nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
jan suburban
Posts: 390
Joined: Wed Feb 11, 2004 12:05 am

nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by jan suburban »

Wat rommelt zo'n postnl lekker aan zeg .

Pakketje besteld in usa.
Gaat allemaal razend snel,is binnen een week hier en komt 23 november aan. Ligt een dikke week bij de douane te roesten, dat dan weer wel natuurlijk.
Gisteren wordt het pakket aangeboden en moet (heb ik dat) btw betalen aan de bezorger. Helaas zit ik net in de garage, beetje lassen, slijpen en knutselen aan de suburban en de bel niet gehoord.
Op het briefje staat een website en een code. Opgezocht en het pakket wordt maandag 5-12 tussen 08.30 en 21.30 aan geboden. Ik denk mooi, ga ik vandaag weer beetje knutselen in de garage en maandag kan de partner pakketje aanpakken.
Tot zover gaat het goed, maar dan...... Kom ik net weer uit de garage, ligt er een briefje dat het pakket wéér is aangeboden, maar er niemand thuis aangetroffen werd. \\\\\\ja...ja.... sukkels !!!! Je zou maandag komen !!!##@$%^&$ !!!
Waarom houdt zo'n postbedrijf een website in de lucht met track & trace, barcodes en de hele klerezooi met interessante info, maar trekken ze zich geen reet van hun eigen informatie aan en doen ze maar wat?. Wat is dat voor gedrag ??
Nu mag ik het maandagmiddag tusssen 15.00 en 17.00 afhalen op het postkantoor. kan ik een uurtje eerder vrij nemen....

Moest ik even kwijt...
De rode vlekken in mijn nek trekken langzaam weer weg en de ademhaling en de bloeddruk zijn ook weer normaal l

Fijn weekend !
jan
mustangcoupe67
Posts: 65
Joined: Fri Oct 07, 2011 7:58 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by mustangcoupe67 »

zijn inderdaad een stel knuppels daar.
heb pas ook nog wat onderdelen laten komen zouden bezorgd worden. geen probleem maar had aangegeven dat dit in geen geval bij de buren afgegeven mocht worden.
wat doet hij komt ie aanrijden met zijn bus had het al gezien. dus wilde de deur al open gaan doen. maar zie hem de verkeerde tuin inlopen al meteen toen hij de bus uitstapte. dus ik snel deur van slot halen want ja ik was net thuis. wat denk je tuurlijk stappen ze in rijden ze weg. dus ik de bus aanhouden.
ik zeg wat doe jij nou man. je belt niet eens aan en gaat al gelijk naar het verkeerde huis. dat terwijl ik al onderweg was. nee ik heb aangebeld. ik zeg dat heb je niet. jawel hoor en weg was hij. kon ik het dus bij de buren gaan halen waarvan ik gezegd had dat hij het daar niet af mocht geven!!!

nee wat voor mensen en planning ze daar hebben weet ik niet. maar snappen doen ze het daar niet altijd. dus snap je frustratie volledig.
Shev Ed
Posts: 5352
Joined: Thu May 18, 2006 9:35 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by Shev Ed »

PostNL is zoals jullie vast wel weten onderdeel geweest van TNT, dat ging toen prima en had ik zelf nooit klachten over.

Maar inderdaad, sinds het PostNL is geworden is de service klote en de site nogal onduidelijk !
Het is gewoon allemaal slechte communicatie.
Zal met de tijd heus wel beter worden (veel slechter kan het immers niet)

Voortaan gewoon UPS gebruiken, dat werkt nog wel goed. :)

Reken gerust dat het klachten regent bij PostNL, dus ze zullen er met de tijd heus wel beter in gaan worden.
64Redneck
Posts: 1652
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:19 am

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by 64Redneck »

TNT : Ik was thuis, en kon de straat zien van boven alwaar ik achter de pc zat. Ik wachte op een pakketje.

Om 17,15 toch maar even in de USA brievenbus kijken, en jawel hoor, een U was niet thuis bla bla briefje.

Ik heb geen busje gezien, laat staan de bel gehoord, dus die sneaky bezorghufter heeft lopend zijn ronde gedaan met het U was niet thuis bonnenboekje in zijn hand.

PostNL : Pakketje uit USA. Ik moest nog 100 euro invoerbelasting betalen. dat had ik niet contant in huis en hij had geen pin bij zich. Nu woon ik op 50 meter afstand van een bank met pinmachine, dus ik bood aan: Ik ren wel even naar de bank, als jij nu die andere bestelleing hier in de straat alvast doet dan heb ik ondertussen die 100 euro gepind. Nee no way dat hij ging wachten, want hij moest nog zoveel werk doen voor 9 uur 's avonds. Ik kon het pakket de volgende morgen bij het postagentschap afhalen.

