.

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Alwin
Posts: 186
Joined: Thu Apr 28, 2011 7:16 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by Alwin »

??
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by sjak_brak »

Alwin wrote:??
Is het vraagteken de enige toets die nog werkt op je pc :arrow: :D :D
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by silentchaos »

???
Alwin
Posts: 186
Joined: Thu Apr 28, 2011 7:16 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by Alwin »

Nee, maar ik snap totaal niet waar jullie het over hebben. Vraag me af of jullie het nu over mij hebben of een andere Alwin.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by sjak_brak »

Teunis bedoelt Elwin :)

Ben jij ook een (ex-) Wieringer BTW? Zo ja, dan zal je dat zooitje ongeregeld vast wel kennen :D
Alwin
Posts: 186
Joined: Thu Apr 28, 2011 7:16 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by Alwin »

Nee, Wieringen ligt boven de buizen. Ik zou daar niet eens begraven willen worden. Kom oorspronkelijk uit Ouderkerk aan de Amstel, tijdje in Amstelveen gewoond en nu in Lisserbroek. Maar die Haarlemmermeer is het ook niet. Kut crisis. Zou graag weg willen, maar die huizenmarkt hè.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by Pavement Pounder »

Een paar van die Wieringers zitten hiier nog (Kokkie oa) andere zitten op het truck forum, de rest zal zich wel dood gezopen hebben :lol:
Maar wie je echt niet meer ziet zijn die gasten uit Noordwijk, destijds hadden e zelfs een oude stadsbus als meeting vehicle.
Er was een hele mooie Impala, een first gen Camaro met blower, een mid jaren 60 Nova bij.
De laatste keer dat ik ze zag liepen ze allemaal achter een kinderwagen............
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by Wilf »

Oh ja die wieringerboys, met dikke zwarte strepen op de weg, darts met turbo's dat soort gebeuren 8)
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by Ed »

Langs de de weg in de kou het boutje van je startmotor niet los krijgen :lol:
Van zo'n w200 lijk.
underground
Posts: 245
Joined: Sun Feb 28, 2010 10:09 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by underground »

Pavement Pounder wrote:Een paar van die Wieringers zitten hiier nog (Kokkie oa) andere zitten op het truck forum, de rest zal zich wel dood gezopen hebben :lol:
Maar wie je echt niet meer ziet zijn die gasten uit Noordwijk, destijds hadden e zelfs een oude stadsbus als meeting vehicle.
Er was een hele mooie Impala, een first gen Camaro met blower, een mid jaren 60 Nova bij.
De laatste keer dat ik ze zag liepen ze allemaal achter een kinderwagen............

hier uit noordwijkerhout bedoel je 8)

haha, die oude bus/ bussen zijn inmiddels verkocht, en de meeste lopen achter de kinderwagen ja !!!

maar de meeste hebben de auto nog wel staan !! al word er eigenlijk nooit meer mee gereden :?
die camaro is wel verkocht toen helaas, is nu van een belg die er mee ging racen... is alleen niet meer te herkennen. ( oranje met witte strepen, en een nog dikkere blower erop )

toch begint het wel weer terug te komen met de amerikanen hier in dorp door de jongere generatie 8)

greetz, michel.
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by Ranch73 »

Even Off the subject,liep vroeger op de meetings in scheveningen(vis afslag) een man met een big smile ,altijd op z,n blote voeten ! :o ,army hemd etc en reed een dikke corvette ,iemand bekend met deze beste man?,vond het altijd een erg aparte verschijning.
cheers,
HEMI-SRT
Posts: 14
Joined: Tue Aug 21, 2012 7:31 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by HEMI-SRT »

basezum wrote:waar zijn die lui van dat rubbereiland allemaal gebleven, Alwin etc?
:D :D :D :D :D :D Onkruid vergaat niet Teunis :D :D :D Ik leef nog hoor en moest opnieuw registreren omdat ik al een aantal jaar niet meer online geweest ben en daardoor zijn denk al mn gegevens en berichten verwijderd. Ik lees zo af en toe nog wel eens mee maar verder eigelijk nooit meer online geweest en de reden is eigelijk precies zoals de titel van deze topic maar het komt ook omdat ik een aantal jaar terug mn eigen forumpie usatrucks.nl begonnen was en we hebben daar ook een leuk groepje met truck idioten. Gewoon gezellig en leuk met zn alle en respect hebben voor ander zijn spullen hebben zoals het hoort. Ik ben het yenkaleteur rijden ook nog steeds niet verleerd hoor.. Hardnekkig virus :oops: Wel ben ik na een jaar of 16 amerikaanse truckies te hebben gereden (Indyram, Rumble Bee, SRT-10) over gestapt naar de modern muscle cars en rij tegenwoordig met een Challenger SRT-8. Fuck de wegenbelasting en de benzine prijzen! Gewoon lekker genieten want we leven maar 1 keer. Geweldige wagen, rijdt fantasties en gaat als een kogel!! Had ik 10 jaar eerder moeten doen maar ja achteraf kijk je een koe in zn hol. Kort berichtje vanaf Wieringen maar alles dus oke en het is op WR nog altijd net zo legendaries als vroegah en rijden ook nog altijd genoeg V8 stampertjes rond 8)

Groetjes Elwin (voor wie mij vanaf het oude messgae board en begin jaren van het aap forum nog ken).

Image
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by Johnto »

Elwin, ik mis de MIDDELvinger :D
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by Pavement Pounder »

Johnto wrote:Elwin, ik mis de MIDDELvinger :D


Image
HEMI-SRT
Posts: 14
Joined: Tue Aug 21, 2012 7:31 pm

Re: Vroegah was het leuker op "de AAP"

Post by HEMI-SRT »

Johnto wrote:Elwin, ik mis de MIDDELvinger :D
Komt ie :P :P :P

Image

Image
Post Reply