nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by Martin71RS »

Over de TNT als bedrijf en waarop zij de pakketten uit de US behandelen (achterhouden) ben ik ook niet te spreken.

De bezorger die bij ons in de straat komt (mijn allochtone vriend) daarentegen is top! hij komt expres laat op de dag langs omdat ie weet dat we niet zo vroeg thuis zijn....sinds hij hier komt heb ik bijna nooit meer dat ik naar t postkantoor hoef.
Mag ook wel eens gezegd worden dat t niet allemaal lullen zijn!

Martin
jan suburban
Posts: 390
Joined: Wed Feb 11, 2004 12:05 am

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by jan suburban »

[quote="SplitWindow" "gerrutcamaro"]pakjes komen niet bij de douane....

Kijk nou uit.....straks krijgt hij een "nauwelijks te onderdrukken woedeaanval"....

:lol: :P :lol:[/quote]


Voel hem al weer opkomen :boos: gauw een pilletje onder de tong ;)

jan
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by Chevy Marvin »

Martin71RS wrote:Over de TNT als bedrijf en waarop zij de pakketten uit de US behandelen (achterhouden) ben ik ook niet te spreken.

De bezorger die bij ons in de straat komt (mijn allochtone vriend) daarentegen is top! hij komt expres laat op de dag langs omdat ie weet dat we niet zo vroeg thuis zijn....sinds hij hier komt heb ik bijna nooit meer dat ik naar t postkantoor hoef.
Mag ook wel eens gezegd worden dat t niet allemaal lullen zijn!

Martin
Dat is niet toevallig zijn werktempo? :P
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by stef »

Martin71RS wrote:Over de TNT als bedrijf en waarop zij de pakketten uit de US behandelen (achterhouden) ben ik ook niet te spreken.

De bezorger die bij ons in de straat komt (mijn allochtone vriend) daarentegen is top! hij komt expres laat op de dag langs omdat ie weet dat we niet zo vroeg thuis zijn....sinds hij hier komt heb ik bijna nooit meer dat ik naar t postkantoor hoef.
Mag ook wel eens gezegd worden dat t niet allemaal lullen zijn!

Martin

Dat hebben wij ook idd.
Hij komt zelfs later een keer terug als we er onverhoopt niet zijn.
Ook heeft ie een keer mijn vrouw aangesproken toen ie 'r zag bij de kids uit school halen om te melden dat ie straks langskwam en een pakketje had. Helemaal top.
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by wouterftw »

Pavement Pounder wrote:Ups is ook kut, laat nu alles via fedex doen goeie service snel en ik kan bellen en emailen, zelfs smsen is ok tussen 06:30 en 18:00 uur.
Fedex stond laatst voor een dichte deur en liet een briefje achter. "Volgende werkdag tussen 8 en 6" of iets dergelijks. Paar dagen later heb ik het maar zelf opgehaald want ze hadden blijkbaar geen zin meer in het brengen ervan, vervolgens hebben ze de factuur met custom fees naar de bron gestuurd in plaats van naar mij. Geef mij maar UPS, wat een prutsers bij dat FedEx!
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by Pavement Pounder »

Apart, hier brengen ze het bij de buren en krijg de factuur netjes 1 a 2 dagen later.
Maar iedegeval bestaat de mogelijkheid om het op te halen en dat is weer onmogelijk bij UPS, Bij Dhl kun je het ook zelf ophalen, en daar ik elke dag op Schiphol ben kan dat mooi in de baas zn tijd :)
rene74monte
Posts: 4631
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by rene74monte »

yep , de bezorger ligt het zeker niet aan , die van ons legt het gewoon in een van onze auto`s als we er niet zijn , heeft hij ooit eens gevraagd of dat goed was en ik vindt het prima
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by Chevy Marvin »

rene74monte wrote:yep , de bezorger ligt het zeker niet aan , die van ons legt het gewoon in een van onze auto`s als we er niet zijn , heeft hij ooit eens gevraagd of dat goed was en ik vindt het prima
Das makkelijk, heeft hij ook de sleutels van je auto?
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by wouterftw »

rene74monte wrote:yep , de bezorger ligt het zeker niet aan , die van ons legt het gewoon in een van onze auto`s als we er niet zijn , heeft hij ooit eens gevraagd of dat goed was en ik vindt het prima
Over welk bedrijf heb je het dan precies? TNT doet dat hier ook, best handig af en toe (1 keer auto, maar kan ook onder afdak of garage zijn). Het is wel een bezorger die hier vaker komt.
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by 68 Cougar »

Breek me de bek niet open over PostNL - te laat...