Ik zie hem wegrijden, en naar het postagentschap rijden, dat is de supermarkt op het pleintje. Ik trek mijn schoenen aan en ren naar de bank. Ik pin 100 euro en loop binnendoor naar de supermarkt. Die was net dicht, maar ik zag de eigenaar en tikte op de deur. Hij deed open en ik vroeg naar mijn pakket. vanuit mijn ooghoek zag ik het PostNL busje staan bij de snackbar. Ik kreeg mijn pakket en betaalde de 100 euro. Met pakket liep ik naar de snackbar, en daar zat mijnheer. Ik zo, je hebt het zeker druk, wel tijd hier voor, maar geen tijd om mij die 100 euro even te laten pinnen. Ik liet het pakket zien, en het schaamrood kwam op zijn gezicht te staan. Met de melding dat ik een fikse klacht ging indienen, verliet ik de snackbar.

2 weken later, een brief met sorry bla bla van PostNL dat ze stappen hadden ondernomen zodat zoiets in het vervolg nooit meer voor kon komen. :moony:
Eerst zien en dan geloven.
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by Johnto »

Het is vechten tegen de bierkaai bij die knuppels, zelden zo'n slechte service gezien als TNT/PostNL.
dallascaprice
Posts: 10
Joined: Tue Nov 08, 2011 12:45 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by dallascaprice »

Sinds PostNL gruizige types met hun eigen roestige witte sprinter busje met magneetplaat erop van TNT de pakketjes laat bezorgen is het grove ellende.
In 3 jaar tijd nu al 4 verschillende types met oranje hesje aan die pakketjes (niet) komen brengen.
Het verhaal van het bonnetje door de deur is bekend, hele dag thuis geweest, brievenbusklep kleppert, envelopje(!) met briefje U WAS NIET THUIS, gozertje van 13 die ze in opdracht van het witte busje mannetje bij iedereen erin gooide.

Nee, gaat PRRRRRRIMA met die NL bedrijven op deze manier
jan suburban
Posts: 390
Joined: Wed Feb 11, 2004 12:05 am

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by jan suburban »

En ik dacht dat ik de enige was omdat het aan mij ligt :D
Wordt gewoon weer pisverziekend nijdig !

jan.
rene74monte
Posts: 4631
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by rene74monte »

het is overal mis , ook bij de douane , en het schijnt dat het zo is dat de ptt of tnt of tpg of hoe die zooi nu ook maar mag heten zelf de pakjes niet in mogen klaren en dhl bijvoorbeeld wel , en daarom schijnt het allemaal zo lang te duren
ik had er laatst een die een week of 5 bij de douane heeft gelegen , en toen ik het eindelijk kreeg was het niet meer compleet , ze hadden de batterijen er uit gehaald , zal ook wel weer niet mogen
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by gerrutcamaro »

pakjes komen niet bij de douane.....

alle transporteurs klaren zelf in, de koeriers doen het alleen efficiënter
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by Chevy Marvin »

rene74monte wrote:het is overal mis , ook bij de douane , en het schijnt dat het zo is dat de ptt of tnt of tpg of hoe die zooi nu ook maar mag heten zelf de pakjes niet in mogen klaren en dhl bijvoorbeeld wel , en daarom schijnt het allemaal zo lang te duren
ik had er laatst een die een week of 5 bij de douane heeft gelegen , en toen ik het eindelijk kreeg was het niet meer compleet , ze hadden de batterijen er uit gehaald , zal ook wel weer niet mogen
vibrator voor je meissie?
Ze gunnen niemand meer een pleziertje tegenwoordig :lol:
rene74monte
Posts: 4631
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by rene74monte »

gerrutcamaro wrote:pakjes komen niet bij de douane.....

alle transporteurs klaren zelf in, de koeriers doen het alleen efficiënter
ja , dat had je gedroomd ja ,
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by SplitWindow »

gerrutcamaro wrote:pakjes komen niet bij de douane.....
rene74monte wrote:ja , dat had je gedroomd ja
Kijk nou uit.....straks krijgt hij een "nauwelijks te onderdrukken woedeaanval"....

:lol: :P :lol:
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by Pavement Pounder »

Ups is ook kut, laat nu alles via fedex doen goeie service snel en ik kan bellen en emailen, zelfs smsen is ok tussen 06:30 en 18:00 uur.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by sjak_brak »

gerrutcamaro wrote:pakjes komen niet bij de douane.....

alle transporteurs klaren zelf in, de koeriers doen het alleen efficiënter
Alleen vervoerders, expediteurs e.d. met de vereiste ontheffing mag zelf inklaren.

Oa Fedex, DHL en TPG/post hebben zon ontheffing.

Typisch is dat het bij de post gemiddeld 3 weken duurt waar de rest 1 dag over doet...
rene74monte
Posts: 4631
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by rene74monte »

tja , en nu schijnt het dus zo te zijn dat tpg post dat dus niet heeft , maar volgens mij maakt het helemaal niets uit , het duurt allemaal te lang
Post Reply