die in de wao zit??? :(
ja, geen probleem hoor... Iedereen is welkom :)
eleanor
Posts: 347
Joined: Thu Sep 10, 2009 10:44 am

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by eleanor »

Supervaags wrote:


tis een vette bak, maar persoonlijk vond ik je eleanor mooier(en ook iets practischer denk ik :P )
Ja, die heb ik ook nog hoor.

groeten
eleanor
Posts: 347
Joined: Thu Sep 10, 2009 10:44 am

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by eleanor »

Cougar67 wrote:Wat een Killer , eindelijk eens een vette Willy's in Belgenland hier , ze gaan je graag zien komen naar de keuring denk ik met zo'n ketel , hopelijk lukt je het in Wallonie , staat hij eigenlijk op een Willy's 40 Title of ....?

Fotootje van het interieur mogelijk ? Zit er een rolkooi in , welke meters ?

Thumbs up :hammer: de MAX
Staat op Willy's 40 title, ja... Fotos zal ik nemen wanneer hij hier aan komt.

Er zit inderdaad een rolkooi in en autometers tellers
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by 29er Hot Rod »

nice ride !!!!

heb hier net een polyster drag Willy staan om gespoten te worden.....kleur blijft nog ff een verrassing tot volgend seizoen....(ja ook op nederlands kenteken)

greetz Ep........www.kustom-shop.com
JurgenS
Posts: 570
Joined: Tue Jul 03, 2007 7:35 pm

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by JurgenS »

Als die toch geïmporteerd moet worden waarom zou je dat dan niet via Duitsland of Engeland doen? Zal voor de keuring waarschijnlijk een stuk beter gaan dan in België. Zodra die daar een goedkeuring heeft, moet die ook toegelaten worden in België....
eleanor
Posts: 347
Joined: Thu Sep 10, 2009 10:44 am

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by eleanor »

JurgenS wrote:Als die toch geïmporteerd moet worden waarom zou je dat dan niet via Duitsland of Engeland doen? Zal voor de keuring waarschijnlijk een stuk beter gaan dan in België. Zodra die daar een goedkeuring heeft, moet die ook toegelaten worden in België....
Daar moet ik je toch licht tegenspreken hoor. Het is wel een feit dat je wel meer een poot hebt om op te staan wanneer de wagen al in europa of buurland is ingeschreven is geweest maar dan nog, heb je nooit de zekerheid dat ze hem hier goedkeuren.

Sowieso komt de wagen binnen via NL en ben ik eerst van plan hem op familie die er woont hun naam te plaatsen zodat ik hier toch kan rijden met een NL plaat in Belgie. Daarna ga ik me eerst eens inlichten hoe ik het best doe om dit hier door de keuring te krijgen.
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by Streetrod »

eleanor wrote:Hoi, inderdaad, kunststof met buizenchassis... Ja, dat kenteken is inderdaad nog even een probleem waar ik niet direct een oplossing op weet...
eleanor wrote:Sowieso komt de wagen binnen via NL en ben ik eerst van plan hem op familie die er woont hun naam te plaatsen zodat ik hier toch kan rijden met een NL plaat in Belgie.
Vergeet het maar om hem op NL kenteken te krijgen, je mag hier 1 van de 3 verbouwd hebben, dus 2 derde moet orgineel zijn. Bij jou willy is niks orgineel op het papiertje na ...
Cougar67
Posts: 27
Joined: Thu Jan 21, 2010 8:58 am

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by Cougar67 »

JurgenS wrote:Als die toch geïmporteerd moet worden waarom zou je dat dan niet via Duitsland of Engeland doen? Zal voor de keuring waarschijnlijk een stuk beter gaan dan in België. Zodra die daar een goedkeuring heeft, moet die ook toegelaten worden in België....
Re JurgenS

Lukt ook niet altijd hoor , heb een vriend in Oostende die het probeerde met een Cobra die reeds in Duitsland gereden had , nie willen aanvaarden hé. Tis een kwestie van zeer veel geluk hier in de Vlaonders ...de Walen zijn beter gezind en toleranter ..raar maar waar :cheers:
JurgenS
Posts: 570
Joined: Tue Jul 03, 2007 7:35 pm

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by JurgenS »

Als Duitsland of NL niet lukt, dan zou ik het niet eens proberen om hem in België te laten keuren.

Als je hem hebt, dan kom ik met plezier eens een kijkje nemen. Blijkbaar woon je niet veraf...
Cougar67
Posts: 27
Joined: Thu Jan 21, 2010 8:58 am

Re: 1940 Willys Streetrod

Post by Cougar67 »

Le BauJolais est arrivé ????

We horen gelijk niks ?? :?: Heb je hem al thuis ?
Post Reply