Waar ik woon komen ze zowiezo niet aan de deur - GLS en DPD overigens wel.

Wat ik nog het ergste vindt: Ze stoppen dus op maandag een briefje in de bus met de mededeling dat ze me niet thuis vonden (blind?!), en dat ze het de volgende dag nog eens zullen proberen.
En nee, die dag kun je het pakketje nog niet zelf ophalen, eerst wachten tot dinsdag wanneer ze een briefje in de bus proppen waarin staat dat ze me weer niet thuis vonden (dezelfde blinde, zeker) en dat ik m'n pakketje de volgende dag na 17:00 op kan halen! :boos: :moony:

Dus als 't even kan via een andere pakketdienst, en anders laat ik het ook lekker op 't werk afleveren.

Gr.,
Alexander.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by sjak_brak »

rene74monte wrote:tja , en nu schijnt het dus zo te zijn dat tpg post dat dus niet heeft , maar volgens mij maakt het helemaal niets uit , het duurt allemaal te lang
Klaart wel zelf in, bezwaarschrift moet je bv aan TPG richten en niet aan de douane zelf. Alleen helpt tpg/post/... zelf graag mee aan het sprookje dat het allemaal zo lang duurt "door de douane".

De douane zal alleen een drugshond door de container laten huppelen, en statistieken bijhouden, maar slechts heel zelden een steekproef nemen op een zending.
rene74monte
Posts: 4631
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by rene74monte »

nou ja , ik heb het anders gehoord maar het maakt eigenlijk niet uit want het duurt toch wel lang waar het dan ook door komt

marvin , ik heb een 205je en die heb ik eigenlijk nooit op slot nee , maar ik woon wel op de prairie om het zo maar te zeggen :D en ik heb altijd het gevoel dat het hier nog wel kan
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by Johnto »

Martin71RS wrote:Over de TNT als bedrijf en waarop zij de pakketten uit de US behandelen (achterhouden) ben ik ook niet te spreken.

De bezorger die bij ons in de straat komt (mijn allochtone vriend) daarentegen is top! hij komt expres laat op de dag langs omdat ie weet dat we niet zo vroeg thuis zijn....sinds hij hier komt heb ik bijna nooit meer dat ik naar t postkantoor hoef.
Mag ook wel eens gezegd worden dat t niet allemaal lullen zijn!

Martin
Ik kan me hier 200% bij aansluiten, na de vorige lul die alles verpeste ( ja een blanke Nederlander met keiharde house aan in zijn bus) hebben we nu ook een donkere medemens die pakketjes bezorgt, en helemaal toppie.
Hij weet dat ik soms wat later thuis ben als 17 uur en komt dan gerust nog eens langs als ik wel thuis ben :thumbs:
chevy 327
Posts: 119
Joined: Wed Mar 16, 2005 9:28 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by chevy 327 »

ik had net voor de zomer vakantie een nieuwe schroef besteld voor de boot meer als 2 weken bij de inklaring gelegen en
een dag voor mijn vakantie lag er briefje in de bus van tnt
staat er op dat briefje: jij mij bellen ikke komme terug als jij hep 23,50 invoer groet samir
:eek: kijk zo kan het ook ik heb die man gebeld niet gezeurd over zijn slechte taalbeheersing
ik ben niet veel beter, maar goed de man gebeld en na zijn ronde door een naast gelegen dorp stond hij voor de deur 30 euro gegeven en met een nieuwe schroef op vakantie.

goeie gast die samir

tnt zuigt maar er zijn ook goede bezorgers
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: nauwelijks te onderdrukken woedeaanval.

Post by wouterftw »

sjak_brak wrote:TPG
Sorry man, maar als je het over TPG hebt loop je sowieso al een paar jaar achter de feiten aan..
Post Reply