tamara`s 66-er el camino

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Post by Thing »

Wat zag ik toen??? ik haalde drie tegeltjes, een trechter en een stukje vloervinyl uit m`n carroserie?!?!?!? HEEL VAAG


zo vaag is dat niet.. andere vondsten: div.sleutels 7 bougies zand uit californië
enz enz enz..
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Post by johnny »

Thing wrote: andere vondsten: 7 bougies..
en die 8 ste bougie ???? zit die er nog gewoon in ???
missdodge
Posts: 479
Joined: Mon Feb 13, 2006 6:54 pm

Post by missdodge »

Hi tamara, succes met je project! leuk dat er meer vrouwen zijn die het leuk vinden zelf aan de slag te gaan! 8) go girl!
FreeBird
Posts: 1369
Joined: Tue Feb 01, 2005 9:37 pm

Post by FreeBird »

Gaaf project hoor Tamara!! :idea: Lekker bezig geweest al zo te zien! :thumbsup:
tamara wrote:Wat zag ik toen??? ik haalde drie tegeltjes, een trechter en een stukje vloervinyl uit m`n carroserie?!?!?!? HEEL VAAG
thing wrote:zo vaag is dat niet.. andere vondsten: div.sleutels 7 bougies zand uit californië
enz enz enz..
Is inderdaad niet zo heel vreemd. Ben ook al vanalles tegen gekomen. Pennen, potloden, Budweiser en cola dopjes, dollar centen enz. Zat allemaal onder de vloerbedekking :P Ook een buisje dat je kan bevestigen aan je kickpanels, ruikt naar aardbei :o :?: Das pas vaag :lol:
blackbeauty
Posts: 632
Joined: Tue Mar 16, 2004 10:08 am

Post by blackbeauty »

Dan had ik meer mazzel.... :D
Bij mij zat er een opgerold setje dollars tussen tussen de bekleding van
de voorbank... Helaas niet genoeg om nog een caddy te kopen en
tegenwoordig is $54,- ook niet veel eurie meer maar 't was wel lachen :lol: om
zoiets tegen te komen..

Verder alleen zand gevonden..

Maaruh... GO Tamara...
Leuk om een vrouw te zien genieten van d'r auto. (kun je niet
eens met mijn meisje gaan praten :lol: )
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

vanvond weer verder klussen maar eerst weer een paar foto`s

dit filter zat in m`n bak...heb em gewoon goed schoon gemaakt en terug gezet
Image
Image
Image


Verder weer wat bedrading ingetaped en weggewerkt. Moet straks helaas ff 2 maanden geduld hebben want dan is m`n "nieuwe"sleutelruimte klaar en kan ik de grotere dingen aan gaan pakken zoals stuurhuis + kolom, radiateur en dergelijke. Kep nog een weekje om wat dingen te doen en dan moet ze terug naar de stalling :cry:
Geduld is een schone zaak
MopariO
Posts: 5261
Joined: Wed Apr 21, 2004 9:50 am

Post by MopariO »

:thumbsup:

p.s. ik gaat niks vinden... Herman is mij voorgeweest :D enne auto is in 67 gelijk van de fabriek de boot op gegaan naar Belgie ..

Aloha MariO
pintor
Posts: 3701
Joined: Thu Aug 19, 2004 8:22 pm

Post by pintor »

ben benieuwd als hij klaar is
marcel1
Posts: 204
Joined: Sun Mar 05, 2006 4:38 pm

Post by marcel1 »

een maatje van mij heeft een impala convertible uit '69 bij het restaureren kwam er onder het tapijt een zilveren dollar vandaan van het zelfde boujwaar.
dit kan alleen maar in de fabriek zijn gebeurt, wel lachen en de dollar verlaat nooit de auto meer dat begrijp je zeker wel.
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

toch wel heel geinig om te horen wat mensen allemaal vinden in hun auto. :evil:
Tiki God
Posts: 6221
Joined: Mon Nov 01, 2004 11:06 am

Post by Tiki God »

lekker bezig Tamara :thumbsup:

en wat de mensen vinden, tja ik vond in mijn Pick Up een lepel. een zooi dollar centen een autotje en een rits zwarte condooms :D
Lady Bonneville
Posts: 3030
Joined: Sun Sep 04, 2005 11:00 pm

Post by Lady Bonneville »

Tot nu toe heb ik in m'n auto alleen nog meer een reeks euro-centen gevonden en 2 aanstekers.

En ik moet bekennen dat er van het zelf klussen nog niet zo heel veel komt. Wil het dolgraag leren, maar zonder goede klus-garage kom je niet zo ver. :oops:
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

ben ook zeeeeeeeeeeeeeeeeer blij dat ik de werkplaats op de zaak mag gebruiken!!!! :lol:
Thunderbabe
Posts: 393
Joined: Wed Jun 09, 2004 5:51 pm

Post by Thunderbabe »

Je bent lekker bezig Tamara :thumbsup:, ben benieuwd hoe je Camino eruit komt te zien !!! Alleen jammer van die binnenspiegel ;):D:D:D
Elky77

Post by Elky77 »

FreeBird wrote:Gaaf project hoor Tamara!! :idea: Lekker bezig geweest al zo te zien! :thumbsup:

[..]


Is inderdaad niet zo heel vreemd. Ben ook al vanalles tegen gekomen. Pennen, potloden, Budweiser en cola dopjes, dollar centen enz. Zat allemaal onder de vloerbedekking :P Ook een buisje dat je kan bevestigen aan je kickpanels, ruikt naar aardbei :o :?: Das pas vaag :lol:
Ik heb gisteren i.v.m. een vochtprobleempje de stoelen en hele bekleding uit m'n El Camino gehaald. Naast een hoop Nederlandse muntjes uit het pre-Euro tijdperk vond ik een biljet van 10000 Mark uit de tijd van de hyper-inflatie (1923 Weimar-republiek) in Duitsland. :?:
Post Reply